• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Voel je je al wat beter?" vraagt Jace.
    Ik knik met een glimlachje en voel me opnieuw even schuldig over de kus die ik van hem gestolen heb. Ik had het nooit moeten doen, om zoveel redenen.
    "Ja, geen last m- Godver!"
    ik voel mijn voeten onder me vandaan verdwijnen, door de gladde modder. Elegant als ik ben, val ik vlak voorover, recht in de bruine derrie. Patje brengt me echt fysiek ongeluk. Hopelijk loopt dat effect niet door tot in de slaap- Nee, niet aan denken, Sasha. Ik ga terug rechtop zitten en veeg de smurrie van mijn gezicht.
    "Iemand zin om te survivalen?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Meekomen. Nu.”
    Razendsnel stond ik op en keek ik naar Cassia en toen naar Amyra. “Wat gaat u met haar doen?” Het klonk bozer dan ik verwacht had, maar ik slikte het weer in en keek haar op een manier aan die ik zelfs niet snapte.
    “Het is gewoon…” Ik zuchtte diep. Hoe moest ik dit in hemelsnaam uitleggen? Als ik de waarheid zou zeggen, zou alles alleen nog maar erger worden. Ze had het koud? Nee, dat ook niet, ze zou alles toch niet geloven.
    Dus hield ik mijn mond maar en draaide me van Amyra weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Dream Duval
    Het ene moment liep sasha nog naast me, het anders moment lag hij in de modder. Verbaast keek ik hem aan.
    'Gaat het?' vraag ik met een aarzelend lachje.
    Patrick knielde half naast hem neer, voorzichtig dat zijn knieën net boven de grond bleven, en hielp Sasha overreind.
    Hij had een zachte glimlach op zijn gezicht en zijn lege ogen waren plots warm. Enge man...

    Cassia Sterling
    'Meekomen. Nu.'
    Ik was aan het paniekeren. Tranen sprongen in mijn ogen, waarna ik probeer op te staan. Aislyn is sneller.
    'Wat gaat u met haar doen? Het is gewoon…' Ze valt stil.
    'H-het...' zeg ik twijfelend, waarna ik opsta. 'ik had het koud. door de regen,' lieg ik. Ze zal er doorheen zien. Dat weet ik gewoon, maar ik moet het proberen.
    'He-Het spijt me, moeder...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Gaat het?" vraagt Jace, twijfelend of hij zou lachen of niet.
    Ik grinnik even en kijk naar Patje die me al te hulp snelt. Eerst even dit afhandelen.
    "Oh, vind je dit grappig, Jace?" lach ik.
    Ik neem wat van de modder in mijn handen en gooi hem recht naar Jace. Ik veeg mijn handen aan mijn broek af en laat Patje me overeind helpen. Het is niet veel, maar gewoon even zijn hand vast houden is vandaag al een overwinning.
    "Ik snap niet dat mensen hiervoor naar een kuuroord gaan," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amyra Sterling
    'Het gaat jou helemaal niets aan wat ik doe, aangezien het míjn dochter is, míjn kamp en wat ik doe zijn míjn zaken,' beet ik het meisje toe. Smerig, ziek wijf. Hoe durfde ze haar walgelijke ziekte door te geven aan mijn dochter? 'Spreek me niet tegen,' snauwde ik vervolgens naar Cassia. 'Ik zei meekomen en ik geloof dat je me uitstekend hebt verstaan.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Me, when I read Amyra: this]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [It's kinda fun to write for her. Ya know, since I'm a sadistic bitch. I love torturing people.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Ik help Sasha omhoog, hou zijn hand iets langer vast dan nodig is, en laat hem dan los. De groep loops gewoon door.
    Jace veegt modder van zijn shirt, maar de vlek is te groot en hij doet het gewoon uit. het si toch warm.
    'hou die modder maar bij je,' zegt hij met een lachje. Zelf veeg ik ook de modder van mijn hand.

