• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Je hebt heel erg je best gedaan, zonder jou was ik nooit zo ver als nu gekomen."
    Zijn warme hand voelt heerlijk aan tegen mijn wang. Mocht ik maïs zijn, dan zou ik door de hitte in popcorn veranderen. Al denk ik dat die hitte niet komt door zijn aanraking, maar door de sfeer.
    "Nou kijk, dat vind ik veel fijner om te horen dan gewoonweg "bedankt", je had namelijk gelijk in je slaapzaal, ik ben niet het type dat zomaar naast iedereens bed gaat zitten," zeg ik zacht.
    Tja, wordt wel eens tijd dat ik hem verklaar waarom ik toen zo pissig was tegenover hem, niet? Ik haal een hand door zijn haren om vervolgens met een plukje te spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Ga je gang. Dat is zaal 2,' zeg ik uitleggend.
    Ik loop achter hem aan, haal hem in en open de deur.
    'Kom binnen en ervaar de kracht van de genezing.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aislyn
    “Hallo.” Nou, hij opent zijn mond iniedergeval wel, niet zoals die moeder.
    “En wie mag jij wezen?” In plaats van dat ik zijn vraag beantwoordde, opende ik mijn mond om er iets directs uit te zeggen. “Jij bent je tong niet verloren, merk ik?” Je vrouw moet nog veel bijleren over sociaal zijn, wilde ik zeggen, maar wat ik zo erg binnen moest houden dat ik op mijn lip beet tot deze bloedde.
    “Aislyn Valentina, en jij? De vader van Cassia, I presume?” Het kwam er nog steeds op dezelfde toon aan en ik was niet van plan dat te veranderen. Ik deed mijn armen over elkaar voor mijn lichaam en keek hem afwachtend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Nou kijk, dat vind ik veel fijner om te horen dan gewoonweg "bedankt", je had namelijk gelijk in je slaapzaal, ik ben niet het type dat zomaar naast iedereens bed gaat zitten,' zegt Sasha zachtjes. zijn hand streelt door mijn haren, waardoor er een opbewuste, warme rilling door me heen gaat.
    Ik dacht terug aan die nacht, hoe ik het bewustzijn verloor op het feest en met een bonkenede hoofdpijn was wakker geworden met Sasha naast mijn bed. Wat Sasha voor me gedaan had die avond betekende toen weinig voor me, hoewel het me verbaasd had. Ik schoof het af op de hypnose, want het ongevoelig zijn naar de "patienten" toe, was iets dat blijkbaar ingeprogrameerd zat. Vroeger, voor de hypnose, had ik me nooit zo gedragen. alle dingen die ik de vorige 15 jaar heb gedaan, ze waren te onmenselijk.
    'Dat spijt me,' fluister ik. 'Die 'bedankt' was ongevoelig en je verdient meer dan dat.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alec Sterling
    'Jij bent je tong niet verloren, merk ik? Aislyn Valentina, en jij? De vader van Cassia, I presume?'
    Onbeleeft, direct, geen wonden of zweepslagen te bekennen, geen enkel teken van genezing. Dingen moesten hier verranderen en drastisch.
    'Mijn naam is Alec Sterling, oprichter van dit kamp en anderen en, ja, helaas de vader van Cassia.'
    Nutteloos, naiëf kind. Ze had er een rotzooi van gemaakt. ik had gehoopt dat Patrick dat zou voorkomen, maar dat jongetje leek ook spoorloos verdwenen te zijn. Daar reken ik later wel mee af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dat spijt me. Die 'bedankt' was ongevoelig en je verdient meer dan dat."
    Ik kijk hem met een goedkeurende glimlach aan. Het is fijn dat te horen, hoewel ik het hem aan de ene kant niet echt kwalijk kan nemen. Daar zat die hypnose ergens voor tussen, dat weet ik zeker.
    "Ik zou het zo weer doen," zeg ik oprecht. Dan breng ik mijn lippen naar zijn oor en fluister, "En je mag me later wel bedanken."
    Ach, er moest toch ooit eens zo'n opmerking van komen? Hij is geen pater, dat beseft hij vast ook wel. Met een kleine grijns kijk ik hem aan, de pretlichtjes in mijn ogen dansen heen en weer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is er iemand in zaal twee? En zo ja.. Wie?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Looooooolll! *komt er nu pas achter dat er echt iemand Alexis heet en ik net zei dat ik het jammer vond dat ik maar 1 nummer van de band ALEXISONFIRE op mijn ipod heb staan* :X XDD]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:15 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn
    “Alec Sterling, hé?” Ik haalde mijn neus op, ik kon en wilde niet beleefd doen tegen deze man. “Hélaas de vader van Cassia? En waarom is dat?” Weer beet ik op mijn lip, woorden inhouden, Ais – niet zeggen! Inhouden. Inhouden. Inhouden.
    “Dat is nogal onbeschoft van u, Meneer.”
    Fack my life. Ik en mijn grote mond, waarom kon ik deze nooit houden op momenten zoals deze?
    Dit had een speciaal belang dat ik het zei, ik begon om Cassia te geven… maar ik hoopte zo erg dat dit niet op mijn gezicht of woorden verscheen. Anders had ze een heel groot probleem en dat wilde ik haar niet aandoen.
    Haar familie is erg, waarom doen ze haar dat aan? Ze lijken niet om haar te geven, wát ze ook doet, wat ze ook zegt…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'En je mag me later wel bedanken.' Zijn ademhaling tegen mijn oor bezorgt me nog een rilling. Dat de opmerking nu pas komt verbaast me.Er dansen pretlichtjes in zijn ogen en er ligt een grijns op zijn gezicht.
    Ik lach zachtjes en trek hem wat dichter tegen me aan. ik druk een zachte kus tussen zijn oor en zijn wang en verlaag mijn stem.
    'Daar hou ik je aan,' antwoord ik met een fluistering en een glimlach.

