• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik schiet naar achter als ik een hand op de mijne voel. Ergens verwacht ik dat Benedict naast me zit maar de stem is te zacht en te lief voor zijn brute innerlijk.
    "Niet doen, alsjeblieft."
    Ik kijk opzij naar het blonde meisje dat naast me zit. Heel wat verwijten gaan door mijn hoofd maar ik houd mijn mond.
    "Wel," spreek ik haar tegen terwijl ik haar hand van de mijne afhaal.
    De mouwen van mijn sweater trek ik weer naar beneden en ik sla mijn armen rond mijn boven benen.
    "Wie ben je?" vraag ik wat afstandelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Nee, vertel maar," fluistert Patje.
    Ik moet even lachen en laat mijn hand weer naar zijn borstkas glijden om het vlak boven zijn hart te laten rusten.
    "Wil je het echt weten?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. "Oké dan," voeg ik er snel aan toe voor hij zelf antwoord kan geven. Ik laat mijn ogen even over zijn lichaam glijden.
    "Ik durf wedden dat elke kerel die niet op je valt jaloers is op je lichaam, dat iedereen die je gezicht ziet wil weten wie je bent." Ik breng mijn blik terug naar zijn ogen. "Ik vind het heerlijk hoe je ogen glinsteren als je lacht, je hele gezicht lacht mee." Ondertussen haal ik een hand door zijn haren. "En je haren zijn zo zacht dat ik er een trui van zou willen maken," grinnik ik. Je kunt veel van me vragen, maar om mijn gevoelens gewoon te leren uiten zonder af en toe een grapje heb ik nog wat tijd nodig.
    "Dat is hoe knap ik je vind," fluister ik.

    CJ

    "Je kunt gaan. Je tassen staan daar," hoor ik Felix plots zeggen.
    Ik zwaai losjes met mijn hand zonder hem aan te kijken, als teken dat ik hem gehoord heb en dat hij zijn mond moet houden.
    Ondertussen haalt het meisje mijn hand van de hare af.
    "Wel." Ik hou mijn hoofd een beetje schuin terwijl ze haar sweater naar beneden trekt. Bijna automatisch glijden mijn ogen weer naar haar gezicht.
    "Wie ben je?" vraagt ze kil.
    Zeg alsjeblieft niet dat ik van iedereen in dit rotkamp zo'n koele behandeling ga krijgen, ik maak mezelf van kant in dat geval.
    "CJ," zeg ik rustig. "Claire Jessalyn," verduidelijk ik de afkorting. Dan besef ik dat die achterlijke naam ook nog verduidelijking nodig heeft. "Mijn vader is een priester.... en ik ben een zondaar."
    Terwijl ik dat laatste zeg gooi ik mijn handen dramatisch in de lucht, zoals mijn vader tijdens zijn preken doet als hij het over zondaars heeft, in de hoop haar te doen lachen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 14:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "CJ. Claire Jessalyn. Mijn vader is een priester.... en ik ben een zondaar."
    Ik knik zachtjes. Bij haar overdreven gebaar komt er een klein glimlachje op mijn gezicht.
    "Aangenaam," zeg ik iets meer ontspannen.
    Ik haal een hand door mijn korte bruine haren en kijk haar aan.
    "Ik ben trouwens Mignon."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik zucht opgelucht als ze glimlacht. Het valt me op dat het haar nog knapper maakt.
    "Aangenaam. Ik ben trouwens Mignon."
    Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik haar hand volg die door haar haren gaat.
    "Mignon..." herhaal ik haar naam. "Dat betekent "schattig", toch?" zeg ik met een glimlachje. Ik bekijk haar nog even. Ik geloof niet dat dit meisje als "schattig" kan beschreven worden, maar dat bedoel ik niet negatief. Terwijl ik haar aankijk stop ik een verdwaalde krul achter mijn oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Mignon... Dat betekent "schattig", toch?"
    Ik schenk haar een klein glimlachje.
    "Het betekend 'lief'," zeg ik zachtjes.
    Lief. Iets wat ik allang niet meer ben.
    "Het was de achternaam van mijn oma."
    Dat het niet mijn officiële naam is laat ik achterwege. Niemand heeft daar iets aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Het betekend 'lief'," verbetert ze me. Ik bloos even. Frans is nu niet meteen mijn sterkste taal, ik moet ook mijn mond leren houden. "Het was de achternaam van mijn oma."
    Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht.
    "Dat is mooi," zeg ik zacht. Ik wil mijn hand weer op de hare leggen maar hou mezelf nog net op tijd tegen, waardoor mijn hand even in de lucht blijft zweven. Het ziet er vast vreemd uit. Ik leg mijn beide handen dan maar in mijn schoot.
    "Gaat het met je?" vraag ik stilletjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Dat is mooi."
    Ik haal mijn schouders op. Het is maar wat je mooi noemt. Ik kijk hoe haar handen in de lucht zweven maar voordat ik er ook maar iets over kan zeggen begint ze met haar vragen.
    "Gaat het met je?"
    Mijn iets wat verzachte blik wordt weer donker.
    "Prima," zeg ik iets wat bot.
    "Ik wil er niet over praten," praat ik daarna mezelf weer tegen.
    Ik sla mijn ogen neer en laat mijn handen weer over mijn bedekte armen glijden, zonder er op te drukken dit keer. Zachtjes zucht ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Prima. Ik wil er niet over praten," zegt ze, terug killer.
