• Ik heb een serie, en ik hoop dat jullie die zouden willen maken! Het gaat over;
    Bill word neer geschoten en Tom moet zien te overleven zonder zijn lieve Bill. Hij komt voor verschillende uitdagingen te staan zoals stijl wisselingen en een leven zonder muziek. Gaat hij zijn leven overleven zonder Bill? Maak mijn serie voor het andwoord =D

    http://www.quizlet.nl/serie/13783/one-shot-and-my-whole-life-is-changed-lt3-th

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Deze rollen heb ik nodig;
    - 1e huppelkutje
    - 2e huppelkutje
    - 1e goede 'vriendin'
    - 2e goede vriend
    Voordat je je aanmeld wel eerst ff de 1e 4 delen lezen, anders snap je het niet!
    http://www.quizlet.nl/serie/13783/one-shot-and-my-whole-life-is-changed-lt3-th

    Invullen;
    Welke rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk (geen foto);
    Karakter;
    Over jezelf;


    Tears are crashing out of my eyes

    Welke rol; Goede Vriendin
    Naam; Julia
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk (geen foto);
    Blond haar, felblauwe ogen, Beetje getint, Lippiercing.
    Karakter; Bitchy, goede vriendin, flirterig, tegen vrienden wel aardig.
    Over jezelf;
    Hoii<33
    Ik ben Julia, en ik ben 17 jaar oud. Ik ben goede vrienden met de mensen van ToHo, tenminste, wat daarvan over was. Ik heb blond haar, felblauwe ogen en ben een beetje getint. Geen bleekscheet dus. Ik heb eindelijk net een jaar een lippiercing :D Ik ben best wel bitchy, al zeg ik het zelf. Ik flirt ook graag, maar als ik ene vriendje heb, doe ik het niet.
    Doei<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nobody else?


    Tears are crashing out of my eyes

    Rol :
    Goede vriendin

    Info komt!
    Welke rol;
    Goede vriendin
    Naam;
    Lotte
    Leeftijd;
    16 (maar kan je veranderen xD)
    Uiterlijk (geen foto);
    Grijs,Groene ogen. Bruin haar.
    Karakter;
    Altijd vrolijk, behalve als mensen écht ruzie gaan zoeken. ook aardig tegen mensen die ik niet ken:D, en bitchie doen is mijn ding dus echt niet!
    Over jezelf; Haaii Ik ben Lotte en al 16jaar lang loop ik op deze planeet te dwalen. Ik hou heel erg van snowboarden en zingen, maar je vind me vaker in cafés en bars en in disco's. Een echte partyganger dus...:D

    Dit was dus 'mijn tekstje' hoop dat je ermee blij bent.

    xxLotte


    BabyCakes.x3.

    Mensen ik zoek nog 3 rollen x'D Dus please reageer!


    Tears are crashing out of my eyes