• Ja, schminken.
    Vanochtend heb ik voor het eerste geschminkt voor mijn stage. Ik was echt bang dat ik het niet goed zou kunnen ofzo, maar het ging goed en het was echt leuk! ;D Al die kindjes vonden het nog mooi ook!

    Wie van jullie hebben wel eens geschminkt en hoe ging dat?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nog nooit gedaan behalve als je make-upo op je eigen gezicht smeren mee telt maar ik ben wel een paar keer geschminkt


    Physics is awesome

    Op scouting moest ik een meisje schminken en zij mij. Het zag er niet uit haha (:


    Take risks and conquer your fears.

    Wie vond het ook al weer niet leuk dat ze haar hele weekend moest 'verspillen' aan stage?(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pericles schreef:
    Op scouting moest ik een meisje schminken en zij mij. Het zag er niet uit haha (:


    haha (: Ach, de kinderen die ik moest schminken vonden zowat alles leuk ;D En ik had er voorbeelden bij, dat scheelt ook.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Citizen schreef:
    Wie vond het ook al weer niet leuk dat ze haar hele weekend moest 'verspillen' aan stage?(cat)


    Lol, ik ;D Maar dit schminken bleek leuker te zijn dan verwacht, ook al is 4 uur achter elkaar best lang. Arme rug ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ieder jaar met carnaval schmink ik me zelf en soms ook andere.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mezelf, super goed gelukt, joh (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Lol, ik ;D Maar dit schminken bleek leuker te zijn dan verwacht, ook al is 4 uur achter elkaar best lang. Arme rug ;O

    Arme jij :')
    Damn, ik kan niet meer lachen want mijn buikspieren doen nog steeds zeer van LO ;O


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb leren schminken voor mijn opleiding, ik vind het echt heel leuk! Maar pas kwam er een jongetje naar me toe en vroeg of ik Mario kon schminken, maar toen heb ik maar aardig uitgelegd dat ik nou ook weer niet zó professioneel ben, haha!


    Believe in yourself.

    Khaleesi schreef:
    Mezelf, super goed gelukt, joh (cat)



    awesome ;D

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:58 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nu nog raden wat ik voor moest stellen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stackhouse schreef:
    Ik heb leren schminken voor mijn opleiding, ik vind het echt heel leuk! Maar pas kwam er een jongetje naar me toe en vroeg of ik Mario kon schminken, maar toen heb ik maar aardig uitgelegd dat ik nou ook weer niet zó professioneel ben, haha!


    Oké, leuk! ;D Haha, Mario schminken is ook lastig ;O Ik had trouwens wel overal voorbeelden bij (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Khaleesi schreef:
    Nu nog raden wat ik voor moest stellen :Y)

    Je stelt een 'Nynke' voor*O*
    Nee lol, met zo'n gezicht zou ik jou in ieder geval niet in het donker willen tegenkomen(cat)
    Maar ik heb nog steeds geen idee wat je bent :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bedoel je nu grimeren? Want daar heb ik vandaag een cursus voor gevolgd.
    We moeten dan per twee elkaar sminken en ik ben nu een poesje :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik studeer schoonheidsverzorging op school , dus ik doe het elke week bij praktijk :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.