• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Okai, wacht ik wel op een post van Alec, is handiger denk.. ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    Benedict Sterling
    ...




    Catherine

    Ik grinnik. ''Zeg jij het maar'' zei ik, aangezien ik écht geen idee had. Dit kamp was zó saai, waren de kampeerders niet leuk geweest.. Ik trok Quinn wat dichter tegen me aan, en gaf een klein kusje in zijn nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassia Sterling
    Aislyn had zich durven voorstellen, moeder keek naar haar met een vuile blik in haar koude ogen. Ik rilde onbewust. Was Patrick nou maar hier, die kon moeder afleiden. Ik nam een diepe teug adem.
    'A-Aislyn, m-mischien moet je maar naar je slaapzaal gaan,' zei ik, terwijl ik moeite deed om mijn stem authoritair te laten klinken. Toch kwam het er als een bang gepiep uit. Tot mijn grote fout, wierp ik haar een blik toe, waardoor er een lichtroze blos mijn wangen opkroop. snel draaide ik me weg, gebaarde ik naar de cafetaria.
    'W-we kunnen misschien beter in het kantoortje verder praten?' stelde ik aarzelend voor. Ik zat zo diep in de problemen nu.

    Patrick Hathaway
    'Ik heb altijd een hele goede reden voor de dingen die ik doe, maar alleen waren die tot nu toe meestal moreel gezien niet aanvaardbaar,' zegt Sasha eerlijk. ik wil net glimlachend antwoord geen, als het bekende geluid van moderrige voetstappen op de veranda te horen is.
    Direct val ik stil. Als de eprsoon buiten ons neit hoorde, as er geen reden om de deur open te doen. Er werd aan de dur gerameld, maar Sasha had hem op slot gedraaid. ik durfde bijna niet te ademhalen. Niet alleen ik, maar ook Sasha zou hier gigantisch in de problemen door komen. Het gerameln stopte en de persoon leek van de veranda af te lopen. Ik wierp Sasha een voorzichtige blik toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Benedict en Alec zijn inderdaad zalen aan eht controleren. :Y) dus je amg een beetje doen wat je wilt met hem, Alec staat bij zaal 5.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ghehe :'D Ik erger me aan mijn riemen.. Ze zitten vervelend als ik op de bank wil hangen... (cat)

    Quinn
    'Mmh, we zouden anderen kunnen zoeken, of iets gaan eten?' Ik geef haar een plagerig likje over haar neus.

    [Ze zullen wel honger hebben. :'D XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Kan Felix ergens naar toe? Die zit nu ergens dood te gaan van eenzaamheid in de begeleiderskamer ofseu :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Laat hem naar buiten komen om Alec te meeten. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maybe kunnen Felix en Benedict meeten? XD Ik weet niet zo goed wat ze controleren.. ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [neeeee, ik was eerssttt. XD Alec kan misschien een sleutel voor 5 gaan zoeken? *wenkbrauwwiebel*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Naar wie moet ik hem nou sturen? 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Lizz?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [James staat daar maar voor die deur te wachten xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Nuh! Shatrick meot zoenen, dan mogen ze betrapt worden. It is law. Maar ga Benedict maar emeten, Felix ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Goed :')
    *gaat post schrijven*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ze kunnen ontsnappen door het raam en in het bos zoenen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.