• Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    In te vullen (studenten):

    Rol: (Student)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Het is een universiteit, niet jonger dan 18, tenzij je personage hoogbegaafd is en een klas heeft overgeslagen.)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Extra:


    In te vullen (Campusinwoners):

    Rol: (Campusinwoners)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Tijd: (Niet ouder dan de 18e eeuw - 1760)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Gave (Max. 2):
    Erxtra:


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    RainbowShine schreef:
    Rol: (Student)
    Volledige naam:Lana Dainne Haley
    Geslacht:Vrouw
    Leeftijd: 16
    Biografie:Ze woonde samen met haar ouders en kleine zusje in een dorp. Op een dag wordt haar kleine zusje aangereden tijdens het buiten spelen met haar vrienden. Het gerucht ging dat 1 van haar vrienden haar had geduwd. Haar ouders en Lana zelf rouwen nog steeds sinds die dag. Lana haalt vaak hele hoge cijfers en doet ook een studie op hoog niveau. Ze word vaak als nerd uitgemaakt en gepest. Maar ze probeert het van haar af te slaan.
    Persoonlijkheid:Ze is een zacht aardig persoontje dat niemand vertrouwd. Ze zou nooit iemand kwaad willen doen of pesten. Ze helpt mensen niet, want ze vertrouwd niemand. Wel is ze heel nieuwsgierig en stil
    Uiterlijk:


    Ze heeft heel lang blond haar en bruine ogen. Ze is 1.57 en daarom weer vrij kort. Ze heeft lange wimper die licht van kleur zijn
    Extra: Ze kan zo door een ruimte heen lopen zonder iemand haar kan merken. Dat heeft ze geleerd om niet op te vallen bij pest koppen.


    Bedankt om in te vullen maar zou je alsjeblieft een leeftijd van 18 of ouder willen nemen? Zelfs als ze hoogbegaafd is ofzo, dan nog kan ze geen 16 zijn en al naar de universiteit gaan...


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Bedankt om in te vullen maar zou je alsjeblieft een leeftijd van 18 of ouder willen nemen? Zelfs als ze hoogbegaafd is ofzo, dan nog kan ze geen 16 zijn en al naar de universiteit gaan...

    Ik heb hem al aangepast en er staat bij de rollen. Het is een universiteit, niet ouder dan 18, tenzij je personage hoogbegaafd is en een klas heeft overgeslagen.)
    Daar raakte ik een beetje in verwarring :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SOWWYYYYY mijn fout, had het verkeerd opgeschreven. Echt, sorry voor de onduidelikheid!


    help

    Woah, ik maak mijn rollen snel af! (:


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    OwlEyes schreef:
    Woah, ik maak mijn rollen snel af! (:


    Doe maar snel ^^


    help

    De eerste

    Rol: Studente
    Volledige naam: Amelie Milla Bradley
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 20
    Biografie: Amelie woont samen met haar vader in een appartement in een drukke stad. Haar moeder is tijdens de geboorte overleden aan een bloedvergiftiging. Doordat haar vader altijd aan het werk is heeft Amelie behoorlijk veel vrijheid. Ze heeft geen goede band met haar vader, ze verdenkt hem ervan dat hij haar als schuldige ziet voor het overlijden van zijn vrouw. Toen Amelie de folder kreeg zag ze dit als een kans om zichzelf aan haar vader te bewijzen.
    Persoonlijkheid: Amelie is erg zelfstandig en neemt vrij weinig aan van anderen. Ze is enorm koppig en laat haast nooit haar emoties zien. Doordat ze niks vrijlaat over zichzelf komt ze mysterieus over en kunnen mensen haar gaan wantrouwen.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze wilde kunstgeschiedenis studeren.


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    OwlEyes schreef:
    De eerste

    Rol: Studente
    Volledige naam: Amelie Milla Bradley
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 20
    Biografie: Amelie woont samen met haar vader in een appartement in een drukke stad. Haar moeder is tijdens de geboorte overleden aan een bloedvergiftiging. Doordat haar vader altijd aan het werk is heeft Amelie behoorlijk veel vrijheid. Ze heeft geen goede band met haar vader, ze verdenkt hem ervan dat hij haar als schuldige ziet voor het overlijden van zijn vrouw. Toen Amelie de folder kreeg zag ze dit als een kans om zichzelf aan haar vader te bewijzen.
    Persoonlijkheid: Amelie is erg zelfstandig en neemt vrij weinig aan van anderen. Ze is enorm koppig en laat haast nooit haar emoties zien. Doordat ze niks vrijlaat over zichzelf komt ze mysterieus over en kunnen mensen haar gaan wantrouwen.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze wilde kunstgeschiedenis studeren.



    Elizabeth swann!!! <3 srry moest even.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    KEIRAAAAAAAAAAAAAAA!

    EN IK BEN NIET MEER BEJAARD! (sorry, moest er even uit. XD)

    Je staat er bij ^^


    help

    Fck god, ben vergeten dit topic. Vul het morgenochtend meteen in!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Allrighty ^^

    Morgen ben ik er vanaf enen wel niet meer. En maandag begint school weer voor mij, dus ben ik pas om 20u thuis. (heb nog muziekschool...)


    help

    Tolkien schreef:
    KEIRAAAAAAAAAAAAAAA!

    EN IK BEN NIET MEER BEJAARD! (sorry, moest er even uit. XD)

    Je staat er bij ^^


    Zou een beetje stom zijn als ze allemaal heel jong zijn. ;D


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Vind ik ook. xd

    Avan is 23 en Danny bijna 20.

    Ik vind het juist leuker als ze rond de 20 zijn, dan zijn ze volwassener... XD


    help

    Hihi er zijn twee menshes, een van mij btw, 9 :-) da vind ik ook leuk, jonger dan anders. :p


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wil iedereen die een rol heeft gereserveerd die zeker tegen morgen invullen?

    We hebben trouwens nog wat jongens te kort... Zijn er die hun campusinwoner (mannelijk) willen veranderen naar een student? Of mensen die nog een student willen aanmaken?


    help

    Tolkien schreef:
    Wil iedereen die een rol heeft gereserveerd die zeker tegen morgen invullen?

    We hebben trouwens nog wat jongens te kort... Zijn er die hun campusinwoner (mannelijk) willen veranderen naar een student? Of mensen die nog een student willen aanmaken?

    Almachtige Tolkien heeft een oproep gedaan _O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.