• Op het internet staat [weet niet welke site] dat volgende week donderdag tokio hotel in berlijn is en je er mee op de foto kunt.en ik er naartoe wille maar ni ga moge!!ö

    Haha het lijkt me leuk om dan dat beeld af te gaan lebberen of nee iets beters om zijn broek naar beneden te trekken, dat beeld dan he!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Wat ben je toch weer lekker sarcastisch :3. Ach het is maar wat mensen leuk vinden. Op de foto met een stukje was xD.. Met een zwarte pruik op [die over een maand al uit elkaar valt, omdat iedereen een stukje Bill mee naar huis wil nemenxD]

    zie je ze al lopen met een been van "Bill" onder hun arm?

    EEN VRIENDIN VAN MIJ HEFT MET TH OP DE FHOTE GESTAAN EN MET DE JONAS BROTHERS VET TOCH EN NEE HET WAREN GEEN BEELDEN :O:O:O
    weet je wat nog beter? Een fatsoenlijk gesprek met ze voeren xD ipv met ze op de foto gaan -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    zie je ze al lopen met een been van "Bill" onder hun arm?
    Nee dat niet maar wel met een stukje zwarte pruik in hun broekzak xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja inderdaad, dat ook nog. Ik ga echt niet helemaal naar Berlijn om daar vervolgens met een koud, wassen beeld die toevallig op Bill lijkt op de foto te gaan zeg.


    Life is hard and then we die

    (...)Nee dat niet maar wel met een stukje zwarte pruik in hun broekzak xD

    en dat dan zo heel laten inkaderen en dan oooooooit bij een Meet & Greet tonen ze da, dan wil ik Billy zijn gezicht je wel eens zien

    ik ga maar een keer dat Gustav daar staat & zeker wanneer hij zijn eigen beeld gaat gaan bewonderen

    (...)weet je wat nog beter? Een fatsoenlijk gesprek met ze voeren xD ipv met ze op de foto gaan -.-
    Yeah dat lijkt me wel gaaf.


    Life is hard and then we die

    (...)weet je wat nog beter? Een fatsoenlijk gesprek met ze voeren xD ipv met ze op de foto gaan -.-


    dat kon ze ook want ze had 2 meet en greets

    ik ga maar een keer dat Gustav daar staat & zeker wanneer hij zijn eigen beeld gaat gaan bewonderen
    Er is alleen een wassenbeeld van Bill, dat je 't even weet, wat je waarschijnlijk al deed maarja XD


    Life is hard and then we die

    Het is niet th zelf wat bomba als zei het is een wassebeeld van Bill en net zo als 14 juni kartonnen foto's van de jungs ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)Er is alleen een wassenbeeld van Bill, dat je 't even weet, wat je waarschijnlijk al deed maarja XD

    ik zeg dta ik maar een keer ga als er een beeld is van Gustav, dus ik ga niet

    IEDEREEN DIE DE HITKRANT LEEST HAD ME VRIENDIN KUNNE ZIEN MET DE JONAS BROTHERS :P

    ik ga niet mogen

    :S:S:S


    One Day you'll remember me...