    Alec Sterling
    'Hélaas de vader van Cassia? En waarom is dat? Dat is nogal onbeschoft van u, Meneer.'
    Ik trek een wenkbrauw op en staar haar met een koude blik aan, vol met walging. Heeft ze de ziekelingen nu al zo ver dat ze voor haar opkomen? Cassia hield altijd al van controle, misbruikte het te vaak. dat kon in haar voordeel werken, als ze naar me luisterde. Dit bewees maar weer dat Benedict de betere van mijn kinderen was.
    'Hoe zal ik het zeggen?' vraag ik met een koude toon. 'Ze is nogal nutteloos. Heeft dit kamp nu al naar beneden gehad, is hard op weg de Sterling reputatie te vernietigen. Ze is naiëf, een zielig excuus voor een dochter en een leidster.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mumumumu.. Iiiiis er iemand in tweeee??]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [don't think so o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik ril als hij een kus tussen mijn wang en oor drukt, hij kent blijkbaar ook wel een paar trucjes.
    "Daar hou ik je aan," zegt hij met een zachte, diepe stem.
    Ik glimlach nog breder en wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    "Daar reken ik op," antwoord ik.
    Ik zucht even en ga tegen hem aanliggen, mijn hoofd rust op zijn schouder. Er moet een manier zijn waardoor we elkaar kunnen blijven zien zonder argwaan op te wekken. Maar hoe-
    "Zou het helpen als ik me nogal "genezen" voordoe? Dan kunnen we de tijd dat je in het kamp afwezig was afschuiven op extra therapiesessies. Ik denk niet dat de andere begeleiders je zullen tegenspreken over het feit dat ik die nodig had," stel ik voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Hij trekt een wenkbrauw op, een koude blik op zijn gezicht vol met walging.
    “Hoe zal ik het zeggen? Ze is nogal nutteloos. Heeft dit kamp nu al naar beneden gehad, is hard op weg de Sterling reputatie te vernietigen. Ze is naiëf, een zielig excuus voor een dochter en een leidster.”
    Mijn handen balde ik weer, mijn ogen en hart ontvlamde van woede en ik voelde mijn tenen krommen. Dit was slecht, dit was zó slecht. Mijn kaken zaten stevig op elkaar en ik hoorde het knarsetandend geluid, waardoor mijn tanden een zachte, lage grom kwam.
    Niet een gevecht beginnen, Aislyn, ik weet dat je jezelf niet in kunt houden, maar deze man is sterker dan dat jij bent én het is de vader van Cassia – hoeveel medelijden je ook met haar hebt – anders krijgt ze alleen nog maar meer problemen.
    “Ik ben blij als ze dat doet, wat voor reputatie heeft u nou? Iedereen zal u haten, want u kent vast geen besef van liefde.” Het kwam er dodelijk en vol met woede – bijna haat – uit, maar dit keer bleef ik doorpraten.
    “Cassia kunt nooit iets goed doen in uw ogen, wat ze ook doet. Ik snap niet dat ze het überhaupt nog opvolgt. Houdt gewoon uw…” Houd je in. “mond over haar.”
    Het was eruit voor ik het in de gaten had, de woede had me te pakken en ik voelde mijn nagels in mijn al wat kapotte huid boren.

    [Ooooh, Aislyn is boos ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Euhm..]

    Benedict Sterling
    Hier was niemand waar ik mijn gezag over kon laten gelden, saai. Ik ging de zaal weer uit, en zag een eindje verderop mijn vader staan met een meisje. Zonder verder nog op Felix te letten liep ik in hun richting. Die zou vanzelf wel achter me aankomen. Het leek erop dat ze ruzie hadden. Naïef....Zielig....Dochter...Leidster.. Ik grijnsde. Eenmaal daar aangekomen gaf ik mijn vader een goedaardige mep op zijn schouder. 'Hey pa. Er moet nog veel gebeuren in dit zielige kampje, maar daar zorgen wij wel voor hea?'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.