• Dat de film versie van de Hongerspelen helemaal niet zo goed is als sommige zeggen? Natuurlijk, hij is niet slecht. Helemaal niet. Maar ik vond hem eigenlijk best tegen vallen. Voor dat de film uitkwam was iedereen al zo van: "De film gaat geweldig worden." en de meeste zijn nog steeds zo, maar ik vond het echt tegenvallen...


    Believe in yourself.

    Eens


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I agree.


    Your make-up is terrible

    Een film is vrijwel altijd slechter dan een boek. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Een film is vrijwel altijd slechter dan een boek. :)

    Daar heb je zeker gelijk in... (:


    Believe in yourself.

    Ik vond het opzich wel goed eigenlijk. Ik ben eerlijk ik vind Twilight slechter 'vertaald' dan The hungergames. Ik vond het wel jammer dat ze dingen weg lieten en dnigen heel kort maken maar ik vond het wel een goede film


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vond hem juist heel erg meevallen en vond hem wel redelijk goed. Ik ging er namelijk vanuit dat hij verschrikkelijk slecht zou zijnm dus dan kan het alleen maar meevallen x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Everdeen schreef:
    Een film is vrijwel altijd slechter dan een boek. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yoda schreef:
    Ik vond hem juist heel erg meevallen en vond hem wel redelijk goed. Ik ging er namelijk vanuit dat hij verschrikkelijk slecht zou zijnm dus dan kan het alleen maar meevallen x]


    Dat had ik eerst ook tot iedereen op Quizlet zei dat hij best goed was en dat het heel erg meeviel. Toen ik naar de bois ging, viel het niet heel erg mee. Ik heb echt het idee dat als ik de boeken niet had gelezen, ik niets aan de film had gevonden.


    Your make-up is terrible

    Ik vond hem ontzettend saai.
    De helft van het verhaal was opbouw naar de Games, waardoor de Games zelf erdoor gerusht werden.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb het boek nooit gelezen, maar de film vond ik erg goed. Hoorde van vriendinnen die het boek wel gelezen hadden dat ze het een beetje vaag vonden dat in het boek dat kind vet lang naar water en zo opzoek was, terwijl ze het in de film zo kon vinden.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    I agree.

    Eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik had er eigenlijk ook meer van verwacht :') En het eerste gedeelte duurde me te lang.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het boek (nog) niet gelezen,daarom kan ik niet oordelen.
    Maar zoals Everdeen het al zei,films zijn altijd slechter dan de boeken.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vond hem redelijk goed eigenlijk, maar had de boeken wel niet gelezen..
    Al vond ik wel dat sommige dingen niet heel erg duidelijk waren en zoals Gethsemane zei, werd er inderdaad wel heel veel opgebouwd. Ik had de spelen zelf wel iets spannender verwacht, maar de film vond ik over het algemeen best goed.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right