• Jaaa, ik vind GIF's altijd grappig, dus dumpen maar. :3

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Lol, hij staat echt zo te kijken van "wat moet ik hier nou mee?"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cosette schreef:
    Lol, hij staat echt zo te kijken van "wat moet ik hier nou mee?"

Ja daarom, ik zag 'm op WeHeartIt, en ik was like: ''WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA''

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Als ik hem was, had ik hem aangedaan :Y)

-sorry voor het off topic, maar ik heb helaas geen leuke GIFS en die van jou was echt te grappig om niet te reageren :')-

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cosette schreef:
    Als ik hem was, had ik hem aangedaan :Y)

-sorry voor het off topic, maar ik heb helaas geen leuke GIFS en die van jou was echt te grappig om niet te reageren :')-

AHAHAH, ik kijk altijd op WeHeartIt en op deviantart vind je soms ook dingen :D

Kai uit EXO-K. Maar ja, als ik net m'n debut had gehad, zou ik er waarschijnlijk ook van schrikken (krul)

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

AHAHAHA ik zou swa schrikken xD