• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik kom vanavond niet online, ik ga naar The Hunger Games.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [mijn post staat op de vorige pagina.
    en okay, have fun ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dymphna --> Burlington]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aislyn Valentina
    ‘Ja?’ Ze fluisterde het, bijna onhoorbaar.
    ‘Weet je zeker dat je hier weg wilt samen met mij?’ Zei ik, maar ik herkende mijn stem niet, het klonk gebroken en onzeker. Ik ging wat naar achter liggen en nam Cassia daarin mee, en omdat ik nog niet op mijn rug kon liggen, omdat het anders zou branden, ging ik op mijn zij liggen met Cassia tegen me aan.
    Verder wilde ik eigenlijk niets zeggen, maar verder slapen zodat ik genoeg kracht zou hebben voor de volgende keer dat ik de familie van haar zag, so I can give them a piece of my mind. Al wist ik zeker dat ze zo koppig waren, dat ze nog steeds niet naar mij - of enig ander - wilde luisteren.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 0:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hi, heb ik iets bijzondrs gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Vorige pagina, CJ stond nog net niet te kwijlen toen ze Mignon zag :Y). Patje en Sasha zijn zonder Mignon naar Alec gegaan, maar ik weet niet of je dat nog gelezen had of niet.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hii.
    Ik kom alleen even hoi zeggen xD morgenochtend heel miss dat ik even online bent.
    Ik zit nu op de camping... en het is nogal regenachtig wisselvallig weer -_-" wouw leuk... not.. xD doeghie! X]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahaha dank je. Ik ben er maar een half uurtje daarna ga ik naar de begraafplaats dus ik ben zo weer weg denk ik.]

    Mignon

    Zuchtend laat ik me op één van de stoelen van het cafetaria zitten. Mijn ringen laat ik één voor één rond mijn vingers draaien. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip. Mijn huid rond de wondjes trekt en prikt. De beelden van vanmiddag draaien door mijn hoofd. Alle aanrakingen lopen over mijn huid. Het liefste zou ik het eraf trekken en weggooien. Ik laat mijn ringen los en laat mijn vingers over mijn huid glijden. Zachtjes druk ik op enkele sneetje om ze te laten bloeden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Ik schrik even als ik Patje's hand door mijn haren voel gaan en moet zachtjes lachen om mezelf. Ik zucht als zijn lippen over mijn kaak gaan en krijg kippenvel over mijn hele lijf. Voorzichtig zet ik mijn handen in zijn zij terwijl mijn tanden zachtjes over zijn huid schrapen.
    Zelfbeheersing. Zelfbeheersing. Zelfbeheersing. Zelfbeheersing. Zelfbeheersing.
    Ik dwing het stemmetje in mijn hoofd naar de achtergrond. Nu even geen zelfbeheersing. Nu ik de kans heb, wil ik ervan genieten.
    Ik haal mijn lippen bij zijn hals vandaan en ga er plagerig even mee over die van hem, zonder hem echt te kussen.
    "Volgens mij krijg ik straks weer de zon in in mijn ogen," grinnik ik, verwijzend naar die kreun die me in het bos ontsnapt was.
    Dan druk ik mijn lippen ietwat ruw op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Volgens mij krijg ik straks weer de zon in in mijn ogen,' grinnikt Sasha, waarna ik zijn lippen een beetje ruwer op die van mij duwt.
    Ik hoop het niet, want zelfs toen ik onder hypnose was, had dat een effect op mij, als dat nu zou gebeuren zou er weinig van mijn zelf controlle overblijven.
    'Dat lijkt me een heel onveilig idee,' mompel ik na een zachte, plagende beet op zijn onderlip.

