• Het verhaal:

    10 mensen doen mee aan een programma maar allemaal hebben ze een geheim
    die ze liever niet vertellen of misschien willen ze het wel maar mogen ze niet!
    elke week moeten ze een opdracht doen.Die soms anderen kan kwetsen.
    Ze logeren per twee in vakantiehuisjes:
    Lore en Liam
    Jade en Harry
    Lucy en Louis
    Emma-Jane en Zayn
    érin en niall


    We maken er een mooi verhaal van!x

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:29 ]


    Do what you love, love what you do

    [MT]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Mijn topics]


    The artist is the kid that survived.

    [Mon topiekss]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn topics, nog even liam afmaken. ^^]


    Do what people say you can't.

    Lore Maite Lavrin

    Ik gaf een kus aan m'n zusjes en stapte in de taxi,wat ging ik ze gaan missen!
    Ze waren net als mijn eigen kinderen voor me.
    ik had mijn neef al zoveel bedankt omdat hij voor hen wou zorgen zolang ik weg was.
    De taxi reed traag weg.
    In mijn gedachten dwaalden beelden van mijn vader rond.
    Het was al even erg als mijn moeder.

    1 uur later

    Ik was eindelijk aangekomen bij het park het was afgezet met een hekken die open stond en veel bos.
    ....

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:42 ]


    Do what you love, love what you do

    Jade Skyler Jackson
    Ik Kijk naar mijn appartement. Al mijn kleren zaten in de koffer en ik pak mijn iPhone. Vrienden of vriendinnen had ik niet. Ik was namelijk mijn vertrouwen verloren in mensen. Ik bel mijn broer en ik kruis mijn vingers. Laat hij asjeblieft opnemen.
    Hee met Matt' hoor ik. Ik wil antwoorden, maar dan gaat hij door. sorry, maar ik ben er niet. Ik ben bezig dus probeer het een andere keer. Pieeeeeeeep ik zucht. 'Heey Mattyy. Ik mis je. Ik ga nu naar dat programma. Bedankt dat je me opgaf.' Het laatste zeg ik even sarcastisch. Hij had me namelijk opgegeven omdat ik niet echt vrienden had en dat ik mensen kon leren kennen. 'Maar ik bel je wel als ik er ben. Kusjes.' Zeg ik met een gebroken glimlach al ziet hij het niet.

    Ik stap uit de auto. En ik zie het park al en loop door de hekken. Ik zoek het huisje waar ik in zit en loop erheen.ik open de deur en zie het hutje die ik moet delen met een ene Harry. Ik kijk naar de bedden die erg dicht bij elkaar stonden dang it. Ik hoefde niemand van het nadere geslacht zo dichtbij me. Ik open mijn koffer en ruim alles in de kast. Ik eet een gezonde granen crackers heel weinig calorieën en anders hoorde je straks mijn maag knorren en dat haatte ik. Dan dwong iemamd me straks om te eten...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucy Amber Wilson

    Ik geef iedereen nog een knuffel voordat ik met mijn moeder naar buiten loop met mijn moeder. Zij zou me naar het park brengen aangezien ik nog mijn rijbewijs moet halen. Ik gooi mijn tas achterin en ga in de auto zitten.

    De rit verliep verbazend stil. Eerst was mijn moeder het er niet mee eens, dat ik hieraan meedeed. Ik stap uit de auto en pak mijn tassen. 'Lucy?' hoor ik mijn moeder zeggen. 'Ja?' 'Wees voorzichtig, oke? Ik wil niet dat het weer gebeurd,' zegt ze. Ik weet precies waar ze het over heeft. 'Zal ik doen,' zeg ik. Ik geef haar erna een knuffel en een kus op haar wang. 'Doeg mama, ik houd van je,' zeg ik en ik maak aanstalten om weg te gaan. 'Ik ook van jou.' Ik weet gewoon dat ze daar zal blijven zitten en kijken of ik de goede kant op ga.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [monn topicssss]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Harry Edward Styles.
    Ik kijk nog een keer mijn kamer rond. Niks vergeten. Met volle vaart ren ik van de trap af, als ik nog vier treden moet spring ik van de trap. 'Harry, je breekt echt nog wat hoor.' Zuchtend kijk ik me zus Gemma aan. Mijn moeder komt de kamer uit lopen en geeft me een knuffel 'Veel plezier Harry, we gaan je missen.' 'Ik jullie ook.' Snel trek ik mijn zus nog in een knuffel en pak mijn tas. Ik open de portier van mijn auto en rij richting de locatie waar we verblijven.

