• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kijk dat is nou een goed idee]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [hoe gaat je persoontje heten nu?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kijk wel misschien Henk de directeur? of iemand uit de anderen klassen moet wat bedenken]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ahha directeur henk die dan okomt kijke of alles goed is.
    weetje wat ook eluk is. dat je meerdere korte en miss. door mekaar speelt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [moet wel lukken, Henk gaat jullie schorie morie is goed de les leren XD]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ooooo kom maa rsnel dan]
    Lilly
    Ik had zin in , tsja in wat had ik zin.
    Ik wist het neit en pakte mijn ipod. Met mijn muziek aan staarde ik naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Directeur Henk
    Zo als elke dag loop ik een rondje door de school. Met een lach keek ik naar de klassen, mijn school was terecht de beste in de regio. Op een klas na dan, me lach werd gelijk norser toen ik zag dat de leerlingen van klas 13 niks aan het doen waren. Ik moet ze wat leren, voor de zo veelste keer! Een beetje boos liep ik naar het bord in het lokaal. Met mijn gezicht naar de kinderen gericht begon ik met praten 'Lily geen muziek in de les, jullie moeten aan je toekomst denken' streng sprak ik hun toe.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik hoorde iemand praten.
    Vast Jane die terug kwam. "wat?" vroeg ik ongeïntreseerd en bleef naar buiten staren.

    [het is lilly :P]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Directeur Henk
    'Geen wat maar pardon mevrouw.Dandie, en ik zei dat jullie aan je toekomst moesten denken' als die kinderen zo door gaan belanden ze later alleen maar in de schoot, hoofdschuddend dacht ik aan de dingen wat er met hun kon gebeuren.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik grinnikte en draaide me om.
    Ik deed mijn oortjes uit en pakte mijn mobiel voor berichtjes.
    Geen. "Ik heet lilly, ik ben geen oma" zei ik terug en keek ehm even aan.
    Ik besloot dat mijn moebiel belangrijker was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Directeur. Henk
    Lichtjes begon ik boos op haar te woorden. 'Dat heet respect, iets dat jullie is goed moet worden bijgebracht' als hun ouders dat niet doen dan doe ik het wel.


    We're all mad here. ~Cheshire

    lilly
    "Je weet dat we niet weten wat dat is. Halo we zijn klas 13 niet van die brave huppelkutjes" ik schudde lachend mijn hoofd. Ik legde mijn Ipod en oortjes terug in mijn tas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ze maken wel lange schooldagen!]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Directeur. Henk
    Die kinderen verpesten hun leven 'Als je zo doet dan komt er later niks van je terecht, dan moet ik zo onbeschoft zijn om te zegen dat je dan waarschijnlijk achter het raam gaat staan' als Directeur mag je dit soort dingen niet zegen maar soms hebben ze een schop onder hun kont nodig!


    We're all mad here. ~Cheshire

    [Heb medelijden met hun]


    We're all mad here. ~Cheshire