• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "Wil je ook wat? Één fles is genoeg per dag."
    Ik kijk op en zie dat ze de fles wodka naar me uitstrekt. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Dat lust ik wel.
    "Dank je," zeg ik vrolijk terwijl ik de fles van haar overneem. Zonder dat ik het doorheb, strelen mijn vingers even langs de hare. Ik breng de fles naar mijn mond en neem er een flinke teug van. Hé, als ze me toch in die cel gaan stoppen, dan kan ik het maar beter vandaag al achter de rug hebben. Het goedje brandt in mijn keel, heerlijk.
    "En, hoe ziek ben jij?" vraag ik terwijl ik de fles tussen ons in zit. Ik zit nog steeds op de vloer en staar haar geïnteresseerd aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Well. bye. Ik ga douchen en weet niet of ik nog Online kom. Anders reageer ik morgen ochtend op scool wel even als dat kan ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    "Dank je."
    Ze neemt de fles aan en haar vingers strelen langs de mijne. Het brandt, net zoals de aanrakingen van Benedict. Zo snel als ik kan trek ik mijn hand weg. Ze neemt een flinke teug van de Vodka en zet de fles tussen ons in.
    "En, hoe ziek ben jij?"
    Strak kijk ik voor me uit.
    "Enorm," antwoord ik wat droogjes.
    "Het maakt me allemaal niet uit. Als het maar menselijkvlees heeft."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Enorm. Het maakt me allemaal niet uit. Als het maar menselijk vlees heeft."
    Ongewild moet ik even lachen.
    "Pan, dus?" zeg ik zacht. "Welkom aan boord," voeg ik er met een glimlachje aan toe.
    Ik kan iedereen knap vinden, jongen, meisje, meisje met penis, jongen zonder penis. Het kan me niet schelen hoe het daar beneden zit, ik moet me gewoon tot iemand aangetrokken voelen. En Mignon is wel heel erg- Ik onderbreek mijn gedachten en neem nog een slokje wodka. Oh, dat ik niet kieskeurig ben qua geslacht wil trouwens niet zeggen dat ik met iedereen in bed duik. Integendeel. Ik lik even over mijn lippen en kijk dan weer naar Mignon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Pan, dus? Welkom aan boord."
    Ik pak de Vodka en neem een slok.
    "Aye Captain," zeg ik droogjes en ik neem nog een slok.
    Ik kruip achterop en bed en sla uitnodigend naast me.
    "Dit zit lekkerder hoor."
    Ik haal weer een hand door mijn haren en laat tegen mijn wil in mijn ogen over haar heen glijden. Ik voel mijn wangen rood worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Aye Captain."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Ze is grappig, ze weet het alleen zelf niet, of ze wil het niet toegeven.
    Ik kijk toe hoe ze achteruit schuift op bed. God, wat zou ik graag naast haar gaan zitten. Alsof mijn gebeden verhoord worden, slaat ze op een plekje naast zich.
    "Dit zit lekkerder hoor."
    Ondanks het feit dat ik enthousiast op dat bed zou willen springen, aarzel ik even. Ik sta langzaam recht en ga naast haar zitten. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd tegen de muur rusten.
    "Als ik kapitein ben, wat ben jij dan?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze staat op en komt naast me zitten.
    "Als ik kapitein ben, wat ben jij dan?"
    Ik zucht even en kijk naar de onderkant van het bed boven mij.
    "Matroos Deferière meldt zicht," zeg ik zachtjes.
    Ik blaas op tegen mijn noodles soep en neem daarna een hap. Mijn rode hoofd trekt weer een beetje bij en ik kijk haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Matroos Deferière meldt zich."
    Ik glimlach en kijk haar even aan. Als mijn blik die van haar kruist, draai ik blozend mijn gezicht weg.
    "Vreemd," zeg ik terwijl ik voor me uit staar. "Je lijkt me niet het volgzame type," voeg ik er zacht aan toe.
    Ik voel even naast me tot ik de fles wodka gevonden heb en breng die weer naar mijn lippen. Ik moet opletten, veel drink ik namelijk niet. Ik neem een klein slokje en zet de fles weer neer. Ik draai aan de enige ring die ik aan mijn tien vingers heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Vreemd. Je lijkt me niet het volgzame type."
    Lachend neem ik nog een hap.
    "Ik wacht totdat we op het schip zitten en dan pleeg ik muiterij," verklaar ik mijn gedrag. Snel neem ik nog een hap van het glibberige goedje maar mijn maag begint te protesteren. Genoeg is genoeg. Langzaam sta ik op en open ik het raam. Met een grote boog gooi ik het bakje naar buiten.
    "Voedsel is natuurlijk afbreekbaar," zeg ik zachtjes en ik laat me weer naast haar zitten.
    "Daarbij is er bos genoeg."
    Ik ga nooit meer alleen het bos in. Steeds als ik daar ben gaat het mis. Al het bos moet gewoon verdwijnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik wacht totdat we op het schip zitten en dan pleeg ik muiterij."
    Ik moet lachen en kijk toe hoe ze het potje noodles naar buiten gooit. Veel kan het me niet echt schelen.
    "Voedsel is natuurlijk afbreekbaar," zegt ze terwijl ze naast me komt zitten. Ik schud lachend mijn hoofd. Mijn krullen dansen rond mijn gezicht.
    "Het voedsel, meid. Niet de verpakking. Maar je bent dus een vervuiler, heel rebels." Ik lach en wiebel even met mijn wenkbrauwen. "Beloof me één ding, als je muit, dump me niet op een eiland. Ik ben niet graag alleen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen. I miss Shatrick, btw. How's Amy?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Het voedsel, meid. Niet de verpakking. Maar je bent dus een vervuiler, heel rebels. Beloof me één ding, als je muit, dump me niet op een eiland. Ik ben niet graag alleen."
    Ik kijk haar twijfelend aan.
    "Dat denk ik niet," zeg ik zachtjes en ik neem nog een teug van de Vokda.
    "Ik denk dat ik je kielhaal en aan de mast ophang. Als we terug op land zijn kijken we dan wel weer." Lachend kijk ik haar aan en schud ik met mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    [Ik ga slapen. I miss Shatrick, btw. How's Amy?]


