• Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

De campus:

De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.

In te vullen (studenten):

Rol: (Student)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Het is een universiteit, niet jonger dan 18, tenzij je personage hoogbegaafd is en een klas heeft overgeslagen.)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Extra:

In te vullen (Campusinwoners):

Rol: (Campusinwoners)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Tijd: (Niet ouder dan de 18e eeuw - 1760)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Gave (Max. 2):
    Erxtra:

Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

MEISJES ZITTEN VOL

- (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -

-Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

MEISJES ZITTEN VOL.

-Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

JONGENS ZITTEN VOL.

(Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}

-By Tolkien & Citizen

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]

help

Rol: Campusinwoner
    Volledige naam: Macky Oryan Elsey (oorspronkelijk Augustin Édouard Moreau)
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 9
    Tijd: Hij leeft al sinds 1789
    Biografie: Macky woonde vroeger in Soissons, een plaatsje in Frankrijk. Omdat zijn ouders van adellijke afkomst waren, moesten ze vluchtten voor de revolutionairen die de adel af wilden schaffen. Hij en zijn familie vluchtten naar Amerika, Macky was vier, waar ze allemaal een andere naam aannamen. Dit ging vijf jaar goed, totdat bleek dat er een Fransman achter hun dubbele identiteit was gekomen. De familie Elsey werd op brute wijze vermoord, op de plaats waar nu de FreeHope University staat. Macky wil wraak.
    Persoonlijkheid: Macky was vroeger toen hij nog leefde een verlegen, lieve en aardige jongen, maar na zijn dood veranderde alles. Hij maakt mensen nu het liefst het leven zuur, is gewelddadig, moordzuchtig en sadistisch, omdat hij vindt dat wie dan ook moet boeten voor zijn dood en die van zijn ouders en zus. Nu er een nieuw cursusjaar begint ziet hij zijn kans schoon en zal koste wat het kost het de studenten zo lastig mogelijk maken.
    Uiterlijk:

-Ja dat plaatje is eigenlijk te hilarisch(wbw)-
    Gave (Max. 2): Macky kan voorwerpen onzichtbaar maken en dingen laten verschijnen die er helemaal niet zijn. Mensen lopen dus tegen onzichtbare dingen op, en gaan door niet-bestaande voorwerpen heen, waardoor ze gaan denken dat ze gek aan het worden zijn.
    Extra: Macky heeft één zus, Abelynn (voorheen Eloïse)

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:26 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

ommg 'mijn' meisje is ook 9 :) ben er nu mee bezig.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Je staat erbij ^^

En heb trouwens de ligging van FreeHope erbij gezet.

help

Oke.. Nou heb ik heel erg de neiging om mijn personage ook nog Derek te gaan noemen XD.. Orgineel he XD?

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:05 ]

Don't be like the rest of them, darling

XD Ik neem altijd een superspeciale naam. Volgens mij ga ik mijn mannelijke personage Avan Alistair noemen... nu nog een achternaam. IK WEET IETS.

help

GelaarsdeKat schreef:
    ommg 'mijn' meisje is ook 9 :) ben er nu mee bezig.

Let's ship them*O*

Citizen, je kracht is wel een beetje hetzelfde als die van GelaarsdeKat.

Zou je iets anders willen nemen? ^^

help

Tolkien schreef:
    Citizen, je kracht is wel een beetje hetzelfde als die van GelaarsdeKat.

Zou je iets anders willen nemen? ^^

Joap, goed:Y)

Volledige naam: Jhon Samuwel McAlistar
    Leeftijd: 16
    Tijd: Leeft al sins 1834
    Biografie: Hij kan zich van zijn hele leven niks meer herinneren, hij is door de kinderbescherming naar de campus gebracht en weet niet waarom en hoe, hij hoopt andwoorden te vinden in de campus maar alles lijkt stil te staan en hij kan er niet weg.
    Persoonlijkheid: Hij is zorgzaam, en dat ik ook de reden dat hij bij andere mensen uit de buurt blijft, hij beschoud zichzelf als een gevaarlijk monster.
    Uiterlijk:

Gave (Max. 2): Hij is een weerwolf, en ziet dit meer als een vloek dan als een gave, hij vindzichzelf een monster en is bang dat hij iemand verwond, bij vollemaal kan hij veranderen in een voledige weerwolf maar de rest van de dagen is hij overdag super sterk en zijn zijn andere zintuigen allemaal extra scherp.
    Erxtra: Komt mischien nog..

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 12:06 ]

De campus is aangepast trouwens ^^ Heb ik nodig voor mijn jongen...

help

Volledige naam: Avan Alistair Freehope
    Leeftijd: 23
    Tijd: 1760 - Toen de school werd opgericht.
    Biografie: Avan's ouders waren de oprichters van FreeHope en natuurlijk ging Avan daar naar school. Toen er vreemde dingen op de campus gebeurden, besteedden zijn ouders er eerst geen aandacht aan. Na een paar jaar sloot de school. Avan's ouder vluchtten uit het land, en ook al wilden ze hun zoon meenemen, ze vonden hem nergens meer op de campus. Sindsdien heeft Avan aangezien hoe de campus met de tijd mee veranderde, hoe er meer mensen zoals hij op terechtkwamen. Zelfs hij weet nog niet wat de reden is dat ze allemaal vreemde gaven hebben.
    Persoonlijkheid: Avan was voor hij hier terechtkwam een vrolijke jongen met een goed gevoel voor humor. Nu is hij van het minste paranoïde en snel bezorgd.
    Uiterlijk:

(Ik vind die foto nog steeds geweldig.)
    Gave (Max. 2): Hij kan zich veranderen in elk mens of wezen dan ook en kan met één blik op iemand alles over die persoon weten.
    Extra: -

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:33 ]

help

Gave aangepast :')

Geniaal... Al mijn personages zijn zo oud vergeleken met die van jullie. XD

help

Hoe vind je mijn 'Mannetje' XD

Is goed ^^

Zou je je tijd willen aanpassen, want de school is opgericht in de 18e eeuw... XD

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:31 ]

help