• Ik erger mij dus echt aan die 500 zin-maak-topics. Ze staan echt op elke pagina bij actieve topics. Die zinnetjes zijn wel funny but er zijn gewoon teveel topics over naar mijn mening.

    Dat vind ik ook, in het begin was het wel eens lachen maarnu suck het.


    I see sunset in your eyes

    Jaa, dat vind ik ook Meesterlijk Irritand ><
    Kijk,, eerst werd het in de Actiefe Topics overspoelt met RollenvERDELINGS. EN NU MET MAk je eigenzinnen topic ><
    Kunnen ze die ook niet uit het Atiefe Forum hallen ofzo?!!!
    Als mensen zinnen willen maken,, laat ze dat dan alsjeblieft doen in, het spellenForum ofzuu.


    Dunno ><

    Jaa, dat vind ik ook Meesterlijk Irritand ><
    Kijk,, eerst werd het in de Actiefe Topics overspoelt met RollenvERDELINGS. EN NU MET MAk je eigenzinnen topic ><
    Kunnen ze die ook niet uit het Atiefe Forum hallen ofzo?!!!
    Als mensen zinnen willen maken,, laat ze dat dan alsjeblieft doen in, het spellenForum ofzuu.

    Of dat ze het in een blog zetten,fso

    DUde ,, de volgende die son topic maakt met zinnetjes in elkaar knutselen sla ik :Y)


    Crack a bottle

    DUde ,, de volgende die son topic maakt met zinnetjes in elkaar knutselen sla ik :Y)

    Doe maar.

    jah, het is afgezaagt om den duur :Y)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik vindt het nog altijd leuk, behalve als er van die domme tussen zitten! Ik zet er trouwens ook amper een reactie. En anders zijn dat gewoon oude topics die weer worden bovengehaald! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarschijnlijk is er vannacht/vanmorgen één of andere flippo geweest die op al die topics een reactie heeft geplaatst. Daardoor komen ze weer op de eerste pagina te staan. Hoe levenloos =='


    Bored.

    Waarschijnlijk is er vannacht/vanmorgen één of andere flippo geweest die op al die topics een reactie heeft geplaatst. Daardoor komen ze weer op de eerste pagina te staan. Hoe levenloos =='

    Zeg wel. Vervloekt dat levensloos mens dat ze tot leven heeft gewekt.

    het is niet meer grappig, nee. (krul)


    it's cool to know nothing.

    Echt éh, zo irritant, en de meeste zijn dan bijna helemaal hetzelfde ><
    En dan die titel, ja nóg zo'n zin maakgedoe
    En dan denk ik zo maak het dan niet éh ><

    Echt éh, zo irritant, en de meeste zijn dan bijna helemaal hetzelfde ><
    En dan die titel, ja nóg zo'n zin maakgedoe
    En dan denk ik zo maak het dan niet éh ><

    Idd.

    Ik wilde dit topic al bijna niet openen XD
    bang voor zo'n zin-ding. XD


    it's cool to know nothing.

    AGREE LIKE HELL! ik reageer egt niet meer op die zinnetjes ze komen me mn keel uit!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    AGREE LIKE HELL! ik reageer egt niet meer op die zinnetjes ze komen me mn keel uit!

    Ik zie ze al uit je keel hangen. X'D