• Ik ga woensdag met een vriendin in Utrecht winkelen (:
    Maar ik weet dus écht geen winkels daar xd
    Ik weet dat je Hoog Karatijne heb, of hoe je het ook mag schrijven, maar das meer een winkelcentrum dan winkels op zich ;p

    Dus ik denk, ik vraag het eens aan jullie, misschien zijn er Quizzers die vaker in Utrecht komen (: Weten jullie leuke winkeltjes daar? Het mogen ook alternatieve winkels zijn hoor :3

    Edit: Van die grote winkels die je overal hebt -H&M enzo youknow- is wel leuk, mag je van mij ook erbij zetten als je zo'n winkel echt leuk vind, maar ik vind het vooral leuk om winkels in te lopen die ik nog niet ken, of waar je niet zo vaak heen gaat :3

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 23:27 ]


    Inspiration can hit you any time

    De New Yorker (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben écht fan van de van Haren op Hoog Catharijne.


    Bad decisions make good stories.

    New Yorker en van Haren zijn wel leuke winkels (:
    Maar ook winkels die je overal hebt.. Ik vind het namelijk leuk om naar van die winkeltjes te gaan die ze bij mij in de buurt (lees: Maastricht/Heerlen) niet hebben :3


    Inspiration can hit you any time

    De Tally Weijl :3


    You've cat to be kitten me right meow.

    de netjes!!!
    die zit vlak bij lemon dach ik :3

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 23:56 ]


    we all deserve to die

    New Yorker, H&M, Netjes idd, maar het is wel erg onopvallend - je kunt er zo voorbij lopen zonder het opgemerkt te hebben. En er zijn ook een paar van die skate-winkels, lolz - maar ik weet niet meer hoe ze heten. x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh ik vind Utrecht leuk om te winkelen. Gewoon een beetje rondlopen en je vind vanzelf wat (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Plattegrond Hoog Catherijne =3
    En ja, Netjes.. je hebt daar 2 vestigingen van, het ene is wat zwarter en het ander wat gekleurder/hippie-achtig? ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Maar dan zou je even op de site van Netjes kleding moeten kijken.

    Buiten Hoog Catherijne zijn er ook winkels btw (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Netjes, Lemon, Laura Ashley, New Yorker, Tally Weijl, Cinderella, Lemon, P&C, Didi, Superstar, Steps, H&M, Vero Moda, Cool Cat, de rode winkel, Only, Silly's store,


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je hebt heeeeel veel winkels daar (':


    To infinity and beyond •