• Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gekregen van een man (hij is 20, tenminste dat zegt hij) en nou leuk & aardig maar we hadden dus wat gepraat. Nadat ik hem had verteld dat ik erg uit kijk naar de laatste film van Twilight en zei dat ik er nog niks van had gehoord. Toen zei hij dat hij dat jammer vond omdat hij graag met mij naar de bios wil om die film te zien. En toen vroeg ik, hoe wil je dat dan doen want ik woon in Nederland en jij zei dat je in België woont. En toen stelde voor dat een van ons bij de ander kan gaan logeren.

    Maar nu ben ik echt bang dat het iemand is die niet te vertrouwen is, ik bedoel ik ken hem pas een paar dagen, heb hem nog nooit gezien en dan stelt hij voor om bij elkaar te gaan logeren.

    En mijn fantasie sloeg dus op hol en ik vraag me af of ik nu overdrijf of niet.

    Oké, ik had het dus toch bij het goede eind. Bedankt voor jullie advies!

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:42 ]


    Physics is awesome

    Niet doen. Waar denk je anders dat hij op uit is als hij vraagt om te logeren? Niet omdat hij nu al zo verliefd op je is of je als een hele goede vriendin ziet ofzo niet beledigend bedoeld, echt, maar als je erover nadenkt is het toch logisch dat het maar om één ding gaat

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan zal ik hem eerst moeten toevoegen op msn. En hij heeft nu voor de tweede keer om een foto van mij gevraagd maar dat vind ik ook raar want de eerste keer heb ik uit gelegd dat ik dat liever niet doe omdat ik vind dat ik vaak niet mooi op een foto sta. Dus ik vind het wel vreemd dat hij het voor de tweede keer vraagt.


    Maak anders nog een msn aan. Zo heeft hij niet je echte msn, maar kun jij wel controleren of hij is wie hij zegt dat hij is.

    Maar, als je er nu al zoveel vragen bij hebt waarom blokkeer/verwijder je hem dan niet gewoon? ;p


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Nimh schreef:
    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    Ex astris, sciencia

    Eyes schreef:
    Ik heb me ooit eens ingeschreven op een site waar mensen een penvriend of penvriendin zoeken om mee te schrijven. Daar kwam hij blijkbaar het bericht van mij tegen dat ik daar heb achter gelaten en hij reageerde daarop. En zo zijn we aan de praat geraakt en hij heeft mij een foto gestuurd van zichzelf maar dit wil helemaal niks zeggen of wel?
    Als je hem toevertrouwd, kan je wel nog met hem praten, maar ik zou hem zeker nu niet meeten. Als hij een foto stuurt, hoeft dat niet persé hem te zijn. Als je voelt dat hij te opdringerig wordt dan zou ik hem wel verwijderen, want dan lijkt het wel voor bij bedoelingen. Ik zou niet gaan logeren bij hem, toch zeker nu niet. Moest je hem nu al een jaar ofzo kennen, kon je dit overwegen, maar enkele dagen vind ik verdacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik zou er niet op in gaan. Het klinkt allemaal nogal raar wat jij zegt. Hoe heb je hem leren kennen?


    comfort in c h a o s

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan zal ik hem eerst moeten toevoegen op msn. En hij heeft nu voor de tweede keer om een foto van mij gevraagd maar dat vind ik ook raar want de eerste keer heb ik uit gelegd dat ik dat liever niet doe omdat ik vind dat ik vaak niet mooi op een foto sta. Dus ik vind het wel vreemd dat hij het voor de tweede keer vraagt.


    Geloof me,
    Het is echt zo'n pedo of een jongen die alleen maar met je naar bed wilt. Echte jongens die daar niet op uit zijn, vragen niet direct om een foto en vooral niet een tweede keer. Ik ken jongens, want ik ben er zelf één en ik denk egt dat dit goed fout is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Niet doen! Als hij al zo snel vraagt om te logeren, ben ik bijna zeker dat het een pedofiel is.. Ik zou hem gewoon blokkeren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Blokkeren en verwijderen, die man is duidelijk naar méér op zoek dan alleen maar een "penvriend".


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cooper schreef:
    (...)

    Maak anders nog een msn aan. Zo heeft hij niet je echte msn, maar kun jij wel controleren of hij is wie hij zegt dat hij is.

    Maar, als je er nu al zoveel vragen bij hebt waarom blokkeer/verwijder je hem dan niet gewoon? ;p


    Nou, het gaat via de mail. Dus ik kan hem volgens mij alleen bij spam neer zetten. Maar hij weet mijn naam en hij reageert niet meer omdat ik heb gezegd dat ik het een beetje raar vind om bij elkaar te gaan logeren als je iemand pas zo kort kent en omdat ik hem geen foto van mezelf wil sturen


    Physics is awesome

    Serieus, je weet niet wat je je op de hals haalt. Blokkeren en verwijderen!


    Me so good.

    Nimh schreef:
    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Niet doen!


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    echt niet doen.
    echt waar: niet gaan. en ook niet met nog een vriendin erbij.


    -

    Nimh schreef:
    Blokkeren en verwijderen. Als je iemand net een paar dagen kent zeg je dat niet :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat jij daar nog over na moet denken. Normale mensen vragen echt niet na een paar dagen om bij elkaar te gaan logeren, behalve als ze op andere dingen uit zijn dan vriendjes worden. Sorry, maar ik vind je een beetje naïef :x
    Is niet gemeen bedoeld


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right