• Ja het spijt me maar ik ga waarschijnlijk stoppen met Q.,want het is hier niet meer zoals eerst.turlijk is het coewl dat er steeds meer mensen op Q. komen,maar ik heb gewoon geen contact meer met sommige mensen hier en andere beginnen me te negeren,en zulke dingen pik ik niet meer.Eerst was het:'schatje wij nntb' en nu hoor ik niks meer van bepaalde personen,neem Demi en Roxy bijvoorbeeld.We waren de beste vriendinnen en nu hoor ik 1 keer in de 2 maanden iets van ze >.<.En sommige mensen hebben me gewoon gebruikt en omdat ik hier bekend ben,denkt iedereen dat ie over me heen kan lopen en vervolgens negeren ze me>.<.Dus sorry lieverds,ik stop waarschijnlijk..

    «3


    Lalalalalalalala.

    (huil)(huil)(huil)
    jij niet weg mogen want dan stop ik ook

    nee ,,jij niet stoppen (huil)


    Crack a bottle

    Neeeen ...


    Take My Hand Take A Breath ...

    Nee!
    Siham kiend<3
    Jij niet mogen stopen ='[

    Iluu daar voor teveel!
    <3

    Niet stoppen omdat somige mensen zo doen!! dat wíllen ze juist! En dat wil je ze toch niet gunnen!?
    of wel soms!?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jamaar.. wat is dat dan voor een rede om te stoppen? Je bent hier toch voor de quizlets of niet?


    Life is hard and then we die

    Tuurlijk moet je stoppen schat, uhm hoelaat vertrek je want dan weet ik dat want dan vertrek ik met je meeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    Niet wegggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NEE ><
    Zeg jij dan ook eens wat ><
    Jij mag niet weg ><
    Of ik ga dauwd ><


    all I want for christmas is a girlfriend

    NEEEEEEEEE!
    jij niet stoppen :(


    when words fail, music speaks.

    Jamaar.. wat is dat dan voor een rede om te stoppen? Je bent hier toch voor de quizlets of niet?

    Quizlet is wel wat meer geworden dan alleen een verhalensite dnek ik.. Het is ook iets ik weet niet, het is ook gewoon iets andrs.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ALS JIJ STOPT DAN STOPT HEEL Q. EN DAAR ZAL IK VOOR ZORGEN :Y)

    Maar kijk,over degene wie ik nu praat die reageren nu niet >.<


    Lalalalalalalala.

    Ja. misschien moet je het even persoonlijk tegen ze zeggen. Deze topics sluiten we.

    Maar kijk,over degene wie ik nu praat die reageren nu niet >.<

    1. die zijn jou niet waard
    2. ikke ruzie gaan maken tegen hen?

    JA nou laat hun gwn je hebt ons:Y)


    when words fail, music speaks.