    -Wacht op Aislyn vor Cassia post-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Alles ging door elkaar en het bleef in mijn hoofd zitten waar het telkens rondjes draaide. Zelfs de woorden van de vader kwamen weer bij me naar voren. Hoe kan het dat Cassia het overleefd had met die familie? Ik weet dat ik waarschijnlijk weer mijn mond had moeten houden, maar ik kon nooit tegen dit soort dingen, dit is gewoon niet meer normaal.
    “Ze heeft je heus wel verstaan, ze zei alleen dat ze het koud had door de regen.” Ik had naar de grond gekeken, toen naar Cassia met een ‘vergeef mij’- blik en toen keek ik naar Amyra. Boos weliswaar.
    “Ik snap precies wat je bedoeld met ‘je eigen zaken’, zo heb ik ook mijn eigen zaken,” Snauw ik haar toe, waarna ik precies hetzelfde – mijn armen over elkaar voor mijn lichaam – ging staan zoals ik bij de vader deed. “En Cassia ook, en ze is meerderjarig, dus ze hoeft helemaal niet naar u te luisteren.”
    Goed, nu was ik dood, maar ik was niet bang voor haar evenmin voor de vader en ik kon zelfs helemaal niets opbrengen voor die broer. De enige die me op dit moment kon schelen was Cassia.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Patje houdt mijn hand net iets te lang vast en hoewel ik het fijn vind, weet ik ook dat het een risico is. Verdorie, waarom heb ik me nou niet bezeerd? Dan konden Patje en ik even achter blijven en kon ik mijn lippen-
    "Hou die modder maar bij je," lacht Jace.
    Ik kijk naar hem en schrik even als ik zie dat hij zijn shirt heeft uit gedaan. Ik kijk even naar dat van mij, maar besluit het ondanks de moddervlekken aan te houden. Patje heeft me dan wel al zonder shirt gezien, maar toen kon hij me wel gewoon aanraken en waren er geen anderen in de buurt. Ik moet het hem niet met opzet moeilijk maken.
    "Dank je," zeg ik met een glimlachje, zo breed als ik het me durf wagen.
    Ik neem het stuk hout weer op en slenter achter de anderen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    verbaasd keek ik toe hoe Aislyn het voor me opnam. ik was stomverbaast. Ze zou zo erg in de problemen worden en toch... Toch deed ze het. ik keek angstig naar moeder. Doe haar alsjeblieft geen pijn. Mijn ogen smeken het haar bijna.

    Patrick Hathaway
    Sasha maakt zich uit de voeten, Jace sluit zich ook weer aan bij de groep. ik haal mijn schone hand door mijn haar, zucht en loop achter ze aan. de meesten zijn al bij de heuvel aangekomen, onderweg naar boven.
    Normaal zouden ik en Felix beneden blijven, maar met de komst van de Sterlings was er iets veranderd. Ook wij liepen de stijle heuvel op.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    Onmiddellijk haalde ik uit. Dat kind was zo vreselijk brutaal, respectloos, ongemanierd - onuitstáánbaar, dat ik gewoon mijn zelfbeheersing verloor. Het geluid van de klap was hard, iets wat al aangaf dat haar wang binnenkort flink pijn zou gaan doen. 'Met jou reken ik later wel af,' siste ik. Natuurlijk zag ik de blik in Cassia's ogen wel, maar dat maakte me alleen maar vastbeslotener. [Nee, dat is geen woord.] Zonder nog op een reactie van mijn dochter te wachten, greep ik haar ruw bij haar pols en trok haar mee. Alec zou hier meer dan razend over zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aislyn
    De klap die ze gaf voelde ik pijnlijk branden op mijn wangen en als reactie was ik naar beneden gaan kijken, een paar plukjes haar vielen voor mijn ogen en ik beet nu harder dan ooit op mijn lippen.
    “Met jou reken ik later wel af,” Ze siste het, alsof ze me letterlijk uitspuugde, maar ik was er met mijn gedachtes niet bij.
    Die klap… Cassia is zo anders dan haar familie, zij heeft een hart, een mooi hart. Ik voelde mijn wang langzaamaan rood worden en langzaam bracht ik er mijn hand naartoe.
    Opeens schoot ik met mijn hoofd omhoog, alsof ik ruw wakker was gemaakt en zag nog net hoe Amyra haar dochter ruw aan haar pols mee trok.
    “Blijf van haar af!” Ik wilde naar haar toelopen en ik pakte zo snel mogelijk de hand van Cassia vast, terwijl ik de moeder een withete blik vol met haat en woede toeschonk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Volgens mij moet er een nieuwe topic aangemaakt worden, voordat mensen verhaaltjes schrijven en erachter komen dat het topic al gesloten is....
    -been there 8D-]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Moeder sleurde me mee. Ze had Aislyn geslagen ze had aislyn geslagen. aislyn greep mijn andere hand.
    'blijf van haar af.[/i]
    'Moeder stop dit!' snauw ik, tranen in mijn ogen. ik trek mijn handen weg, duw ze bijden tegen mijn borst als bescherming.
    'Stop, alsjeblieft. Ik-Ik kan het uitleggen. De waarheid. Maar word rustig.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.