• Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    In te vullen (studenten):

    Rol: (Student)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Het is een universiteit, niet jonger dan 18, tenzij je personage hoogbegaafd is en een klas heeft overgeslagen.)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Extra:


    In te vullen (Campusinwoners):

    Rol: (Campusinwoners)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Tijd: (Niet ouder dan de 18e eeuw - 1760)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Gave (Max. 2):
    Erxtra:


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    Dan ga ik een vrouwelijke studente doen en een mannelijk vreemd wezen:Y)
    -vul ik morgen in, ik ben moe-hoe D:-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Reserveer een vrouwelijke studente voor mij


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jullie staan erbij ^^

    (Btw, Everdeen, ben jaloers op je username...)


    help

    Tolkien schreef:
    Jullie staan erbij ^^

    (Btw, Everdeen, ben jaloers op je username...)


    Hihi, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Studente
    Volledige naam: Danielle "Danny" Evanthe Mist Constantine
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19 - Bijna 20
    Biografie: Danny is geboren in Engeland, maar haar familie verhuisde kort na haar geboorte. Het was al vanaf ze vijf was, dat het duidelijk was dat Danny talent had voor kunst. Allerlei soorten kunst, van fotografie tot muziek tot architectuur. Dat was dan ook wat haar naar FreeHope bracht. De brochure beschreef een uitgebreid aanbod aan fotografie, architectuur, beeldende kunst en muziek.
    Persoonlijkheid: Je zou Danny kunnen beschrijven als een schattig, maar ook hyper meisje. Eigenlijk is ze dat ook wel een beetje. Ze houdt ervan om mensen te knuffelen, zelfs als ze ze niet kent. Haar persoonlijkheid kan ook plotsklaps omkeren en ze kan dan veranderen in het gemeenste kind dat je ooit hebt gezien. Ze is een schat tegenover haar vrienden en vriendinnen, maar een heks waar je niet tegenop kan tegenover haar vijanden. Ze heeft niet veel vijanden, dus die kant komt bijna nooit boven.
    Uiterlijk:



    Le Click!
    Extra: Ze wilde eerst geneeskunde of rechten studeren, maar is dan uiteindelijk richting kunst gegaan.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:21 ]


    help

    Nog mensjes? ^^


    help

    Kan ik nog een rol van vrouwelijke studente invullen, en een mens op campus? (:


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Mag ik een jongen (student) en meisje bewoner campus serveren?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Iridescence schreef:
    Kan ik nog een rol van vrouwelijke studente invullen, en een mens op campus? (:


    Mannelijk van mens op campus?

    (Ik wist echt geen naam voor die mensen op de campus...)

    Je studente staat erb- Hé! Ik heb een story die jouw username heeft! XD, okay dat doet er nu niet toe...- ij. (=


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Mannelijk van mens op campus?

    (Ik wist echt geen naam voor die mensen op de campus...)

    Je studente staat erb- Hé! Ik heb een story die jouw username heeft! XD, okay dat doet er nu niet toe...- ij. (=


    Jep (:

    Ik zal de rollen invullen!

    En dan zit ik net mijn username te veranderen, haha


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Okidoki, je staat erbij ^^


    help

    Me wants to join :3
    Ik kwil een meisje student dinges reserveren. Maar wordt het niet te horror achtig? Want dan slaap ik niet meer, geheh. Grapjuu.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Me wants to join :3
    Ik kwil een meisje student dinges reserveren. Maar wordt het niet te horror achtig? Want dan slaap ik niet meer, geheh. Grapjuu.


    XD Je staat er bij, en ik weet het niet, ben zelf ook maar 12... xd Het is te zien hoe de campusinwoners reageren. JAH! IK HEB EEN NAAM VOOR ZE GEVONDEN.


    help

    (Houd er trouwens wel rekening mee dat het een universiteit is, kom niet af met een kind van 15 jaar... Tenzij je personage hoogbegaafd is en een klas heeft overgeslagen, niet jonger dan 18.)


    help

    kan ik nog een meisje reserveren?


    Keep your head up, keep your heart strong