• Cover made by Yowic
    Ik heb toestemming van Yoda.

    De bedoeling:
    - Elke 10 dagen geef ik een opdracht, die elke deelnemer moet maken.
    - Als alle opdrachten ingeleverd zijn, neem ik zo’n twee à drie dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. De beoordeling zal in totaal op 10 punten staan.
    - Na elke opdracht vallen er 4 mensen af. Aan het eind is er een finale opdracht en degene die het meeste punten heeft, wint de schrijfwedstrijd.
    - De opdrachten zet je in een story, waarvan je mij de link geeft.
    - Als je niet inlevert zonder hier 24 uur op voorhand voor te waarschuwen, krijg je nog twee dagen extra, maar je krijgt 2 punten aftrek.

    Uitstel:
    Als je uitstel nodig hebt, kan dit via PB gevraagd worden of in het topic. Om uitstel te krijgen heb je een geldige reden nodig. Uitstel vraag je minstens 24 uur op voorhand. Afhankelijk van hoeveel dagen je nodig hebt, krijg je die dagen uitstel.

    Gelieve naamsveranderingen aan te geven in het topic!

    Beoordeling:
    De beoordeling staat op 10 punten. Die 10 punten worden berekend op basis van:
    - Spelling, grammatica en interpunctie
    - Het verhaal
    - Originaliteit en geloofwaardigheid
    - Uitvoering opdracht

    Prijzen:
    De top 3 krijgt een kleinigheidje, naast de eer natuurlijk.

    1e plaats: 15 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Deelnemers:

    1. Salamander
    I • II • III • IV • V Uitstel tot 4 juni
    2. Chen
    I • II • III • IV • V
    3. Cloelia
    I • II • III • IV • V
    4. Publisher
    I • II • III • IV • V Uitstel tot 6 juni
    5. Missouri
    I • II • III • IV • V Uitstel tot 7 juni
    6. Clint
    I • II • III • IV • V


    Story met opdrachten, informatie en beoordelingen

    Good luck en vooral: veel plezier!


    OPDRACHT 1
    OPDRACHT 2
    OPDRACHT 3
    OPDRACHT 4
    OPDRACHT 5


    Voor de laatste opdracht laat ik jullie helemaal vrij in het kiezen van het genre en het plot. Eén ding vraag ik jullie wel en dat is dat er een magische sfeer moet hangen rond het SA. Hoe je die ‘magische sfeer’ interpreteert en overbrengt in je verhaal, ligt volledig bij jou. Let vooral op originaliteit en op spelling, want ik zal nu extra aandachtig zijn op foutjes en dergelijke.
    Ook krijgen jullie iets langer om in te zenden dan tien dagen, het gebruikelijke aantal dagen. Veel succes!

    Minimaal aantal woorden: 1000
    Deadline: 3 juni 2012

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:08 ]

    Ik moet zeggen dat er erg mooie inzendingen tussen zitten. Wauw, wat heerlijk om jullie SA's te lezen!
    Oké, dat even tussendoor, nu ga ik verder

    Jezabels schreef:
    Ik moet zeggen dat er erg mooie inzendingen tussen zitten. Wauw, wat heerlijk om jullie SA's te lezen!
    Oké, dat even tussendoor, nu ga ik verder


    Haha c: Ik moet ze ook maar eens allemaal lezen. Ik wil wel weten wat anderen ervan gemaakt hebben c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Jezabels schreef:
    Ik moet zeggen dat er erg mooie inzendingen tussen zitten. Wauw, wat heerlijk om jullie SA's te lezen!
    Oké, dat even tussendoor, nu ga ik verder


    Succes nog!<3


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik zit de hele meivakantie (van 30 tot en met 6 april) zonder internet, dus ik kan kijken of ik aankomende week tijd heb om te schrijven, maar dat weet ik niet zeker of ik het dan af krijg (ivm 4 toetsen volgende week)

    Oh wacht, ik kan daar natuurlijk wel gewoon schrijven, faal ^^, dus dan kan ik het de 7e wel insturen

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 18:49 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Ik zit de hele meivakantie (van 30 tot en met 6 april) zonder internet, dus ik kan kijken of ik aankomende week tijd heb om te schrijven, maar dat weet ik niet zeker of ik het dan af krijg (ivm 4 toetsen volgende week)

    Oh wacht, ik kan daar natuurlijk wel gewoon schrijven, faal ^^, dus dan kan ik het de 7e wel insturen
    Oké, haha. Maar uitstel mag je nog altijd vragen.

    Jezabels schreef:
    (...)Oké, haha. Maar uitstel mag je nog altijd vragen.

    Oké, dankjewel ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Hoe gaat het met beoordelen? Het lijkt me echt zoveel werk... Echt diep respect :Y)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nog vier inzendingen. Het spijt me dat het zo lang duurt, maar ik heb het hopelijk vandaag (al dan niet laat) af. (:

    Citizen went Seeder*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Duizend keer sorry dat het zo lang duurt. D: Ik moet echt 'ns leren mijn tijd in te plannen.
    Straks komen de beoordelingen, die van opdracht vier zullen een stuk sneller gaan. (:

    Jezabels schreef:
    Duizend keer sorry dat het zo lang duurt. D: Ik moet echt 'ns leren mijn tijd in te plannen.
    Straks komen de beoordelingen, die van opdracht vier zullen een stuk sneller gaan. (:

    leer je het mij dan ook?(cat)
    moetnoghelegeschiedeniskrantennederlandswerkstukmakendiemorgenafmoetenzijn


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wacht nog even met inleveren tot de beoordelingen er zijn (: respect dat je toch zo snel nakijkt en zo, het zijn veel verhalen met veel woorden.


    Destroy what destroys you.

    ENTERSHIKARI -> OHMYJOSH ;D


    Destroy what destroys you.

    't Is inderdaad veel werk, maar het is bijna af. (:

    Jezabels schreef:
    't Is inderdaad veel werk, maar het is bijna af. (:


    Nu maak je me zenuwachtig Nena! ):


    Derek and Meredith are soulmates.