• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als eerst de experimenten die er nog zijn bezet moeten, dan kan Grayson alleen maar bij Elle Diana Hymes (xHeavenlyx), als zij daarmee akkoord is -niet dat ik het erg vind, trouwens-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je kunt ook nog bij het personage van Aragog als ik het goed heb :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja, bij Samantha..
    Want de onderzoeker reageert niet terwijl ze gisteren online was :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kan ik trouwens al posten met Charléne? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En bij Demi kan je ook nog, want die is al meer dan een week niet onderzocht.

    Ja, ik werk alles bij als ik thuis ben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Doe dan maar Samanta ^^, de posts van xHeavenlyx zijn soms nogal kort. (no offence)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oké! ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik nog iemand aanmaken. Alle RPG's gaan namelijk dood.. ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    Doe dan maar Samanta ^^, de posts van xHeavenlyx zijn soms nogal kort. (no offence)

    Is goed, moet ik een post maken waar je op in kan spelen ofzo? ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jahoor, Mombasa.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Thank you, dan zorg ik dat hij/zij er morgen is want vanavond heb ik geen tijd. Moet hij een experiment of onderzoeker zijn en heeft iemand een voorkeur voor geslacht?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Caroline (Mijn onderzoekster) heeft geen experiment meer.
    Ik twijfel of ik haar kan/zal laten vallen om een experiment aan te maken, maar ik weet niet of dat verstandig is..

    Ik wil wel iemand aanmaken dus dan kan jij haar houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het goed. (: