• Door dat woordje heeft de leerkracht van informatica -die trouwens een heel harde pik op me heeft- me gebuisd. Een 2 op 10 --" Terwijl ik normaal nog een 6/7 had kunnen halen op de taak. -En ik had gewoon dat woordje fuck maar geschreven, omdat ze me geen uitleg wouw geven. En me altijd negeerde en voorbij liep als ik een vraag stelde omdat ik het niet snapte-

    Eigen schuld?


    All was well.

    LIEZE schreef:
    Eigen schuld?

    Nee :Y) Als ik heel de les door vraag aan de leerkracht; ik snap het niet, kun je het me uitleggen? En ze altijd naar beneden kijkt, me voorbij loopt of doet alsof ze me niet hoord? Noem ik niet eigen schuld hoor ;D

    Nouja, je had het dan wel kunnen verwachten, vind ik. Toch wel eigenschuld dus. [;

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 18:01 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Dan lijkt het me verstandiger om met haar te praten inplaats van fuck op je vel te schrijven...


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Creation schreef:
    Dan lijkt het me verstandiger om met haar te praten inplaats van fuck op je vel te schrijven...

    Dan roept ze dat ik mijn mond moet houden (':

    Je kan zelf toch ook wel bedenken dat dat niet goed uitpak?Ik bedoel ik vind het vrij logies dat ze zo iets heef gedaan(meschien is dit iets overdreven maar ik snap haar wel).Een lerares bij mij op school heeft een keer de ouders van een jongen opgebeld omdat hij braadworst invulden,omdat hij het anfwoord niet wist.

    Je moet eens een keer met haar praten na de les of zo en anders na je cordionater.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    Je kan zelf toch ook wel bedenken dat dat niet goed uitpakt? Ik bedoel ik vind het vrij logisch dat ze zo iets heeft gedaan
    Je moet eens een keer met haar praten na de les of zo en anders naar je directeur.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 17:37 ]


    .

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Dan roept ze dat ik mijn mond moet houden (':


    Dan heb je gewoon pech..


    You can run but not hide

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Dan roept ze dat ik mijn mond moet houden (':

    Heb je geen mentor of mentrix?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Creation schreef:
    (...)
    Heb je geen mentor of mentrix?

    Ja, de strengste van de school die je hoofd er afbijt en waar iedereen bang van heeft Oo' En dan overdrijf ik niet oO'

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ja, de strengste van de school die je hoofd er afbijt en waar iedereen bang van heeft Oo' En dan overdrijf ik niet oO'

    en dan heb je natuurlijk nog je ouders.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik had streepje neergezet inplaats van fuck.

    Creation schreef:
    (...)
    en dan heb je natuurlijk nog je ouders.

    Uhm ja, mijn ouders. Die er eerst mee gaan lachen, en dan na een tijdje naar die leerkracht bellen om hun gedacht eens te zeggen dat ze normaal moet doen of ze anders eens op een persoonlijk bezoekje komen (': Het beste is gewoon die leerkracht zoveel mogelijk te negeren -voor zo ver het gaat, want ze doet tegen de meeste van de klas zo die zig nog chagrijniger gedragen als mij-.

    Ik snap het niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Creation schreef:
    Dan lijkt het me verstandiger om met haar te praten inplaats van fuck op je vel te schrijven...


    Happiness hit her like a train on a track