    {I'm sorry >.< She's okay now. I'll reply more normally today)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Ik durf wedden dat elke kerel die niet op je valt jaloers is op je lichaam, dat iedereen die je gezicht ziet wil weten wie je bent. Ik vind het heerlijk hoe je ogen glinsteren als je lacht, je hele gezicht lacht mee. En je haren zijn zo zacht dat ik er een trui van zou willen maken. Dat is hoe knap ik je vind.'
    Er gaat een nieuwe rilling door me heen als Sasha's hand door mijn haren streelt.
    Het feit dat hij het zo gemakkelijk lijkt te zeggen verbaasd me. Nee, het feit dat het zo lief en zoetsappig is, verbaasd me. ik had zulke woorden niet van Sasha verwacht.
    Maar ik klaag niet - zeker niet. Mijn hart maakt een paar keer een salto tijdens zijn kleine speech.
    Met een glimlach druk ik een kusje op de punt van zijn neus, mijn voorhoofd leunt tegen het zijnen. Zelfs voor de hypnose had ik nog nooit zulke sterke gevoelens voor een persoon gehad. Ik kan niet wegkijken van zijn tweekleurige ogen.
    Het blijft even stil tussen ons, voornamelijk omdat ik de juiste woorden niet kan vinden om mezelf te uiten naar hem. Dus in plaats van het moment te verpesten met woorden druk ik mijn lippen terug op die van hem, en doe ik mijn best om ieder gevoel door de kus heen naar Sasha toe te uitten.

    Cassia Sterling
    Ik knik als antwoord op Aislyn's plan. ik vertrouwde haar compleet, dus... dat zal het zijn. Ons plan om weg te komen.
    Er werd op de deur geklopt. Één van de kampeerders, maar het kon me weinig schelen.
    Ik wierp de jongen een blik en krulde mezelf op tegen aislyn, kroop dichter tegen het meisje. De rest van het gesprek volgde ik niet echt. ik moest gewoon overleven tot we weg konden. Gewoon overleven...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "Dat denk ik niet. Ik denk dat ik je kielhaal en aan de mast ophang. Als we terug op land zijn kijken we dan wel weer."
    Mijn ogen worden groot terwijl ik het me voorstel. Ik ril even. Ze heeft een levendige fantasie, dat wel. Er verschijnt een subtiele grijns op mijn gezicht. Rustig draai ik mijn gezicht naar haar toe.
    "Gebruik me dan op z'n minst als boegbeeld." Ik til mijn t-shirt een beetje op en sla even op mijn buikspieren. "Verkleed als zeemeermin, anders zou het zonde zijn."
    Ja, ik ben best trots op mijn lichaam. Ik train elke week uren en uren, steeds weer opnieuw. Het zou jammer zijn mocht alles dan hangen blubberen.

    Sasha

    Ik grinnik als hij een kusje op mijn neus drukt. Ik had nooit, niet in het minst, van mezelf verwacht dat ik zomaar, zo makkelijk met iemand klef zou kunnen doen. Al denk ik wel dat die jaren van gladde praat verkopen me geholpen hebben om net te zeggen wat ik zei. Ik denk er niet bij na, als ik zulke dingen zeg. Maar bij Patje waren ze wel gemeend.
    Stilzwijgend staan we elkaar in de ogen te staren. Ik weet niet of hij niet wil antwoorden, of niet kan, maar op dit moment kan het me niks schelen.
    Ondanks het feit dat mijn blik, geheel buiten mijn wil om, weer naar zijn lippen zakt, zie ik de kus niet aankomen.
    Zijn warme, zachte lippen verrassen me volledig. Maar het duurt niet lang voor ik ontspan, mijn ogen sluit en de kus beantwoord. Hij zou me uren mogen zoenen, ik zou hem niet stoppen.
    Als ik mijn handen voel jeuken, gaat mijn hart wat sneller slaan. Patje heeft gelijk, het is te riskant om hier, buiten iets anders dan zoenen te proberen. Ik ril even als ik besef welke straffen ik allemaal zou krijgen voor de gedachten die ik nu denk. Volgens mij zou Alec me levend begraven. Om mijn handen van Patje af te houden, zet ik ze, een aan elke kant van zijn lichaam, tegen de muur. Hij zit net gevangen. Ik lach even tegen zijn lippen aan. Ik heb helemaal geen kooitje nodig om hem bij me te houden.
    Speels bijt ik even op zijn onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.