    Als ik aangekomen ben stap ik uit de auto en haal mijn tas uit de kofferbak. Snel kijk ik in de brief welke huisnummer ik heb. Nummer twee. Ik loop over het grindpad naar het goede huisje. Ik open de deur en loop richting de bedden. Ik zie een meisje op een van de bedden zitten, ze heet geloof ik Jade. 'Hey,' glimlach ik naar haar terwijl ik mijn tas ergens in een hoek gooi. 'Ik ben Harry Styles.' En steek mijn hand naar haar uit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lore Maite Lavrin

    Ik aarzelend stap ik het park in en zocht naar m'n hutje,ik wist niet of ik dit wel wou.
    Het is een stom programma niemand hoefde dat te weten.Zelf de presentators niet,niemand.
    Ik wou ook niet echt nieuwe vrienden.Het was altijd zo moeilijk om ze te maken.
    Eindelijk had ik mijn hutje gevonden,die ik moest delen met uhh een Liam.
    Een hutje verder zag ik een jongen lopen met krullen,hij zal vast ook een kandidaat zijn.
    Ik stap het hutje binnen en kijk rond me het was best gezellig.
    Ik voelde m'n gsm trillen,snel keek ik.Het was een onbekend nummer.

    Hallo,
    welkom in het park
    info:
    -vertel nooit tegen niemand je geheim
    anders zal je iets moeten doen die misschien
    erger is dan je geheim.
    -Elke ochtend namiddag en avond verwachten we jullie in de zaal voor de ingang.
    -Elke vrijdag avond kom je ook naar de zaam want dan word de aflevering uitgezonden.
    -elke week moeten jullie een opdracht doen.

    Secret summer


    OMG wat waren zei erg zeg,....

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:54 ]


    Do what you love, love what you do

    Emma-Jane Jones

    Met een kreun word ik uit mijn bed getrokken. "Kom op Janey! Je moet dadelijk al daar zijn!" Hoor ik mijn broer, Michael, zeggen. Hij trekt de dekens van me af en met grote ogen trek ik ze terug op me. "Een beetje privacy!" Ik gooi mijn kussen naar hem en zet me recht terwijl ik deken om me heen wikkel. Met een kwade blik kijk ik op naar Michael. "Verlaat mijn kamer, wil je?" Hij grinnikt en loopt weg van de openstaande deur, oh wat hou ik toch van hem, mopperend sta ik op van het bed en loop naar de deur. "Dank je, Michael!" Roep ik hem na, waarna hij lacht. "Leuk ondergoed, Janey!" Met een zucht gooi ik de deur dicht en kijk om me heen, de gordijnen had hij al geopend en ik kijk naar buiten, het is misschien niet het beste weer maar het zag er goed genoeg uit, ik open mijn kast en haal er de laatste outfit die er inhangt uit, de rest had ik allemaal in mijn koffer gepropt. Wel twee koffers, eentje voor mijn kleren en eentje voor mijn schoenen en sieraden. De eerste was natuurlijk groter dan de tweede, aangezien ik maar drie paar schoenen mee heb en het paar wat ik aan heb. Met een grijns haal ik een hand door mijn haar en trek de kleren aan om dan richting de badkamer te lopen en mijn tanden te poetsen, ik kam mijn haren en was mijn handen, snel doe ik de rode lippenstift op en krijgen mijn oogleden een lichte tint grijs-zwart erop gewreven. Met een glimlach wandel ik naar onder. Mijn oma zat aan de keukentafel, haar gezicht in haar handen. "Goede morgen." Zeg ik waarna ik een kus op haar wang druk en een appel uit het fruitmandje neem. Met een glimlach loop ik richting de living en kijk rond, Michael zou dadelijk waarschijnlijk naar zijn werk vertrekken want hij was druk bezig met al zijn papieren bijeen te halen. "Mi, kan je mijn koffers please in mijn auto leggen?" Ik geef hem een pruillipje en hij knikt. Terwijl hij naar boven loopt en mijn koffers in de auto legt wandel ik terug naar mijn oma. "Ik ga je missen, kind." Zegt ze zachtjes. Ik geef haar een glimlach. "Ik ga U ook missen." Ik druk nog een kus op haar wang en naam een flesje water uit de frigo. 'Ik zal bellen wanneer ik kan." Zeg ik dan, na een laatste kus op haar wang te hebben gedrukt en een sprintjes naar buiten te hebben genomen zit ik in mijn auto op weg naar een park ergens aan de andere kant van de stad. Ik was niet van de rijkste, maar ik had lang gespaard voor mijn auto.
    Na een tijdje begint het park in zicht te komen, ik parkeer mijn auto er een beetje vanaf en zucht zachtjes om dan het blad wat langs me licht te bekijken. Blijkbaar moet ik bij één of andere Zayn slapen. Een jongen dus. Geweldig.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Javadd Malik