    Cassia Sterling
    'Weet je zeker dat je hier weg wilt samen met mij?' Haar stem was zo onzeker en gebroken... ik knik direct, zonder aarzeling. Ik wist dan misschien niet hoe ik me meost gedragen of wat ik moest doen, maar ik wist wel wat ik wilde. aislyn.
    'Ja, ik weet het zeker,' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Ik zag hoe ze direct na mijn vraag knikte, zonder enkele aarzeling. ‘Ja, ik weet het zeker,’ Ze fluisterde echter nog steeds en ik keek haar even aan met een glimlach op mijn gezicht. ‘Dan heb ik misschien een plan, maar ik weet niet hoe het hier zit met bezoek… en of de andere wel mee willen werken…’ Ik keek haar voorzichtig aan, en hoopte dat ook mijn moeder mee wilde werken – zij had mij hiernaartoe gebracht, dus ze zou me ook niet 123 ophalen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Ik ril als Patje op mijn onderlip bijt. Ten eerste omdat ik het helemaal niet van hem verwacht had en ten tweede omdat het net niet hard genoeg is om te verwonden maar wel hard genoeg om het te voelen.
    "Dat lijkt me een heel onveilig idee," mompelt hij dan.
    Ik slik even. Hij heeft wel gelijk.
    De werkelijkheid om me heen die ik even uit het oog verloren was, komt weer in zicht. Ik bijt zelf even op mijn onderlip terwijl ik hem in de ogen kijk.
    "S-sorry," zeg ik zachtjes.
    Waarschijnlijk is het maar goed ook dat hij me onderbroken heeft, ik zou het best kunnen begrijpen als het voor hem te snel gaat opeens. Mijn ogen glijden over zijn gezicht, pauzeren bij zijn lippen en schieten dan weer omhoog.
    "Heb ik je al gezegd hoe knap ik je vind?" fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorreh, Felix. Maar CJ smeert hem.]

    CJ

    Vanuit mijn ooghoeken hou ik het meisje in de gaten. Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij is met haar ringen aan het spelen. Ze zien er mooi uit, met dat rood. Wacht, rood? Dat kan niet kloppen. Ik draai mijn hoofd een beetje en zie dat ze bloed. Heeft ze dat nou zelf gedaan?
    Ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord gehad van Felix. Jammer, knap gezichtje maar de inhoud is een beetje rottig.
    Zonder iets tegen hem te zeggen sta ik op. Een beetje aarzelend loop ik naar het meisje toe en ga stilletjes naast haar zitten. Ik leg mijn hand losjes op de hare.
    "Niet doen, alsjeblieft," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Dan heb ik misschien een plan, maar ik weet niet hoe het hier zit met bezoek… en of de andere wel mee willen werken…'
    Ik kijk haar licht verbaasd aan.
    'Alleen ouders mogen bezoeken brengen,' leg ik aarzelend uit. als ze een plan is, heben we tenminste een kans.. Ik kruip dichter tegen haar aan en glimlach.
    'Wat is je plan dan...?'

    Patrick Hathaway
    'S-sorry,' hoor ik Sasha zachtjes zeggen. Ik open mijn ogen weer en druk een nieuw, snel kusje op zijn lippen.
    'Heb ik je al gezegd hoe knap ik je vind?' fluistert hij plots. ik trek een wenkbrauw op en glimlach zachtjes. Vermoed had ik het wel, maar het voelde toch goed om het zeker te weten.
    'Nee, vertel maar,' plaag ik fluisterend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson

    Onbeschoft kind. Nou ja, ik krijg dan in ieder geval geen weerstand meer als ik haar tassen ga doorzoeken. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat ze aanpapt met Mignon. Als het bij vriendschap blijft, mij best.
    Ik rits een tas open, en bestudeer de inhoud. Niets bijzonders. Dubbele bodem misschien? Ik tast even over de onderkant van de tas, maar voel geen rits. Nou, aan die regels heeft ze zich in ieder geval gehouden. Ik kijk naar de andere tas die ongeopend voor mijn neus staat en besluit dat daar vast ook niets in zal zitten. Ik loop naar haar toe en tik op haar schouder.
    'Je kunt gaan. Je tassen staan daar.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.