• Ja, schminken.
    Vanochtend heb ik voor het eerste geschminkt voor mijn stage. Ik was echt bang dat ik het niet goed zou kunnen ofzo, maar het ging goed en het was echt leuk! ;D Al die kindjes vonden het nog mooi ook!

    Wie van jullie hebben wel eens geschminkt en hoe ging dat?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik niet, maar ik kan het ook absoluut niet. [:


    comfort in c h a o s

    Amused schreef:
    Bedoel je nu grimeren? Want daar heb ik vandaag een cursus voor gevolgd.
    We moeten dan per twee elkaar sminken en ik ben nu een poesje :)


    Haha dat klinkt leuk! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Brooklyn schreef:
    ik studeer schoonheidsverzorging op school , dus ik doe het elke week bij praktijk :D


    Vind je het leuk? ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ikke binnenkort. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn nicht eens geschminkt... met zwarte oogschaduw... over haar héle gezicht. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @Nynke; Je moest het monster van Loch Ness voorstellen. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb wel eens gesmienkt... maar het is niets voor mijxD


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik niet, was vroeger als klein meisje wel eens vlinder en prinses geweest xD Maar heb het nog nooit bij andere gedaan. Mijn tante heeft er speciaal een cursus voor gevold. Nu doet ze het bij haar eigen kinderen op kinderfeestjes en voor vrienden :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een x bij een actie kindjes geschminkt.
    Dus ik stond met mijn vriendinnen bij de schminkkraam, wij hebben het heel leuk gehad, en de kindjes vonden het ook super. We hadden de dag van tevoren ook geoefend op elkaar, Ik zal de mislukte clown bij mijn vriendin nooit vergeten xD

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 19:19 ]

    HoranNiall schreef:
    Ik heb mijn nicht eens geschminkt... met zwarte oogschaduw... over haar héle gezicht. :'D

    x'D ik lach mezelf zo hard uit als ik eraan denk x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nee, maar het lijkt me wel leuk om te doen (:
    Ook al kan ik het waarschijnlijk niet en ziet het er dan vreselijk uit haha.

    Misschien vroeger ooit eens geprobeerd met carnaval, maar meestal deed mijn moeder het.


    Food.

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Vind je het leuk? ;D


    Ja, daar kijk ik elke week weer naar uit , het is echt supper fijn , zeker als we mogen experimenteren :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Zayner schreef:
    (...)
    x'D ik lach mezelf zo hard uit als ik eraan denk x'D

    Still have this awesome pictures! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Still have this awesome pictures! x'D

    (krul) Nu moet ik me gedeisd houden, jij hebt iets voor tegen mij te gebruiken =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)