• Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gekregen van een man (hij is 20, tenminste dat zegt hij) en nou leuk & aardig maar we hadden dus wat gepraat. Nadat ik hem had verteld dat ik erg uit kijk naar de laatste film van Twilight en zei dat ik er nog niks van had gehoord. Toen zei hij dat hij dat jammer vond omdat hij graag met mij naar de bios wil om die film te zien. En toen vroeg ik, hoe wil je dat dan doen want ik woon in Nederland en jij zei dat je in België woont. En toen stelde voor dat een van ons bij de ander kan gaan logeren.

    Maar nu ben ik echt bang dat het iemand is die niet te vertrouwen is, ik bedoel ik ken hem pas een paar dagen, heb hem nog nooit gezien en dan stelt hij voor om bij elkaar te gaan logeren.

    En mijn fantasie sloeg dus op hol en ik vraag me af of ik nu overdrijf of niet.

    Oké, ik had het dus toch bij het goede eind. Bedankt voor jullie advies!

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:42 ]


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Wow, omdat hij ook graag een foto wilt zien is hij een pedo en een foute jongen? Nou sorry, misschien wilt hij even graag als jou weten of hij niet met één of andere oude vrouw of eng mannetje zit te praten.


    En dat afspreken dan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    Wow, omdat hij ook graag een foto wilt zien is hij een pedo en een foute jongen? Nou sorry, misschien wilt hij even graag als jou weten of hij niet met één of andere oude vrouw of eng mannetje zit te praten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Frodo schreef:
    (...)

    En dat afspreken dan?


    Hij kan toch ook een soort grapje maken? Ik zei zulke dingen ook wel eens gewoon voor de grap omdat ik wist dat het toch niet doorging.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:32 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij kan toch ook een soort grapje maken? Ik zei zulke dingen ook wel eens gewoon voor de grap omdat ik wist dat het toch niet doorging.


    Nu ja, dat is ook weer waar...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    Wow, omdat hij ook graag een foto wilt zien is hij een pedo en een foute jongen? Nou sorry, misschien wilt hij even graag als jou weten of hij niet met één of andere oude vrouw of eng mannetje zit te praten.


    Ik heb helemaal niet gezegd dat hij een pedo of een foute jongen is omdat hij om een foto vraagt. Ik vroeg alleen maar om advies omdat ik dacht dat ik misschien aan het over drijven was omdat ik het vreemd vond dat hij al zo snel voorstelde om bij elkaar te gaan logeren.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb helemaal niet gezegd dat hij een pedo of een foute jongen is omdat hij om een foto vraagt. Ik vroeg alleen maar om advies omdat ik dacht dat ik misschien aan het over drijven was omdat ik het vreemd vond dat hij al zo snel voorstelde om bij elkaar te gaan logeren.
    Ik denk dat ze het eerder tegen de mensen hier heeft. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Weet je wat ik me afvraag? Of je dit advies écht nodig had en zelf niet inzag dat die jongen hartstikke fout bezig was...
    @Assassin; Als je als twintigjarige man aan een minderjarig meisje vraagt of ze bij jou komt slapen, lijkt me dat niet omdat het zo ontzettend "gezellig" is. :'D
    En volgens mij was het bij hem niet "voor de grap".


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Errin schreef:
    (...)Ik denk dat ze het eerder tegen de mensen hier heeft. (:


    Ja, niet tegen jou hoor. :3

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 18:11 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Weet je wat ik me afvraag? Of je dit advies écht nodig had en zelf niet inzag dat die jongen hartstikke fout bezig was...
    @Assassin; Als je als twintigjarige man aan een minderjarig meisje vraagt of ze bij jou komt slapen, lijkt me dat niet omdat het zo ontzettend "gezellig" is. :'D
    En volgens mij was het bij hem niet "voor de grap".
    Ze is 17 en hij 20. Het leeftijdsverschil, vind ik nu niet echt het probleem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?