• Mijn kat zit nu buiten, zielig aan het janken zodat hij binnen mag. Spijtig voor hem, maar dat mag niet.
    Nu staat hij daar al een klein half uur en een normaal persoon zou gezwicht zijn voor zijn schattigheid. Hij weet dat, maar ik be n er niet gevoelig voor vandaag - ben chaggie- en ik heb eerder zin om mijn pantoffel naar zijn roste smoel te smijten. [:
    Om dit topic nuttig te houden: weten jullie katten/honden dat ze schattig zijn en gebruiken ze dat ook tegen jullie?

    Edit: De kat mag 's nachts niet binnen omdat hij niet op de auto's mag zitten en hij kan anders niet jagen. Wij leven eerder op den buiten en laten we zeggen dat de ratten en muizen die wij hebben, geen gewenste bezoekers zijn.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:30 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Space schreef:
    Best sneu dat je hem nu nog buitensluit toch? why?

    Buitensluiten? Haha. Verkeerde bewoording [': Onze tuin is groter dan ons huis en vaak gaat Oscar naar de buren/op wandel. Hij is buiten vrijer dan binnen. Binnen kan hij alleen in de garage, kelder en het waskot.(cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    haha ik dacht aan iets helemaal anders bij je titel, maar ja. Nee ik heb geen hond en ook geen kat. Ik heb wel vissen, maar die zijn niet zo schattig. (:

    Ik zwicht altijd voor de schattigheid van mijn kleinste kat, maar de oudste is zo slim dat ze zonder haar schattigheid alles gewoon gedaan krijgt.


    Take risks and conquer your fears.

    everx schreef:
    haha ik dacht aan iets helemaal anders bij je titel, maar ja. Nee ik heb geen hond en ook geen kat. Ik heb wel vissen, maar die zijn niet zo schattig. (:

    Je vissen zijn cool. [:
    Aan wat dacht je?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, bij mij is het precies hetzelfde.:Y)
    We wonen ook nogal afgelegen en mijn katten mogen ook niet binnen. Dan gaan ze ook schattig staan doen aan de deur. Soms best vervelend (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ergela schreef:
    (...)
    Je vissen zijn cool. [:
    Aan wat dacht je?


    aan een jongen, door die "zijn"

    @Histoire. Je pantoofel nemen is verleidelijk, niet?
    @Bo: WAAAAAT? Pfeuu. Hoe kom jij daarbij? Lol. Ik doodgaan van een jongensschattigheid dat ik hem iets aandoe? -Lol-
    als het over één van de jonges uit de hypes gaat, wil ik... Je weet wel wat ik wil.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    @Histoire. Je pantoofel nemen is verleidelijk, niet?
    @Bo: WAAAAAT? Pfeuu. Hoe kom jij daarbij? Lol. Ik doodgaan van een jongensschattigheid dat ik hem iets aandoe? -Lol-
    als het over één van de jonges uit de hypes gaat, wil ik... Je weet wel wat ik wil.


    toen ik gewoon de titel las, dacht ik dat maar toen ik zag dat het van jou was dacht ik van hmmm raar, over wat zou dat gaan
    HG-hype?

    Ik kan daar dus echt niet tegen. Dan gaat mn kat me heel zielig aan kijken en miauwen en dan geef ik hem eten (cat)
    En bij de katten in het dierenasiel waar ik werk is het al helemaal erg, maar daar kan ik nu ondertussen wel een beetje tegen lol


    As travars

    everx schreef:
    (...)

    toen ik gewoon de titel las, dacht ik dat maar toen ik zag dat het van jou was dacht ik van hmmm raar, over wat zou dat gaan
    HG-hype?

    Ik zou r geen topic over maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pericles schreef:
    Ik zwicht altijd voor de schattigheid van mijn kleinste kat, maar de oudste is zo slim dat ze zonder haar schattigheid alles gewoon gedaan krijgt.


    I know what you are talking about. Zelfde verhaal hier thuis.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dat echt zielig, ik laat Pom altijd binnen als 'ie miauwt.


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    Ik vind dat echt zielig, ik laat Pom altijd binnen als 'ie miauwt.

    Mocht ik dat doen, zit oscar altijd binnen. Als hij altijd binnen zit, is het nog erger. In de living en in de garage zaagt hij om naar de keuken te mogen. In de keuken zaagt hij om eten en aandacht -zolang we hem niet oppakken- of zit hij oo een stoel en doet hij ons een verschot aan of hij springt op het aanrecht en duwt de kasten open.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    @Histoire. Je pantoofel nemen is verleidelijk, niet?
    @Bo: WAAAAAT? Pfeuu. Hoe kom jij daarbij? Lol. Ik doodgaan van een jongensschattigheid dat ik hem iets aandoe? -Lol-
    als het over één van de jonges uit de hypes gaat, wil ik... Je weet wel wat ik wil.


    Nogal ja. (:
    Al is het wel nadelig dat je dan naar buiten moet lopen om hem terug te gaan halen^^
    Dus meestal zet ik dan maar mijn muziek op luid om hem niet te hoeven horen. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ja, mijn overleden hondje.
    die kon met zo'n cute zielig blik kijken dat je hem wel tekens binnen liet.


    -