• Cover made by Yowic
    Ik heb toestemming van Yoda.

    De bedoeling:
    - Elke 10 dagen geef ik een opdracht, die elke deelnemer moet maken.
    - Als alle opdrachten ingeleverd zijn, neem ik zo’n twee à drie dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. De beoordeling zal in totaal op 10 punten staan.
    - Na elke opdracht vallen er 4 mensen af. Aan het eind is er een finale opdracht en degene die het meeste punten heeft, wint de schrijfwedstrijd.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Als je niet inlevert zonder hier 24 uur op voorhand voor te waarschuwen, krijg je nog twee dagen extra, maar je krijgt 2 punten aftrek.

    Uitstel:
    Als je uitstel nodig hebt, kan dit via PB gevraagd worden of in het topic. Om uitstel te krijgen heb je een geldige reden nodig. Uitstel vraag je minstens 24 uur op voorhand. Afhankelijk van hoeveel dagen je nodig hebt, krijg je die dagen uitstel.

    Gelieve naamsveranderingen aan te geven in het topic!

    Beoordeling:
    De beoordeling staat op 10 punten. Die 10 punten worden berekend op basis van:
    - Spelling, grammatica en interpunctie
    - Het verhaal
    - Originaliteit en geloofwaardigheid
    - Uitvoering opdracht

    Prijzen:
    De top 3 krijgt een kleinigheidje, naast de eer natuurlijk.

    1e plaats: 15 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Deelnemers:

    1. Salamander
    I • II • III • IV • V Uitstel tot 4 juni
    2. Chen
    I • II • III • IV • V
    3. Cloelia
    I • II • III • IV • V
    4. Publisher
    I • II • III • IV • V Uitstel tot 6 juni
    5. Missouri
    I • II • III • IV • V Uitstel tot 7 juni
    6. Clint
    I • II • III • IV • V


    Story met opdrachten, informatie en beoordelingen

    Good luck en vooral: veel plezier!


    OPDRACHT 1
    OPDRACHT 2
    OPDRACHT 3
    OPDRACHT 4
    OPDRACHT 5


    Voor de laatste opdracht laat ik jullie helemaal vrij in het kiezen van het genre en het plot. Eén ding vraag ik jullie wel en dat is dat er een magische sfeer moet hangen rond het SA. Hoe je die ‘magische sfeer’ interpreteert en overbrengt in je verhaal, ligt volledig bij jou. Let vooral op originaliteit en op spelling, want ik zal nu extra aandachtig zijn op foutjes en dergelijke.
    Ook krijgen jullie iets langer om in te zenden dan tien dagen, het gebruikelijke aantal dagen. Veel succes!

    Minimaal aantal woorden: 1000
    Deadline: 3 juni 2012

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:08 ]

    Criminiall schreef:
    Eigenlijk kwam ik hier dus om jullie succes te wensen met de rest van de wedstrijd. Alleen toen zag ik dus pshychologie aan de RijksUniversiteitGroningen staan. ;$

    Nais =D. Dan zie ik je over 3 jaar xd.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    (...)
    Nais =D. Dan zie ik je over 3 jaar xd.


    Eigenlijk is Psychologie mijn tweede keuze en is mijn eerste keuze een opleiding Writing For Performance. Dan schrijf je dramastukken enzo, maar aangezien er weinig toegelaten worden, ga ik ervanuit dat ik Psychologie studeer over 3 jaar! Of 4 als ik blijf zitten ):


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fuck, voor de laatste opdracht heb ik DE perfecte soundtrack gevonden. Alleen wil het verhaal niet komen :3


    Intersectional feminist

    Little reminder dat de opdrachten binnen elf dagen moeten worden ingeleverd! (;

    Missouri schreef:
    Fuck, voor de laatste opdracht heb ik DE perfecte soundtrack gevonden. Alleen wil het verhaal niet komen :3

    Komt wel in orde, daar ben ik zeker van. (:

    Cardew schreef:
    (...)
    Komt wel in orde, daar ben ik zeker van. (:


    Dat hoop ik dan maar :3


    Intersectional feminist

    Seeder --> Clint


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Seeder --> Clint

    En Hawkeye dan? D:

    Cardew schreef:
    (...)
    En Hawkeye dan? D:

    HIJ IS GISTEREN GEJAT D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Vier dagen!

    Okay, hierbij ga ik uitstel vragen. Ik zit zo ontzettend vast en juist omdat het de laatste opdracht is, wil ik dit niet gehaast gaan doen. Maar ik weet nu al dat als ik nu zomaar dingen ga afraffelen, er niet veel goeds uit zal komen. Normaal schrijf ik [somehow] het meest tijdens de weekenden, maar ik ben de afgelopen en de komende weekenden allemaal weg. Dus ik vraag nu uistel. Stel dat ik het toch nog eerder af heb, zal ik het dan [duhhh] gewoon sturen, natuurlijk. Dus [jemig, wat gebruik ik dat woord vaak] zou ik misschien uitstel mogen?


    Intersectional feminist

    Natuurlijk! Hoeveel dagen zou je nog ongeveer nodig hebben? (:

    Ik ga het vandaag weer proberen, maar ik denk tot dinsdag of donderdag, wat jij liever wilt. Op woensdag heb ik sowieso geen tijd, maar voor de rest wel :3


    Intersectional feminist

    Ik zal je voor de zekerheid tot donderdag geven, ik zie je inzending wel binnenkomen. (:

    Mag ik uitstel tot woensdag? Aangezien ik morgen tot en met dinsdag moet werken en ik niet zeker weet of ik de puf heb om dan nog te schrijven, daarnaast weet ik niet of het vandaag lukt. Zo wel, dan stuur ik hem sowieso op. Maar ik heb liever het zekere voor het onzekere.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.