• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam; Steven Lenn Dros
    Leeftijd; 19
    Geslacht; man
    Extra; Onderzoeker, nog maar een week
    Uiterlijk;

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:27 ]


    Always look on the bright side of life.

    In principe kan ik het topic openen; maar vanwege de overdaad een meisjes en de weinige onderzoekers stel ik voor dat de spelers van de onderzoekers kiezen welk experiment aan hun gelinkt word. De experimenten die dan geen onderzoeker hebben zullen moeten wachten tot jongens zich aanmelden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er zijn tot nu toe 6 experimenten en 3 onderzoekers


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klopt. [;


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kan ik aan Cambrue Sedar Andove gelinkt worden?


    Always look on the bright side of life.

    Is goed. Dan zijn er nog 2 onderzoekers die moeten kiezen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Topic één


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam;Tyler Jeremy Jerome Lovely
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig] 19
    Geslacht;Man
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent: Onderzoeker ik ben al 1 jaar en nog een paar maanden onderzoeker
    Uiterlijk;http://weheartit.com/entry/27165207

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:09 ]

    Wie is zijn experiment? ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Wie is zijn experiment? ;]
    effe kijken:D

    EDIT Samantha Lauren Billington

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:12 ]

    Oelalaaa. Samantha is happy.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    Oelalaaa. Samantha is happy.
    Tyler is ook happy(K)

    Ghehe *wbw*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan ik meedoen met een vrouwelijke onderzoeker?]

    Volledige naam; Caroline Rosemary Davis.
    Leeftijd; Negentien.
    Geslacht; Vrouwelijk.
    Extra; Onderzoeker - Ze is al onderzoeker vanaf haar zeventiende, maar vanaf haar achttiende heeft ze pas een eigen experiment.
    Uiterlijk;


    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 15:41 ]