•       Ik ben verliefd op een jongen van mijn toneelgroep. Hij is leuk en hij plaagt me ook steeds, ik plaag hem dan wel terug. Dat vinden we beiden niet erg. Ik ken hem eigenlijk maar 4 of 5 dagen, aangezien ik pas ongeveer een maand of twee daar zit en we maar één keer in de week les hebben.
          Maar ik voel iets anders voor hem, telkens heb ik vlinders in mijn buik.

          Heeft iemand tips om hem te laten weten dat ik hem leuk vind, of misschien kenmerken dat hij me ook leuk vind? Als je wil dat ik meer over hem vertel doe ik dat ook in het topic (beginpost). Zeg het dan gewoon ;').

          Tiplijst.

    - Wees jezelf.
    - Zelfverzekerd zijn. Het is niet erg als je een blauwtje loopt.
    - Vrienden worden.
    - Goede gesprekken met elkaar voeren.
    - Niet stressen.
    - Wees open voor hem.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:54 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Just be yourself, een jongen moet je leuk vinden om wie je bent en niet om je uiterlijk. Het gaat om het innerlijk, zoals ze altijd zeggen c:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Cardiff schreef:
    Just be yourself, een jongen moet je leuk vinden om wie je bent en niet om je uiterlijk. Het gaat om het innerlijk, zoals ze altijd zeggen c:


    Hoe cliche (: maar het is waar ;')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Hoe cliche (: maar het is waar ;')


    Ik hou van cliche soms ^^.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Precies, ik vind dat Cardiff je de beste tip heeft gegeven die je kunt hebben, just be yourself (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    Cardiff schreef:
    Just be yourself, een jongen moet je leuk vinden om wie je bent en niet om je uiterlijk. Het gaat om het innerlijk, zoals ze altijd zeggen c:


    The universal language of art.

    Cardiff schreef:
    Just be yourself, een jongen moet je leuk vinden om wie je bent en niet om je uiterlijk. Het gaat om het innerlijk, zoals ze altijd zeggen c:

    *verliefdheid(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

          Maar ik ben altijd erg verlegen. Misschien als ik zeg dat ik hem leuk vind, vind hij mij misschien helemaal niet leuk..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cardiff schreef:
    Just be yourself, een jongen moet je leuk vinden om wie je bent en niet om je uiterlijk. Het gaat om het innerlijk, zoals ze altijd zeggen c:


    Bad decisions make good stories.

    Aldwyn schreef:
          Maar ik ben altijd erg verlegen. Misschien als ik zeg dat ik hem leuk vind, vind hij mij misschien helemaal niet leuk..


    Misschien moet je eerst even wachten met het vertellen. Eerst kijken hoe hij bij jou in de buurt is, kijken of hij anders doet of wat, en dan als je meer zelfvertrouwen heb , of zeker weet dat hij jou ook ziet zitten pas op hem afstappen.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Aldwyn schreef:
          Maar ik ben altijd erg verlegen. Misschien als ik zeg dat ik hem leuk vind, vind hij mij misschien helemaal niet leuk..


    Je hoeft ook niet meteen te zeggen dat je hem leuk vind, je kan gewoon een beetje met hem te praten en niet elkaar te plagen maar echt een gesprek met elkaar voeren (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    Eerst gewoon vrienden met hem worden dan merk je het (denk ik) snel genoeg. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Eerst gewoon vrienden met hem worden dan merk je het (denk ik) snel genoeg. c:


          Ik ben ongeveer al vrienden met hem, maar veel contact hebben we nog niet gehad omdat ik bang ben dat iemand ons dan ziet praten. Ik ben verlegen, I know.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flirten! En dat kan heel subtiel. Laat weten dat je hem leuk vind. Zoek contact en voer gesprekken, vraag evt zn nummer of email of zoek 'm op op facebook/hyves/twitter. Lach om zijn grapjes, stel je open naar hem toe, ontvang zijn verhalen enthousiast en geef dat hem ook weer terug (door zelf ook iets over jezelf te vertellen). Raak hem subtiel aan (als in bijv; hij plaagt je, jij lacht en geeft hem een zacht stompje, ofzo) en: wees jezelf. Dat is heel belangrijk.
    En doe NIET alles via internet of de sms. Dan wordt het onpersoonlijk, maar het grootste gevaar is dat je voor de persoon valt die je je inbeeld. Over de sms/internet is een persoon altijd anders dan in werkelijkheid, ook al doet die persoon toch nog zijn best om 'echt' over te komen.

    Aldwyn schreef:
    (...)

          Ik ben ongeveer al vrienden met hem, maar veel contact hebben we nog niet gehad omdat ik bang ben dat iemand ons dan ziet praten. Ik ben verlegen, I know.


    hoezo ben je daar bang voor als ik vragen mag? ;$$ Cause' ik vind het heel normaal als een meisje met een jongen praat (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    Criminiall schreef:
    Eerst gewoon vrienden met hem worden dan merk je het (denk ik) snel genoeg. c:

    inderdaad en als de vonk over schiet weten jullie het alle2 wel :P bied anders aan om vaker na de les iets leuks te gaan doen (Y)


    Slash is my father!!!