• Dat er reclame is Quizlet is gekomen is iets waar we mee moeten leren leven, maar dit gaat er toch een beetje over:



    Dat het gezien wordt is een feit, maar zo wordt de site maar een beetje slordig.
    Of het nu onderaan staat of in het midden, ik ga er niet bepaald meer op drukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het staat idd wel irritant. Maar ach.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik beloof dat het voorlopig bij deze 3 banners zal blijven. Helaas klikt er nog steeds maar erg weinig mensen op de advertenties.

    Je kunt uiteraard ook altijd nog een Golden Membership nemen :P


    Dit is mijn signature...

    Ik snap überhaupt niet waarom er nu opeens reclame nodig is? De site heeft het toch altijd al goed gedaan met alleen GM? En de advertentie in het midden maakt de site echt slordig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lang leven Adblock :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het echt irritant. (cat)


    Me so good.

    DarkSavior schreef:
    Ik snap überhaupt niet waarom er nu opeens reclame nodig is? De site heeft het toch altijd al goed gedaan met alleen GM? En de advertentie in het midden maakt de site echt slordig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    RainbowShine schreef:
    Lang leven Adblock :Y)


    +GM ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowShine schreef:
    Lang leven Adblock :Y)
    En dan heb je een wit vak, das ook tof zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Murdoch schreef:
    (...)En dan heb je een wit vak, das ook tof zeg.

    Dat heb je niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ook al heb ik adblock, het is erover. Vanonder, en aan de zijkanten vond ik nog niet zo erg, maar dat je het midden in je pagina's gaat zitten, vind ik erg. Sorry dat ik het moet zeggen. Er is heus niemand die er nu meer op zal klikken.

    Murdoch schreef:
    (...)En dan heb je een wit vak, das ook tof zeg.

    Heb ik geen last van :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Lang leven Adblock :Y)

    Dat is dat witte vak bij mij dus. Ik dacht al, wat is dat nou weer? o,0


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oei dat is zwaar vervelend! Ik heb er geen last van, gelukkig (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tragically schreef:
    Dat is dat witte vak bij mij dus. Ik dacht al, wat is dat nou weer? o,0
    Ahah!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?