• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [doei]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ doegg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MissEverdeen schreef:
    [was ze erbij toen lilly boos met dingen ging smijten??]


    [ volgens mij wel xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Rose die is echt nergens bang voor volgens mij" zei ik lachend. "Ik ben zo terug" zei ik terwijl ik opstond en het lokaal uitliep. "Jane" riep ik in de hoop dat ze het hoorde


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik hoorde iemand iets roepen maar verwachtte niet dat het voor mij zou zijn. Of ik was vanmiddag dood, of halfdood, of ik durf niets te zeggen en had een verschikkelijke dag, of ik was op vrije voeten. Ik verwachtte het eerste.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:14 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik liep door de gangen met een gevoel dat er iets goed mis was.
    "Jane" riep ik nogmaals


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik hoorde weer iemand roepen, en dit keer hoorde ik echt mijn naam. Uh-oh ik had weer eens mijn mond voorbijgepraat, ik had gewoon moeten zeggen dat ik naar huis ging, maar natuurlijk moet ik weer zeggen dat ik iets moet regelen. Ik had een grote voorsprong, hij zou me waarschijnlijk niet meer vinden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Nog steeds liep ik door de gangen opzoek naar Jane. Waarom had ik toch het idee dat dit niet goed was. "Jane alsjeblieft" riep ik in de hoop dat ze me kon horen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik hoorde James weer wat roepen. Ik schrok zo omdat het zo dichtbij klonk dat ik mijn spullen liet vallen. Daar gaat mijn voorsprong, toen ik het bij elkaar had geraapt ging ik over op snelwandelen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik liep in de richting waar ik iets hoorde vallen en zag Jane lopen. "Jane" riep ik terwijl ik naar haar toe rende en haar pols vastpakte zodat ze wel moest stoppen met lopen. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    James pakte mijn pols vast. 'wat is er aan de hand?' vroeg hij. Ik besloot zo normaal mogelijk te reageren, alsof er niets aan de hand was. 'niets, ik zei toch dat ik naar huis ging?' antwoordde ik. Wauw, dat kwam er zo ongeloofwaardig uit, ik wist niet dat ik zo slecht kon liegen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Je zei dat je iets moets regelen, je negeerde me en die blik in je ogen en de manier waarop je praat dan moet ik geloven dat je naar huis gaat ik dacht het niet" zei ik. "Kom op Jane vertrouw me en vertel wat er is. Ik wil je helpen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Kut, was het eerste wat ik dacht. Ik dacht er echt even over om het te zeggen maar deed het gelukkig niet, hou zou nooit meer met me willen praten. 'je kan me niet altijd helpen' zei ik. En ik versprak me alweer, nu wist hij zeker dat er iets aan de hand was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Jane alsjeblieft vertrouw me en vertel het ik heb al heel veel meegemaakt dus misschien kan ik je wel helpen" zei ik. "En met twee mensen los je meer op dan aleen " zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'geloof me, dit wil je niet weten, en dit kan je niet oplossen, tenzij je oppeens 4000 euro tevoorschijn kan toveren.' zei ik. En ik zeg weer teveel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”