• Mijn kat zit nu buiten, zielig aan het janken zodat hij binnen mag. Spijtig voor hem, maar dat mag niet.
    Nu staat hij daar al een klein half uur en een normaal persoon zou gezwicht zijn voor zijn schattigheid. Hij weet dat, maar ik be n er niet gevoelig voor vandaag - ben chaggie- en ik heb eerder zin om mijn pantoffel naar zijn roste smoel te smijten. [:
    Om dit topic nuttig te houden: weten jullie katten/honden dat ze schattig zijn en gebruiken ze dat ook tegen jullie?

    Edit: De kat mag 's nachts niet binnen omdat hij niet op de auto's mag zitten en hij kan anders niet jagen. Wij leven eerder op den buiten en laten we zeggen dat de ratten en muizen die wij hebben, geen gewenste bezoekers zijn.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:30 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Histoire schreef:
    (...)

    Nogal ja. (:
    Al is het wel nadelig dat je dan naar buiten moet lopen om hem terug te gaan halen^^
    Dus meestal zet ik dan maar mijn muziek op luid om hem niet te hoeven horen. :Y)

    Ik laat dat liggen :Y) als het niet regent is dat niet erg.
    Ik heb dat 1x gedaan: in de zomer om 4h snachts wat er gekrijs te horen. Van krols zijn of te vechten, ik weet het niet.
    Ik nam mijn sluffer; rolluik naar boven en smijten. Ze werden stil.:Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Ik laat dat liggen :Y) als het niet regent is dat niet erg.
    Ik heb dat 1x gedaan: in de zomer om 4h snachts wat er gekrijs te horen. Van krols zijn of te vechten, ik weet het niet.
    Ik nam mijn sluffer; rolluik naar boven en smijten. Ze werden stil.:Y)


    Oh ja, als ze krols zijn is dat echt irritant. Echt op zo'n zagetoontje. -.-
    Haha, met mijn 'miktalenten' zou dat wel niet lukken om ze te raken. Mijn broer kan dat veel beter. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zat er dicht bij. [=
    Maar nu kon ik niet smijten, omdat ik in de living zit en dat is met een porte-fenêtre (raam die int geheel open kan als een deur) en dan kan de kat naar binnen glippen. Daar is hij goed in.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh, ja. Dat ken ik ook. :Y)
    Maar dan met de schuifdeur in de keuken. Vanaf je dat ook maar een beetje open zet, glipt hij naar binnen. Tegen dat je hem dan weer hebt kunnen pakken om terug buiten te zetten...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Oh, ja. Dat ken ik ook. :Y)
    Maar dan met de schuifdeur in de keuken. Vanaf je dat ook maar een beetje open zet, glipt hij naar binnen. Tegen dat je hem dan weer hebt kunnen pakken om terug buiten te zetten...

    Mijn mama heeft Oscar 'neen!' aangeleerd. Telkens je in de garage naar de keuken wilt, zeg je neen op die bepaalde toon en hij deinst acheruit. Hoe heeft mijn ma hem dat aangeleerd? Nee roeprn en hem wegschuiven met de voet of een schop geven. Katvriendelijk, niet?
    Ah. Als we met de achterdeur naar binnen willen, ligt hij teljens onder de deur. (is met opstapje) dus moet je het over hem opendoen en raakt hij altijd binnen. Slim.
    Maar kga nu slapen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Mijn mama heeft Oscar 'neen!' aangeleerd. Telkens je in de garage naar de keuken wilt, zeg je neen op die bepaalde toon en hij deinst acheruit. Hoe heeft mijn ma hem dat aangeleerd? Nee roeprn en hem wegschuiven met de voet of een schop geven. Katvriendelijk, niet?
    Ah. Als we met de achterdeur naar binnen willen, ligt hij teljens onder de deur. (is met opstapje) dus moet je het over hem opendoen en raakt hij altijd binnen. Slim.
    Maar kga nu slapen


    Mijn hond heet ook Oscar
    Je hebt dan best nog een gehoorzame kat. (:
    Die van mij gehoorzamen echt niet. Echt van die wilde, dove beesten. :Y)

    Slaapwel. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Mijn hond heet ook Oscar
    Je hebt dan best nog een gehoorzame kat. (:
    Die van mij gehoorzamen echt niet. Echt van die wilde, dove beesten. :Y)

    Slaapwel. (:

    Oscar is een coole naam.
    Hij reageert op: Nee! Oscar, ossie, roskar (en alle varianten) eten, mag niet, kom en buiten.
    Als hij 'buiten' hoort, loopt hij vlug onder de tafel zodat we hem niet kunnen oppakken. Nou, ja, hij is al ervaren. Hij wordt maandag 9.
    Je moet maar eens buiten staan en 'Oscar' roepen en nog geen twee minuten later komt hij aangespurt.(cat) Nu ligt hij in de zetel. Op mijn pull.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jep, onze witte kat weet hoe zacht en lief hij is. Niemand kan haar weerstaan en ze weet het. Daar in tegen hebben we ook de geweldigste hond die er bestaat, hij is gewoon schattig en zo leuk om te zien, maar gelukkig weet hij er niets van dus gebruikt hij het niet tegen ons, maar eigenlijk maakt hem dat nog leuker :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    .

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:47 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ergela schreef:
    (...)
    Oscar is een coole naam.
    Hij reageert op: Nee! Oscar, ossie, roskar (en alle varianten) eten, mag niet, kom en buiten.
    Als hij 'buiten' hoort, loopt hij vlug onder de tafel zodat we hem niet kunnen oppakken. Nou, ja, hij is al ervaren. Hij wordt maandag 9.
    Je moet maar eens buiten staan en 'Oscar' roepen en nog geen twee minuten later komt hij aangespurt.(cat) Nu ligt hij in de zetel. Op mijn pull.


    9 is wel al oud. Mijn katten worden nooit ouder dan 4. :s
    Om de een of andere reden verdwijnen ze vroeg of laat altijd. :s
    Dus je bent dan toch voor zijn schattigheid gezweken? :Y)
    Aangezien hij in de zetel lag.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Meh, ze zijn wel schattig, maar dat weten ze niet of ze doen er niets mee. Op bedelen na. Dan gaan ze naast je zitten als je aan het eten bent en dan omhoog kijken en blijven staren.


    Destroy what destroys you.

    Nee, mijn hond is een sulletje. Hij weet helemaal niet hoe hij zijn schattigheid moet gebruiken haha. Hij is wel lief, dat wel. :]


    Tell me about it, stud.

    Histoire schreef:
    (...)

    9 is wel al oud. Mijn katten worden nooit ouder dan 4. :s
    Om de een of andere reden verdwijnen ze vroeg of laat altijd. :s
    Dus je bent dan toch voor zijn schattigheid gezweken? :Y)
    Aangezien hij in de zetel lag.

    Oh nee -gayhand. Dat was ik niet.
    Overdag mag hij meestal wel binnen. Mijn moeder liet hem binnen. Nu zit hij overigens in een kartonnen doos met een sars (deken) in, in de garage. Schattig te wezen, natuurlijk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Oh nee -gayhand. Dat was ik niet.
    Overdag mag hij meestal wel binnen. Mijn moeder liet hem binnen. Nu zit hij overigens in een kartonnen doos met een sars (deken) in, in de garage. Schattig te wezen, natuurlijk.


    Awh, hij klinkt wel schattig. (:
    Sars. Ook van West-Vlaanderen? :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.