• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het zou handig zijn als niet ineens iedereen er iets bijneemt - maar gewoon de mensen die hebben gevraagd nog iets te nemen hem aanmaken. Als het goed is komen we dan uit [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké, ik heb niet zo veel zin om echt te gaan zoeken naar een jongen dusuhm, lach niet !

    Leave schreef:
    Het zou handig zijn als niet ineens iedereen er iets bijneemt - maar gewoon de mensen die hebben gevraagd nog iets te nemen hem aanmaken. Als het goed is komen we dan uit [:

    Oh, op die manier, ik dacht dat ze al allemaal bezet waren ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Neehoor :]. Als je naar het speltopic gaat, zie je welke experimenten vrij zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    xJohnnyDepp ~ Onderzoeker.
    Cosette ~ Onderzoeker.
    Aragog ~ Experiment.
    LEADERLOUIS ~ Onderzoeker.

    Password ~ Experiment.
    + Er is vast nog wel een experiment zonder onderzoeker.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:58 ]

    Volledige naam;
    Zack Owen Martin.
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    19 jaar.
    Geslacht;
    Man.
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Onderzoeker. Hij doet dit vanaf zijn 18 jaar.
    Uiterlijk;


    1.

    Wel mijn vrouwelijk experiment heeft wel een onderzoeker maar die is al meer dan een week niet meer actief.

    Ik raak er niet meer aan uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh mijn goood. Die tweede foto. <3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De mensen die al enige tijd niet online zijn geweest verwijder ik gewoon. Alleen moet je zelf dan even melden dat je een nieuwe onderzoeker/experiment nodig hebt [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cosette schreef:
    Ik raak er niet meer aan uit.


    In het speltopic staan experimenten die nog een onderzoeker zoeken. Misschien kun je daar iemand uitkiezen voor Grayson?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Demi Aimee Cox. -Experiment- Nieuwe onderzoeker nodig.

    De onderzoeker van Samantha is sinds gisterenmiddag niet online geweest, maar toen ze online was vond ik dat ze wel even kon reageren (cat).


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leave schreef:
    (...)

    In het speltopic staan experimenten die nog een onderzoeker zoeken. Misschien kun je daar iemand uitkiezen voor Grayson?

    Ja, zover was ik wel. Maar ik volg gewoon niet meer of de anderen nu nog een rol aan gaan maken of niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wel, ik hoop dat iedereen hier kan lezen zodat ze weten dat alles gelijk moet blijven - en tot nu toe is alles dat netjes is gereserveerd ingevuld - dus zal ik het straks bijwerken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.