• Nou..

    Ze hebben blijkbaar de moderators gescheiden van de gewone leden, dus ik dacht..

    Kunnen we dat ook niet bij jongens en meisjes doen? Want het lijkt altijd alsof er weinig jongens online zijn, of gwn weinig jongens Q kenne, maar eigenlijk zijn het er best nog tamelijk veel^^

    Dus? Jullie mening, graag.:Y)

    Your right. :Y)

    Beetje overbodig vind ik, maar het mag ^^


    Let the Night embrace you

    ik vind het niet nodig.


    It's heavy but you are not the only one

    maar de jongens van Q moeten hier ook op reageren want het gaat ook over hen..


    It's heavy but you are not the only one

    Overbodig gedoe. De moderators zijn gescheiden geplaatst zodat users meteen kunnen zien welke mods online zijn. Dat maakt dat meldingen net weer wat snellen behandeld kunnen worden.


    Bored.

    maar de jongens van Q moeten hier ook op reageren want het gaat ook over hen..
    De jongens op Q zijn veelal fakers. Ik heb er al heel wat kunnen verwijderen.


    Bored.

    (...)De jongens op Q zijn veelal fakers. Ik heb er al heel wat kunnen verwijderen.


    oke ja idd ik lees t in de topics..heel veel jongens stellen zich bv voor als emo..


    It's heavy but you are not the only one

    Een meestal zie je het aan het roze poppetje of het blauwe poppetje voor de naam van de user. Dus lijkt me opzich ook onnodig dus. En idd de meeste jongens zijn toch fakers en verdwijnen toch al snel genoeg weer omdat ze opgerold worden door DarkpassionxD. Das als Rutger daar moeite voor zou moeten doen? Zou hij zelf denk ik ook overbodig vinden.

    Maar het idee is opzich wel goed. maar aangezien er zowieso zo weinig jongens zijn.. vind ik het nog steeds overbodig.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kyk eigenlijk nooit naar die On laine lijst.
    En kvind het owk niet zo nodig owk

    (...)

    oke ja idd ik lees t in de topics..heel veel jongens stellen zich bv voor als emo..

    Meisjes ook hoor. Jongens kunnen toch emo zijn? Daarom zijn het niet meteen fakers;)

    Ik vind het overbodig,
    1. De meeste jongens op Quizlet zijn fakers.
    2. Er staan al rode of blauwe poppetjes voor de namen, dus dat lijkt me wel duidelijk genoeg, niet?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Slecht idee.
    Het is al te zien en dan worden ze nog meer gestalkt. Ik ken een jongen hier op quizlet [die wel echt is] en die heeft niet eens een foto ofzo, en die krijgt al halve huwelijksaanzoeken! o.o


    Mew <3

    volgens mij zijn veel jongens fakers.. dat zijn gewoon meiden die dat plaatjes van emoboyss derop zetten


    <3

    Beetje overbodig vind ik, maar het mag ^^


    Inderdaad, overbodig maar als Rutger het een goed idee vind oke, maar voor mij moet het dus helemaal niet, waarom zou dat handig zijn


    Live life limitless.

    tja. k vind t bullshit =]


    The economy is suffering, let it DIE!