• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    'Dus?' mompelt Ty waarna hij er weer één opsteekt. 'Het is kalmerend,' grinnikt hij. Ik rol met mijn ogen en pak zijn sigaret weer af. 'Rook morgen maar weer verder. Voor vandaag heb je wel genoeg gerookt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek even verbaast naar Riley toen hij me meetrok naar de overkant, maar liet het uiteindelijk rusten. Hij zou er wel zo zijn redenen er voor hebben.. Ik keek schichtig om me heen, aangezien de pooiers meestal 's avonds naar buiten kwamen, zoekend voor 'nieuwe meisjes'. Ik voelde me niet prettig op het moment, wat als ik Zac tegenkwam?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is het nou nog 's ochtends of 's avonds?]


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik grinnik even als ik Yarella haar wenkbrouwen zie fronsen. "Je moet niet op hem letten" zeg ik. "Hij is een beetje gek" ik zie mijn ouders onze kant op komen laat ik ons een rondje draaien en keer ze mijn rug toe. "Hij zei dat ik zijn huis mag gebruiken als ik behoefte heb in een warme douche of bad of als ik alleen wil zijn of met een meisje. En dan verwacht hij dat ik ala minuut een meisje meenemen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Mensen." zeg ik schouderophalend als we aan de overkant zijn. Ik zie dat ze schichtig om zich heen kijkt en snap wel waarom. Ik probeer er alleen zo gemakkelijk mogelijk uit te zien, dan blijven ze juist uit mijn buurt omdat ze denken dat ik zo iemand ben. Al ontwijk ik ze het liefst wel. Het is even lopen, maar daarna zie ik het portiek al in de verte.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grinnikte even nerveus. ''Aha.'' mompelde ik, en in de verte zag ik een brede schim; iemand die verdacht veel op Zac leek. Gelukkig kwam het kraakpand al in zicht.. Zac versnelde zijn pas. ''Putain!'' vloekte ik zacht, en versnelde mijn pas naar het kraakpand. Ik zuchtte opgelucht toen ik naar rechts afsloeg, dus Zac niet meer in zicht was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Ik knik even. "En hij denkt dus dat we.." Begin ik zachtjes. "Nouja, uhm.." Ik voel mijn wangen een beetje rood worden. "Dat we wat hebben?" Pers ik er met moeite uit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Wat was er?" vraag ik zacht als ik de deur voor haar open om haar snel naar binnen te laten. Ze ging ineens zo snel en wat ze zei klonk als een vloek in een andere taal.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Wat was er?'' vroeg Riley zachtjes, en ik keek hem aan, en deed een poging de paniek in mijn ogen te verbergen. ''Zac.'' zei ik zachtjes. ''Ik zag hem.'' voegde ik er aan toe, en merkte dat mijn handen trilden. Ik haatte Zac, zo erg. Ik trok mijn jas uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Gelukkig maar dat we zo dichtbij waren dan." mompel ik zacht. Ik trek de deur dicht en kijk even naar wie er binnen zijn. Ik begroet ze zacht en zie dat Aurelies handen trillen als ik naar de jas kijk die ze vast heeft. "Gaat het?" vraag ik.

    [Wie zijn er allemaal binnen?]


    Your make-up is terrible

    Elise
    [Is het nu avond?]
    Het is nu al een paar uur geleden dat ik weer werd lastiggevallen.
    Ik loop door wat straten, langs wat clubs op weg naar het kraakpand. Ik loop nogal om, maar dat maakt mij niks uit. Zolang ik die jongens maar niet weer tegenkom.


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik grinnik even als ze bloost. "Nee hij weet dat we niks hebben" zeg ik. "Hij vind alleen dat ik er wat werk van moet maken omdat je een mooie meid bent" ik haal mijn schouders op en laat haar een rondje draaien. "Hij en ik hebben een...tsjah laten we het maar op een verschillende manier van aanpak houden" ik bloos een beetje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Avond en weet niet hoe was eff?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Geweldig! :'D Mama heeft foto's op haar facebook gezet, moet je maar even kijken. Maar pap zag er echt goed uit.]


    Your make-up is terrible

    Tyler

    Met een kinderstemmetje praat ik haar na, maar stop daarna toch mijn aansteker weg. Ik haal een hand door mijn haar, en kijk wat rond.


    El Diablo.