• Hey!
    Ik ben nu al vanaf gisterochtend aan het wachten tot ik kan aanmelden maar ik krijg maar geen mail. Nu las ik ergens dat je ook kunt aanmelden met kemand anders zijn email adres op het begin scherm die al aangemeld is. Daarna kun je je eigen bbm account maken en degene van wie het mail adres is merkt er ook niks van. Dus t is niet zo dat degene die jouw mailadres gebruikt op jouw account kan.

    Dus ik vroeg me af of ik iemand zn mailadres hiervoor mag gebruiken :$

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik weet niet eens wat BBM is, maar heb je niet gewoon een foutief email adres hebt ingevuld?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik weet niet eens wat BBM is, maar heb je niet gewoon een foutief email adres hebt ingevuld?


    BBM is Blackberry Messenger.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Maak een nieuw adres aan op gmail en vul deze in.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maak een nieuw email adres aan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aquari schreef:
    (...)

    BBM is Blackberry Messenger.


    Hehe, wie wilt dat nou? Maar dat soort dingen gaan geautomatiseerd, daar hoor je niet zo lang te hoeven wachten.


    Your make-up is terrible

    je kunt toch zelf ook een andere email adres aanmaken zoals de andere al zeggen, ik geef nooit zomaar mijn mail adres... En dat kan ik ook niet meer doen omdat ik een blackberry heb gehad.

    en anders moet je het nog een keer proberen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb meer dan een dag moeten wachten op die mail, kan er nu gelukkig in. n.n

    Pfft. Toen ik nog een BB had, regelde lief nicht alles. Wat ben ik lucky met iemand die zo verslaafd is aan technologie dat ze gewoon al die moeite doet (heart2) *verliefde zucht*
    Okay dat help vast niet. Mss batt eruit halen en weer inzetten en dan alles weer proberen?


    -

    Het duurt meer dan een dag( voordat je de mail krijgt.

    Heb 't ook gedownload en gewoon die mail afwachten. ^^ Heb whatsapp, dus red me wel.


    To infinity and beyond •

    nope, ik heb daarom ook gewoon voor mezelf een rotzooi mail . dus als ik mijn email moet invullen pak ik die gewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha het gaat niet om de rotzooi of zo. Omdat bbm nu beschikbaar is voor iPhone en android hebben ze super veel mensen die het gaan downloaden en ze proberen met een wachtlijst de servers te ontlasten. Voor die wachtlijst moet je je mailadres invullen. Als diegene er eenmaal door is en een mail heeft gehad is die mail een soort van 'geactiveerd' of zo, op het moment dat iemand anders die mail gebruikt is die dus door de wachtrij heen en kan meteen een account aanmaken :p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Of je hebt wat geduld en wacht af (;


    26 - 02 - '16

    Heb je een iPhone of een andere telefoon?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    1951 schreef:
    Heb je een iPhone of een andere telefoon?


    iPhone (:
    Maar ik wacht wel gewoon af denk ik ...


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin