• Ik heb er zelf nog niet echt ervaring mee omdat ik altijd nog al vroeg thuis moet zijn :( maar ik ben ook geen feestbeest, die elke week minstens 2 keer uit moet. Ik vind vooral dingen zoals Pinksteren leuk dat er nog te doen is buiten tot laat maar nu is mijn vraag aan jullie, gaan jullie vaak uit en hoe zorg je er een beetje voor om laat thuis te zijn. Ik hoef natuurlijk ook geen 5 uur thuis te zijn ofzo maar iets later zou wel fijn van zijn ,want eigenlijk moet ik nu gewoon weg als het feest haast niks begint en dat is niks aan. Ohwja ik word morgen trouwens 16 naja eigenlijk over een half uur en iets meer dus dat is toch een redelijk normale leeftijd om uit te gaan?

    Update: Ik ga waarschijnlijk zaterdag uit. Ik ga met een vriendin mee. Ik heb het over uitgaan zelf al een beetje met mijn ouders er over gehad. Mijn pa vind het allemaal niet zo erg maar mijn moeder doet moeilijker. Ik moet alleen nog vragen of ik zaterdag mag. Ik wilde dit even laten weten en vond het onzinnig om hier voor helemaal een nieuw topic te openen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:35 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ga praktisch nooit uit.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik ga praktisch nooit uit.


    Some people are art and do art at the same time

    Alvast gefeliciteerd!^^
    Ik heb hier ook geen ervaring mee.


    •*• Lululu •*•

    Alecia schreef:
    Ik ga praktisch nooit uit.


    Dat kan ook :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dempsey schreef:
    Alvast gefeliciteerd!^^
    Ik heb hier ook geen ervaring mee.


    dankje :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Alecia schreef:
    Ik ga praktisch nooit uit.

    Ik ook niet. Ik verveel me mateloos op dat soort "uitgaansavonden".
    Ik ben meer iemand die gewoon lekker knus, thuis op de bank zit.


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    (...)
    Ik ook niet. Ik verveel me mateloos op dat soort "uitgaansavonden".
    Ik ben meer iemand die gewoon lekker knus, thuis op de bank zit.


    Exactly, of achter de laptop C:


    26 - 02 - '16

    Arryn schreef:
    (...)
    Ik ook niet. Ik verveel me mateloos op dat soort "uitgaansavonden".
    Ik ben meer iemand die gewoon lekker knus, thuis op de bank zit.


    Dat kan ook heel gezellig zijn vooral in de wintermaanden :)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:31 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Dat kan ook heel gezellig zijn vooral in de wintermaanden :)


    In de wintermaanden spreek ik af en toe af met een groepje vrienden en gaan we warme chocolademelk drinken + winterfilms kijken.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik ga praktisch nooit uit.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Als ik dan als eens uit ga, ga ik gewoon uit met vrienden en mensen die ik mag, dus dan hou je het wel vol. Vaak merk ik het pas later hoe laat het is. Niet dat ik pas om 4 uur thuis kom of zo, maar 2 uur of 3 uur is niet raar.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alecia schreef:
    (...)

    In de wintermaanden spreek ik af en toe af met een groepje vrienden en gaan we warme chocolademelk drinken + winterfilms kijken.


    Ja met kerst is dat zo leuk met al die kerstfilms.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ga niet zo vaak uit en het verschilt hoelaat ik thuis kom. Soms pas rond 4 uur. Ik mocht altijd later thuiskomen als ik samen met iemand anders was.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Als ik dan als eens uit ga, ga ik gewoon uit met vrienden en mensen die ik mag, dus dan hou je het wel vol. Vaak merk ik het pas later hoe laat het is. Niet dat ik pas om 4 uur thuis kom of zo, maar 2 uur of 3 uur is niet raar.


    Het is bij mij altijd zo ik ga met 2 mensen heen en dan komen we iemand tegen en dan nog iemand en nog iemand enzovoort maar dan is het net gezellig en dan moet ik weg.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Assassin schreef:
    Ik ga niet zo vaak uit en het verschilt hoelaat ik thuis kom. Soms pas rond 4 uur. Ik mocht altijd later thuiskomen als ik samen met iemand anders was.


    Dat zou ik dus nooit mogen, zelfs als ik met iemand anders ga. Mijn ouders zijn nogal streng.


    26 - 02 - '16