• Welcome,

    I'm kinda bored en ik heb eindelijk een nieuw programma gevonden dat je niet iedere maand opnieuw hoeft te downloaden dus ben ik van plan om trailers te maken voor jullie ^^


    algemene informatie:

    1. Moet de titel erop? Zo ja, waar? Voor- of achteraan?
    2. (Optioneel) een kleine beschrijving van je story zodat ik de verhaallijn en sfeer een beetje mee heb.
    3. Een beschrijving van de sfeer die je wilt overbrengen.
    4. verdere wensen.

    over de beelden:

    1. Ik zoek zelf geen beelden sinds daar verschrikkelijk veel tijd in kruipt.
    2. Alleen van youtube
    3. Ik weet ook wel dat jullie geen volledige filmpjes willen maar gewoon stukjes, die stukjes horen langer dan 3 seconden te zijn omdat ik ze anders de audio niet kan splitsen.
    4. De achtergrondmuziek (ook liefst van youtube.)

    voorbeelden:






    De wachttijd zal toch wel lang zijn, vooral omdat school binnenkort weer begint. Ik gok op ongeveer 1 trailer per week en toch 2 à 3 in het weekend.


    Tot slot: Ik apprecieer het niet zo als je mij een trailer laat maken terwijl je er al één hebt. Je mag aanvragen ieder moment terug intrekken als het te lang duurt, daar heb ik alle begrip voor.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:02 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    -welk programma en werkt dat ook op mac?-
    Sorry, lol, en nee, ik heb geen trailer nodig, ik was gewoon nieuwsgierig naar het programma. (:

    Ik moet overigens binnenkort ook zelf films gaan edit'en, dus vandaar.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:23 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    -welk programma en werkt dat ook op mac?-
    Sorry, lol, en nee, ik heb geen trailer nodig, ik was gewoon nieuwsgierig naar het programma. (:

    Ik moet overigens binnenkort ook zelf films gaan edit'en, dus vandaar.


    Ik werk met Corel videostudio, volgens mij kan je die ook downloaden voor mac. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik zou best wel een trailer willen alleen de stukjes zoeken daar ben ik slecht in......... Ken je nog iemand die dat ook zelf doet want dan kan ik dat bij die persoon vragenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    ik zou best wel een trailer willen alleen de stukjes zoeken daar ben ik slecht in......... Ken je nog iemand die dat ook zelf doet want dan kan ik dat bij die persoon vragenxD


    Geen idee maar ik zoek ze niet zelf omdat het goede beelden moeten zijn die jij wilt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    (...)

    Ik werk met Corel videostudio, volgens mij kan je die ook downloaden voor mac. (bloos)


    Chill, hartelijk bedankt voor het delen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Chill, hartelijk bedankt voor het delen. (:


    You're welcome, als je nog vragen hebt over de werking of zo, die mag je ook altijd stellen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    '..' opent een restaurant en heeft daarbij een openingsstunt bij nodig, hij heeft een idee en wilt dat voorleggen aan z'n partners. Daarvoor dit filmpje. Dit filmpje is dus alleen 'zijn idee' van de openingsstunt.
    Het thema is Amerika, maar dan weer in twee stijlen, binnen in het restaurant is het Hollywood, en op het buitenterras is het Nashville achtig, met BBQ's enzo.

    nummer: Body Language
    filmpjes : O1 (O:OO tm 1:40)
    O2 (O:OO tm O:15)
    O3 (O:16 tm O:20)
    O4 (iets van 5 seconden ook)


    Extra: Filmpje O1 is van AGT, kun je die beelden misschien zonder 'vote' teksten etc doen?
    Tussen elk filmpje een zwart beeld van 2 a 3 seconden, en de volgende zinnen:
    Amerikaans, maar diversiteit, Hollywood én Nashville stijl, 24/7 muziek.

    Op het eind van het filmpje de naam van het restaurant: 'Stormy Diner' dan even drie seconden zwart beeld, en dan de gegevens van het restaurant; Berry Storm, Bloemendaal aan Zee, www.stormydiner.com, 06-12984576

    xoxoxo


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales