• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik draaide me om naar Jane.
    "Wat heb ik aan jou sorry? Je meent er niks van" zei ik gevaarlijk kalm tegen haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'nee klopt, ik meen er niets van, maar ik mag toch mijn mening geven?' zeg ik


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik kruende even. "Wat is daaraan je menning iki snpa jou echt niet" ik keek haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'laat maar' zeg ik ' het gaat er om dat ik door Alice vervelende dingen heb moeten doen oke? die wil ik gewoon vergeten en daarom ben ik eigenlijk blij dat ze dood is, dan kan ze me zoiets niet nog een keer flikken'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik staar haar aan. "jij bent harteloos, ik heb ook ruzies met haar gehad Hannah ook maar nog ik vind het niet leuk, oke het helpt niet als je de persoon ziet sterven maar serieus."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'hou nou verdomme eens je kop dicht!' en de tranen stroomden nu over mijn wangen 'je hebt geen facking idee wat er. gebeurt is, dus hou je er verdomme buiten' schreeuwde ik. huilend liep ik nar buiten, ik moest wat frisse lucht hebben.

    ben hockeyen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik liet haar wegglopen en zuchtte.
    Fijn door mijn verdriet maakte ik iedereen boos en verdrietig. Ik liep naar het raam en ging tegen het raam naar buitren staren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [verveel me dus kom even stalken ^-^ de linkje naar personage aanmaken werkt niet :( omg, wil weten wat Alice bij Jane heeft gedaan]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [Haahah je weet het zelf niet eens ;p en jullie komen er misschien nog wel achter]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [wahaha ow ik zal er naar kijken anders maak je een personage aan en zet ik in het topic soms]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [doe liever af en toe bij rolletjes om het hele verhaal een anderen wending te geven en op verzoekjes ofso als je een goed idee hebt voor iets wil ik wel helpen, als je snapt wat ik bedoel]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [geheheh ik heb geen iddee ik heb alleen zin om te rpgej]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dan doe je dat toch lekker ;)]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [haahah met mezelf zeker]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan