• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil nog wel een experiment aanmaken.. wie wil haar onderzoeker zijn?

    Password schreef:
    Ik wil nog wel een experiment aanmaken.. wie wil haar onderzoeker zijn?


    Ja ik wel maar dat is een al gereserveerde weer niet of dat mag. Maar zo ja dan wil ik dat wel zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cosette schreef:
    Maar OT: kan/mag ik een onderzoeker maken?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beide ja [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik misschien nog een experiment maken? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zolang alles een beetje gelijk blijft, ja.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als ik nog een Onderzoeker mag maken voor Aragog is het gelijk ? (:

    Volledige naam; Charléne Luna Adams
    Leeftijd; Zeventien.
    Geslacht; Vrouwelijk
    Extra; Ze is een experiment, sinds haar zestiende.
    Uiterlijk;


    Charléne heeft grote, bruine ogen, die omringd zijn met lange wimpers. Haar donkerrode haren zijn golvend, en vallen tot ongeveer haar schouderbladen. Marylinn is tenger gebouwd, en is zo'n 1.63M.Daarnaast heeft ze een tattoo op haar bovenrug.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Grayson Bent Saol.
    Leeftijd: 20
    Geslacht: mannelijk
    Rol: Grayson werd twee jaar geleden, op zijn achttiende dus, onderzoeker vlak nadat hij afgestudeerd is..
    Uiterlijk:


    Grayson heeft bruine haren en zeer lichte, sprekende groene ogen. Hij is 1m86 en heeft licht afgetekende spieren. Verder heeft hij een nonchalante stijl maar hij zal nooit slonzig voor de dag komen. Er loopt een litteken van zijn oog tot aan zijn mondhoek. Op zijn borstkas, aan de rechterkant, staat een dromenvanger getatoeëerd.
    Karakter:
    Grayson is een jongen die altijd zal proberen op een menslievende manier anderen van zijn gelijk te overtuigen. Maar vat het niet verkeerd op, hij moet en zál gelijk krijgen. Hij kan heel wat verdragen maar als de bom ontploft dan gaat hij echt over de rooie. Achteraf herinnert hij zich niks meer van wat er gebeurd is en kan je hem ook niet doen geloven dat hij zo kwaad geweest is.
    Als dingen niet naar zijn zin gaan, en de zachte aanpak niet werk, zal Grayson allerhande manipulaties boven halen om de situatie naar zijn hand te zetten.
    Hij heeft een ontzettend ochtendhumeur en is eigenlijk gewoon geen mens voor hij zijn kopje Darjeeling Oolong thee gehad heeft (koffie drinkt hij niet) en als er voor dat moment iets tegen slaat, heeft hij de hele dag een dip.
    Hij is niet afhankelijk van anderen en kan er perfect van genieten ergens alleen te zitten, klusjes zelf op te knappen.
    Ondanks zijn temperament en koppigheid, kan hij wel luisteren naar anderen als die zich niet lekker voelen. Vaak weet hij niet wat zeggen, maar hij doet altijd zijn best goed advies te geven.
    Extra: Grayson is erg in de knoop met zijn sexualiteit, hij raakt er niet aan uit of hij op mannen of vrouwen valt, laat staan op allebei.

    Ik heb er even zijn karakter bij gezet omdat ik dat voor mezelf makkelijker vind. Ik weet niet welk experiment nog een onderzoeker nodig heeft?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil nog wel een experiment aanmaken. Kan ik dat doen of is het dan te vol?

    Wie wilt een onderzoeker zijn voor Charléne? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil wel nog een onderzoeker maken hoor (:

    Als LEADERLOUIS de onderzoeker van Charléne maakt (zoals ze al had aangegeven te willen doen), dan kan Grayson het wel het experiment van Password op zich nemen.
    Of omgekeerd, ga ik niet moeilijk over doen ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh, ik zie die nu pas! Haha, LEADERLOUIS, ik vind het goed hoor (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben er mee eens. De rest ook? (: