• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    "Goed, kies jij er maar een uit want ik raak geen dvd meer aan.." Grinnik ik zachtjes. Ik nam een slok van mijn cola.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Zo slecht is het nog niet." zeg ik er zacht op. "Ik bedoel, je hebt een dak boven je hoofd en mensen, die je niet bestelen en willen vermoorden voor geld of iets anders." Het klinkt eigenlijk wel zwak, wie wilt er nou niet meer dan dat? Ik heb er dan niet heel veel behoefte aan en neem hier genoegen mee maar ik verwacht zeker niet dat anderen dat ook doen.


    Your make-up is terrible

    Elise
    Als ik uitgehuild ben, loop ik langzaam weer terug naar het kraakpand. Niet ver voor het kraakpand, zie ik de jongens lopen. Snel draai ik me om, en loop ik weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik leg de joint op de asbak en loop naar de dvd's. "Wat dacht je vannn..." Ik bekijk de dvds kritisch."Paranormal activity?" Ik kijk Yarella vragend aan. "Of thirteen ghosts kun je daar tegen?" Ik grijns breed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte instemmend. ''Maar als ik denk aan de tijd dat mijn ouders nog leefden.. We hadden zelfs een openhaard, iedereen was blij..'' ik zuchtte. ''Maar ik mag niet klagen, daar heb je gelijk in.'' zei ik, en glimlachte flauwtjes. Ooit komt er de dag dat ik de moordenaars zelf vermoord, uiterst persoonlijk. Met alle liefde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elise
    Ik kijk even om het hoekje, en zie niemand meer. Ik loop snel terug naar de deur van het kraakpand. Als ik er bijna ben, hoor ik een van die jongens zeggen 'Kijk is wie daar is' Ik draai me om, en zie de jongens staan. Ik roep 'Laat me nou is met rust!' Zij beginnen te lachen en zeggen 'Zolang jij niet alles hebt terug betaalt, niet'


    That is a perfect copy of reality.

    Riley Winchester

    "Wat is er gebeurd dan, dat het veranderd is naar dit krot?" vraag ik nieuwsgierig. "Als ik het mag vragen tenminste." Sommige mensen vertellen het liever niet, maar ik ben altijd nieuwsgierig en vraag het gewoon, niet geschoten is toch altijd mis.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik knik. "Daar kan ik wel tegen." Grinnik ik. Ik trek mijn knieën op de bank. Ik neem nog een slok van mijn cola en wacht tot de film begint.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grinnikte zachtjes. ''Tuurlijk mag je het vragen, ik begrijp het wel.'' zei ik, en zuchtte even. Waar moest ik beginnen?
    ''Tot mijn 15e woonde ik samen met mijn ouders, in een klein, maar knus en gezellig huisje.'' mompelde ik. ''Op een nacht klonk er hard gebonk, en mijn ouders renden naar beneden om de oorzaak te zien. Het- Ze-'' ik sloeg mijn ogen neer. ''Ik ging achter ze aan, en ze werden voor mijn ogen vermoord; mijn moeder kreeg vijf schoten en mijn vader dertien. De persoon, de dader, bleek mij niet te zien. Hij haalde de zakken van mijn ouders leeg, keek in een paar kastjes en ging weg, terijl ik verstopt zat boven aan te trap.'' ik pauzeerde even. ''Uit paniek ging ik weg, bang dat ze terugkwamen; zo kwam ik uiteindelijk hier terecht. Natuurlijk ging ik terug, maar zag dat het hele huis op instorten stond.'' ik zwijgde een tijdje, en frunnikte wat aan mijn shirtje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elise
    'Ik heb het geld niet' zeg ik angstig. Een van de jongens zegt 'Ik weet wel een manier' Ik weet al wat hij gaat zeggen, ik geef hem een trap en roep 'Dat dus never nooit niet!' De jongen wordt boos en geeft mij een harde klap. Ik ren snel naar de deur van het kraakpand, en doe de deur open. Als ik binnen ben, ren ik huilend naar een hoekje van de kamer. 'Ik ga nooit meer naar buiten' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik plof op de bank en druk op play. Ik pak de joint en neem weer een heis. Ik houd de joint voor haar en kijk haar vragend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik vind het nog steeds vreselijk om te horen hoe mensen hier zo onvrijwillig terecht zijn gekomen. Ze hebben er meestal amper tot geen schuld aan. Ik pak haar hand vast, die het dichtsbij mij ligt. "Dat is echt..." Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. "Wat vreselijk voor je, het spijt me van je ouders." mompel ik dan. "We krijgen je hier wel uit joh." Ik zie dat Elise huilend naar binnen komt gerend en kijk naar haar. "Wat is er gebeurd?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 22:01 ]


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik kruip wat dichter tegen hem aan en pak de joint. Ik neem een heis en inhaleer diep. Ik geef hem weer terug.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elise
    Ik hoor Riley vragen 'Wat is er gebeurd?' Ik weet niet of het voor mij bedoeld is, dus ik zeg niks.


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik haalde mijn schouders op. ''In de loop van de jaren heb ik het weten te verwerken, dat moet ook wel in zo'n situatie.'' zei ik, en keek hem even glimlachend aan. Ik kneep zacht in zijn hand, als teken dat ik hem dankbaar was.
    Ik keek verbaasd naar Elise, en keek haar vragend aan nadat Riley vroeg wat er gebeurt was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''