    'Grote beer! Grote beer, wacht nou' klonk de stem van Safaa. Even dacht ik na. "Grote beer", mijn bijnaam die al zo'n vier jaar niet meer was gebruikt. Met mijn kleinste zusje had ik een goede band, dus we gaven bijnamen aan elkaar. Die van mij was grote beer, omdat ik de grote broer was en Safaa verzot was op teddyberen. Waliyha en Doniya waren het er wel mee eens ook al wilden hun geen bijnaam. Safaa, het achtjarige meisje die nu al voor mijn neus stond, trok aan mijn shirt als bevel dat ik wat moest bukken. Zo klein was ze ook weer niet alleen kinderlijk wel, maar dat maakte niets uit. 'Wat is er, kleine beer?' vroeg ik haar. Oh ja, had ik al gezegd dat haar bijnaam kleine beer was? Erg origineel was het niet, maar het betekende veel voor ons 'Knuffel' beviel ze me. Grinnikend sloot ik mijn armen om het meisje heen en knuffelde haar eens stevig. 'Ik ga je missen' mompelde ze. 'Ik jou ook' antwoordde ik. Na Safaa kwam Waliyha. Zij had nu een typisch geval van beginpuberteit. 'Ja, ik ook. Maar ik zie je op televisie dus dat is een pluspunt' grinnikte ze. 'Ook jou ga ik missen, Waliyha' knikte ik en ik knuffelde haar ook. Als laatste kwam Doniya die nu bijna even groot was. 'Broertje!' kirde ze en ze sloot haar armen om mijn nek. 'Broer' verbeterde ik haar, waarna ik haar omhelsde. 'Ook goed. Maar ik ben de komende weken wel de oudste in huis' juichte ze even. 'Dat is Tricia al' grinnikte ik. 'Die is bejaard, die telt niet mee' bromde ze. 'Dat hoorde ik!' riep mijn moeder vanuit de keuken. Na Doniya liep ik naar haar toe en nam haar stevig vast in mijn armen. 'Veel plezier, schat' glimlachte ze. 'Ik ben benieuwd' mompelde ik. Na mijn koffer gepakt te hebben liep ik naar buiten en stapte ik in mijn auto. Na een tijdje kwam ik aan, parkeerde mijn auto en schudde mijn hoofd. Ik zat in een huisje met ene Emma-Jane. Nu maar hopen dat ze niks tegen me had om anders zou het een lange tijd gaan worden. Al snel had ik het huisje gevonden en maakte de deur open om vervolgens naar binnen te lopen en een kamer te kiezen. Ik was de eerste van de twee, zo te zien. Mijn koffer legde ik op het bed en ik haalde een hand door mijn haar. Nou nog eens beginnen met uitpakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emma-Jane Jones

    Met een zucht sluit ik mijn auto en wandel naar het hutje, hut nummer vier, stond op het papier gekribbeld, dank je Michael, Ik open de deur en kijk eens rond. Het was best leuk ingericht, dit kon ik wel gewoon worden. Ik glimlach en trek mijn koffers naar binnen, blijkbaar was er al iemand aangezien er geschuifel van uit één van de kamers komt, met mijn nieuwsgierigheid laat ik mijn koffer staan en loop naar de kamer om dan in de deurpost te leunen, er staat een jongen aan het bed, met zijn rug naar me toe gedraaid, hij heeft zwart haar, is een beetje groter als mij en draagt een skinny jeans met daarop een lederen vestje, van wat ik kan zien is zijn huidskleur lichtjes getint. Ik grinnik zachtjes. "Mooie rug." Zeg ik dan. Ik haal mijn hand door mijn bruine haren en tover een glimlach op mijn gezicht. Nu maar hopen dat hij niet gemeen is.


    The artist is the kid that survived.