• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Goeiemorgen, en gefeliciteerd."
    Ik moet even lachen maar doe het niet te luid.
    "Dank je, ik had het me wel anders ingebeeld," geef ik eerlijk toe.
    Ik hoop dat hij het niet persoonlijk opvat, hij kan er namelijk niks aan doen. Ik glimlach voorzichtig, maar kijk hem niet aan. Er kan zich namelijk elk moment iemand omdraaien en ik vond Jace daarnet al zo vreemd kijken.
    Mijn t-shirt begint zwaar te wegen met die modder er aan.
    Misschien kan ik straks vragen, al we weer beneden zijn of ik snel een ander shirt mag gaan aan doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wat heb ik gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lizz?

    Marethyu schreef:
    [Stiekem heb ik nu echt de neiging om Amyra Cassia het kamp uit te laten trappen, maar dan loopt alles een beetje vast, hé?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [eigenlijk wel ja x]
    Sorry dat ik langzaam ben, ouders doen rot]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay xd *gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    'Dank je, ik had het me wel anders ingebeeld.'
    'Geloof me, ik ook,' mompel ik, mijn ogn op de groep gericht. Niet dat ik van plan ben zo snel op te geven. Alec sterling vind ik doodeng, hoe dom het ook mag klinken, maar ik ga neit al mijn plannen van vandaag weg gooien voor die man.
    'Maar ik denk, dat als we dit voor d middag klaar hebben, er was extra therapie uren worden gegevn...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    Ze kroop in elkaar en begon te huilen. Zo te zien was ze doodsbang - bang voor mij? Ze jammerde iets, maar ik luisterde niet echt. Uiteindelijk, na wat een paar minuten of een paar uur had kunnen zijn, opende ik mijn mond om iets te zeggen, maar merkte toen dat ik geen woorden meer wist. Dus sloot ik hem weer en schudde mijn hoofd. Nog even wierp ik een blik op mijn dochter, toen draaide ik me om en liep de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:00 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Gaan jullie Aislyn eruit halen? ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Geloof me, ik ook. Maar ik denk, dat als we dit voor de middag klaar hebben, er extra therapie uren worden gegeven..."
    Ik kan een glimlach nu niet tegen houden en zelfs mijn ogen gaan weer fonkelen. Het is dus inderdaad een goed idee om straks twee blokken mee te nemen. Dat moet toch lukken, onder elke arm eentje.
    "Ik hoop het, want ik heb namelijk als fijnere klusjes gedaan," zeg ik stil, doelend op die middag in het bos met Patje.
    Langzaamaan begin ik het te warm te krijgen en ik twijfel even maar besluit dan toch mijn t-shirt aan te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [sorry jongens, home-trouble, ben er voer 1 a 2 uurtjes weer


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hoi allemaal. zou ik een samenvatting mogen alsjeblieft????]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat is het laatste waar je van weet?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Al ruim 3 of 2 topics gelee :s]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ehm. Nou :'), het belangrijkste dan. Jace was onder hypnose, net als Patrick waardoor ze geloofden dat ze hetero waren. Dat heeft Sasha ongedaan kunnen maken en nu hebben Patrick en Sasha gevoelens voor elkaar ontwikkeld. Uhm, de ouders van Cassia, vreselijke mensen, zijn toegekomen om het kamp in goede banen te leiden en iedereen heeft de pest aan ze. De jongens moeten nu houtblokken zeulen en de meisjes moeten poetsen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [i'm back *gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.