• Sevsev, heeft een vriendje :3

    Ja, het is mijn eerste officiele relatie en na bijna een half jaar met wederzijdse gevoelens te hebben rondgelopen (we wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden maar er kwam telkens iets tussen) hebben we uiteindelijk een relatie :3
          Mijn leeftijd doet er niet toe, ik zeg ook niet dat hij de ware is of dat de relatie altijd duurt, maar ik ben er wel van overtuigd dat we samen iig een fijne tijd zullen hebben etc :3

    Nou, plaats hier leuke reacties met een verhaaltje over je eigen liefdesleven of een reactie op mijn verhaaltje :3


    Let it come and let it be

    leuk voor je!
    er valt niks te vertellen bij mij


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oooh, ik ben zo blij voor je Sev! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leuk. :) Mijn relatie is net opgebroken.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:37 ]


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd kleine, gekke, maffe Sevdaatje!

    Mijn verhaal...
    Er was eens een meisje met ongelofelijk veel bindingsangst, waardoor ze het Spaans benauwd kreeg als een jongen meer wilde dan een avondje leuk uitgaan, een relatie dus.
    Hierdoor kreeg het meisje het idee om wat van haar leven te maken en dictator te worden, zodat ze toch nog iets zinnigs had in haar leven.

    The end.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahw, wat leuk voor je!
    Ik dacht telkens een leuke vriend te hebben, maar het bleek altijd een player te zijn of iets in die richting. Ik heb teveel vriendjes gehad en ik ben het even beu. (cat)

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:42 ]


    Me so good.

    Dankjulliewel<3


    Let it come and let it be

    Aaaawh, zo leuk!
    Mijn liefdesleven daarintegen is net als mijn miljoen op de bank. Ik heb het niet. (cat)

    Gefeliciteerd. (:

    Om mijn liefdesleven te vertellen,moet ik eerst een lief hebben. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat leuk voor je! <3

    No love life over here!


    Believe in yourself.

    Gefeliciteerd! Over mijn liefdesleven kan ik maar beter niet beginnen, te dramatisch, haha!


    I don't design clothes. I design dreams

    JIHOE! Was Colibre nou maar online, die had zeker weten een taart gekocht om het te vieren :"D.
    My love life? Engaged since some time ago... AND HAPPY!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gefeliciteerd!

    Ik heb al meer dan 9 maanden met Nikki en het gaat geweldig! <3
    Ze is echt lief, schattig, geweldig, gewoon perfect. Hihi.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Khaleesi schreef:
    Ik ben blij voor SevSev :Y) Tell me more! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd, wat leuk! ;D

    Uhm nou ik heb bijna 5 maand met mijn vriend en ik ben nog steeds verliefd. Dus dat is mooi. (krul)


    -

    Leela schreef:
    JIHOE! Was Colibre nou maar online, die had zeker weten een taart gekocht om het te vieren :"D.
    My love life? Engaged since some time ago... AND HAPPY!


    Verloofd? ._____.

    Awh, leuk voor je meis! (:
    Ik heb eindelijk contact met de jongen die ik al maanden leuk vind. Ga binnenkort naar hem kijken als hij gaat optreden met z'n band :'D.


    i put the fun in funeral