    Ik slik even en sla mijn ogen neer.
    "Sorry," zeg ik zachtjes. "Het zijn ook mijn zaken niet."
    Voorzichtig kijk ik haar weer aan. Ietwat nerveus speel ik met een lokje van mijn blonde haren. Mijn hakken tikken tegen de houten vloer.
    "Ik denk alleen dat je nog mooier zou zijn mocht je lachen, kunnen lachen," zeg ik stilletjes. Ik wend mijn blik een beetje af. Ik ben donders slecht in complimenten geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Sorry. Het zijn ook mijn zaken niet. Ik denk alleen dat je nog mooier zou zijn mocht je lachen, kunnen lachen."
    Ik knik zachtjes en kijk haar weer aan.
    "Dat heb ik lang geleden verleerd en ik ben niet van plan om dat één, twee, drie weer terug te veranderen. Dit bevalt me wel," zeg ik zachtjes.
    "Als iets me nu niet zint kan ik het gewoon zeggen zonder me schuldig te voelen. Ik hoef me nu nergen meer schuldig over voelen. Ook dat heb ik verleerd."
    Ik kijk strak voor me uit. Misschien is deze Mignon niet eens zo slecht meer. Ik kan me alles permenteren zonder me ook maar schuldig te voelen. Men moet alleen niet zagen over mijn gedrag, dan komt alles goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Dat heb ik lang geleden verleerd en ik ben niet van plan om dat één, twee, drie weer terug te veranderen. Dit bevalt me wel. Als iets me nu niet zint kan ik het gewoon zeggen zonder me schuldig te voelen. Ik hoef me nu nergens meer schuldig over voelen. Ook dat heb ik verleerd."
    Ik knik even, ookal ben ik het niet met haar eens. Niet meer lachen is een hoge prijs om je schuldgevoelens ook kwijt te spelen. Ik zucht even en kijk naar het kommetje dat nog op de tafel stond waar ik net met Felix gezeten had.
    "Dus... pap. Zijn alle straffen hier zo geweldig verzonnen?" vraag ik. Dit gesprek wordt me namelijk veel te zwaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Dus... pap. Zijn alle straffen hier zo geweldig verzonnen?"
    Ik kan er niets aan doen maar ik schiet in de lach.
    "Ze noemen het straf maar ze hebben een isoleercel verder komt hun originaliteit niet. Je komt er sowieso een keer in. Het maakt niet uit, heb je alcohol of je drogeert iemand. Ze stoppen je er zelfs zonder overtreding in."
    Ik schud met mijn hoofd en ga rechtop staat.
    "En eet dat maar niet. In de keuken ligt nog wel iets eetbaars."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik kijk Mignon verbaasd aan als ik haar hoor lachen. Een kleine glimlach kruipt op mijn lippen.
    "Ze noemen het straf maar ze hebben een isoleercel verder komt hun originaliteit niet. Je komt er sowieso een keer in. Het maakt niet uit, heb je alcohol of je drogeert iemand. Ze stoppen je er zelfs zonder overtreding in. En eet dat maar niet. In de keuken ligt nog wel iets eetbaars."
    Ik kijk toe hoe ze recht gaat staan. Waar gaat ze heen?
    "Isoleercel?" zucht ik. "Ik wou dat we die thuis hadden, stilte klinkt namelijk heel aantrekkelijk na een van mijn vader's lessen over het reine." Ik rol even met mijn ogen. Stiekem vraag ik me af of Mignon zichzelf bedoelde bij die voorbeelden, maar ik vraag er niet naar.
    "En die pap heb ik net op, heb je Felix' gezicht niet gezien?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Isoleercel?" zucht ik. "Ik wou dat we die thuis hadden, stilte klinkt namelijk heel aantrekkelijk na een van mijn vader's lessen over het reine. En die pap heb ik net op, heb je Felix' gezicht niet gezien?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik let niet op andere. Daarvoor ben ik te veel met mezelf bezig," praat ik mijn moeder na.
    "Ga je mee iets eetbaars halen? Ik heb namelijk nog niet gegeten vandaag."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik let niet op andere. Daarvoor ben ik te veel met mezelf bezig. Ga je mee iets eetbaars halen? Ik heb namelijk nog niet gegeten vandaag."
    Ik negeer die eerste commentaar en vernauw mijn ogen tot spleetjes terwijl er een scheve grijns op mijn gezicht kruipt.
    "Dit is toch geen ontgroeningsritueel waarbij ik iets moet pikken en vervolgens meteen in die cel beland, toch?" vraag ik ietwat achterdochtig. "Want ik heb er geen probleem mee iets te pikken, maar liefst doe ik alles stiekem."
    Mijn vader zou nogal tekeer gaan moest hij dit horen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Dit is toch geen ontgroeningsritueel waarbij ik iets moet pikken en vervolgens meteen in die cel beland, toch? Want ik heb er geen probleem mee iets te pikken, maar liefst doe ik alles stiekem."
    Ik rol met mijn ogen. Pff, Snol.
    "Als ik iemand wil gebruiken doe ik dat niet met jou hoor," snauw ik.
    "Daar heb ik veel onzekerde types rondlopen. Daarbij waarom is het leuk om te stelen als men niet eens merkt dat er is gestolen? Dus ga je mee of niet?"
    Ik wacht niet op haar antwoord en draai me om. Rustig loop ik richting de keukens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."