• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben er]
    Lilly
    Ik kijk van Jane naar James en terug. hij leek vergeten te zijn dat ik iets wou zeggen maar ik liet het maar zo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'geloof me, ze denken echt dat ik een gevangene ben ofzo, ze hebben een slot op mijn deur en raam. En mijn spullen zitten achter slot en grendel op een plek waar ik zelf nieteens een sleutel van heb, die moet ik elke keer vragen' zeg ik. Nu ik het opnoem is het best wel erg wat ze daar allemaal deden. Niemand werd geslagen, behalve ik. Niemand werd opgesloten als er mensen kwamen om iemand te addopteren, behalve ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik ga eten. ben daarna online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Dat is echt gestoord maar geloof me dat is makkelijk want ik heb er ervaring mee " glimlachte ik. Het was echt waar laat ik het zo zeggen mijn ouders waren echt gestoord en daarom woon ik ook bij mij oudste broer en mijn kleine zusje. Erna keek ik naar Lilly "Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'oke dan, ik vertrouw je.' zei ik. 'en waar wil je heen?' We konden wel alles plannen, maar zonder bestemming had het niet veel zin.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Oke mooi want je wilt niet weten waar mijn ouders tot in staat konden zijn dus ik ben erachter gekomen dat met heel weinig spullen heel veel kan doen" zei ik. "Maar het maak me echt niet uit waat we heen gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Zeg maar wat hoor, ik vind alles best' zei ik met een glimlach. Ik ben blij dat ik niet meer alleen hoefde te reizen. Wie weet wie je tegenkomt. 'Bedankt dat je mee wilt gaan James' zei ik een beetje verlegen. Dit was de eerste keer sinds een jaar dat iemand me hielp.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Anders komen we daar zo op terug dan kan ik heel even nadenken" zei ik glimlachend. "Graag gedaan ik wil graag me en waarom ineens zo verlegen" zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Ja is goed, ik weet niet, gewoon omdat je me wilt helpen denk ik.' dit keer kwam het er niet verlegen maar onzeker uit.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Moon is 13" zeg ik zacht en kijk verdrietig naaar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahahah alles door elkaar ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [haha ik kom er nu pas achter dat het zusje MOlly heet ipv moon maar datwas in een verhaal. maaar boeie]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ haha]

    James

    "Okay dit wordt stteds vreemder" zei ik tegen Lilly en keek erna naar Jane "Oke en tuurlijk wil ik je helpen "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LIly
    Ik keek hem niet begrijpend aan. "hoezo vreemder?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Maar ik weet nog niet zeker of ik dan wel kan, ik moet eerst nog wat regelen' zeg ik. Dat ik dit helemaal vergeten ben, hoe was ik zo stom om te denken dat ik weg kon gaan. Als ik gewoon verdwijn, zal hij er alles aan doen om te zorgen dat ik weer gevonden wordt. Dat had hij me zo vaak gezegt.

    [gheghe misterieuse Jane]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”