• Dat er reclame is Quizlet is gekomen is iets waar we mee moeten leren leven, maar dit gaat er toch een beetje over:



    Dat het gezien wordt is een feit, maar zo wordt de site maar een beetje slordig.
    Of het nu onderaan staat of in het midden, ik ga er niet bepaald meer op drukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet ook eerlijk zijn dat ik die reclames heel irritant vind, omdat ze bewegen. Als ik iets aan het doen ben op het forum, zie ik de hele dat ding bewegen. Niet echt fijn.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 15:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rutger schreef:
    Ik beloof dat het voorlopig bij deze 3 banners zal blijven. Helaas klikt er nog steeds maar erg weinig mensen op de advertenties.

    Je kunt uiteraard ook altijd nog een Golden Membership nemen :P

    Ze staan op vervelende plaatsen = mensen nemen adblock = mensen zien geen ads = mensen klikken er niet op.

    GM(heart2)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Leite schreef:
    Ik moet ook eerlijk zijn dat ik die reclames heel irritant vind, omdat ze bewegen. Als ik iets aan het doen ben op het forum, zie ik de hele dat ding bewegen. Niet echt fijn.


    26 - 02 - '16

    Als ik die reclame zie, besef ik dat het tijd is om een nieuwe GM aan te schaffen. :'D


    Your make-up is terrible

    RainbowShine schreef:
    Lang leven Adblock :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    RainbowShine schreef:
    Lang leven Adblock :Y)


    Take risks and conquer your fears.

    Als we nou allemaal even op alles een paar keer klikken is Rutger blij, Quizlet heeft geld en miss. kan die dan weer weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen kunnen ook zeuren. Ik heb er helemaal geen last van. (krul)


    -

    RainbowShine schreef:
    Lang leven Adblock :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DarkSavior schreef:
    Ik snap überhaupt niet waarom er nu opeens reclame nodig is? De site heeft het toch altijd al goed gedaan met alleen GM? En de advertentie in het midden maakt de site echt slordig.
    Nou, het valt dus behoorlijk tegen hoeveel GM de site oplevert. Anders was het echt niet nodig geweest om ook nog advertenties te gebruiken. Rutger steekt hier veel tijd in en ik vind het logisch dat hij op de een of andere manier ook want geld wilt kunnen verdienen, omdat hij anders beter een andere website of whatever kan maken waar wel geld mee te verdienen is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja maar als hij nou nog een advertentie aan de linkerkant deed maar in het midden is wel een beetje raar. Vroeg me de eerste keer ook af wat het nou was


    Physics is awesome

    Reepicheep schreef:
    (...)Nou, het valt dus behoorlijk tegen hoeveel GM de site oplevert. Anders was het echt niet nodig geweest om ook nog advertenties te gebruiken. Rutger steekt hier veel tijd in en ik vind het logisch dat hij op de een of andere manier ook want geld wilt kunnen verdienen, omdat hij anders beter een andere website of whatever kan maken waar wel geld mee te verdienen is.

    Ja, dat snap ik. Maar het is toch altijd al zo geweest? Dus waarom nu die reclames. De site bestaat zelf bestaat al heel lang en heeft (zover ik weet) nog nooit reclame gehad.

    Lowe schreef:
    (...)
    Ze staan op vervelende plaatsen = mensen nemen adblock = mensen zien geen ads = mensen klikken er niet op.

    En dat is zeer zeker waar, ik gebruik ook gewoon adblock. Ik heb geen zin in die reclame als ik geen GM meer ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Mensen kunnen ook zeuren. Ik heb er helemaal geen last van. (krul)


    The odds are néver in our favor.

    Adblock (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.