• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Arrogant zijn is makkelijk je moet alleen de goede mensen tegen komen om je arrogant te kunnen gedragen" zei ik lachend.
    "En jij egoïstisch? " vroeg ik "Dat heb ik echt nog bijna nooit meegemaakt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    'Je bedoelt zoals die gast die zo gemeen deed over Ben?' Vraag ik. 'En ik kan heel egoïstisch doen als ik daar zin in heb maar dat doe ik meestal thuis als ik mezelf de grootste plak cake toeëigen of het grootste glas pak.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Dat of zoals een paar klasgenoten dat was ook leuk om daar arrogant tegen te doen" zei ik lachend. "Oke als jij het zegt maar zolang je je maar niet zo tegen mij gedraagt maakt het mij eigenlijk niet uit"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik knik en dan bedenk ik me nog een manier waarop ik me ontzettend egoïstisch gedraag. 'Ik ben nog iets vergeten,' fluister ik. 'Ik ben nog extra egoïstisch omdat ik jou helemaal voor mezelf wil.'


    Remember to be ridiculous.

    Jacky Deanna Roberts.

    "Plagen mag," Herhaalt mij en glimlacht lief.
    "Gelukkig maar, ik kan niet zonder," Mompel ik onschuldig.
    "Dus, wat wil je eens gaan doen? Het is avond, maar net zoals mij zit je vol energie," Mompelt hij. "We kunnen naar het strand gaan," Stelt hij vervolgens voor. Ik kijk even omhoog naar de lucht. Ik friemel even aan de zoom van mijn Jurkje.
    "Denk je dat het lekker weer blijft?" Vraag ik aan hem. "Anders kan ik mijn bikini meenemen en nog even een duik nemen," Vervolg ik.

    Liam

    Ik keek even naar de sterren aan de hemel. "Ik zie geen enkele wolk, dus ik denk wel dat het goed weer blijft" zei ik toen. Door het donkere zag je waarschijnlijk extra goed hoe mijn ogen fonkelden. Altans, dat was iets wat me altijd vertelt werd. "Als jij je bikini neemt dan sta ik hier binnen 25 seconden terug met een zwembroek" zei ik waarna ik al direct begon te lopen naar mijn kamer, daar meteen langs de bedden liep en er een short uithaalde. Ik zuchtte even en rende toen terug. "Terug".

    James

    Ik glimlachte. "Oke je bent egoïstisch" lachte ik.
    "Maar wel mijn egoïst" zei ik en drukte mijn lippen kort op die van haar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zachary

    Ik besluit dan maar naar huis te gaan, aangezien ik niemand meer vind. Ik ga op de dijk lopen, in plaats van het strand, met mijn handen nonchalant in mijn broekzakken gestoken, met mijn blik op de grond gericht. Plots word ik vastgegrepen en voel ik handen in mijn broekzakken, op zoek naar mijn geld. Ik begin te roepen, maar ik krijg een klap in mijn gezicht, en voor alles zwart wordt, voel ik nog hoe mijn hoofd de koude stenen grond raakt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eliza
    Ik glimlach. 'Eigenlijk hoor jij nu zoiets te zeggen als: "maar dan ben ik ook een egoïst want ik wil jou voor mezelf."' Mumel ik. 'Mar omdat jij het bent reken ik dat andere ook goed en ik ben blij dat ik jouw egoïst ben, of is het egoïste?'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ja maar dat is het juist je verwachtte al dat ik dat zou zeggen dus zei ik dat juist niet" lachte ik.
    "Maar je weet dat dat zo is " zei ik. "Er is trouwens nog wel iets dat ik tegen je wil zeggen en dat ik dat ik van jou hou" fluisterde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    Ik liep de dijk op net toen ik geschreeuw hoorde. Ik keek verbaasd op en zag iemand op de grond liggen terwijl nog iemand ervandoor ging. Ik snelde naar de persoon toe op de grond en zag dat het Zach was. Tja, hij had nu wel hulp nodig. Ik tilde hem op en hing hem over mijn schouders zoals mijn broer had geleerd in het leger. Zonder al te veel moeite liep ik naar de jongensslaapzaal waar ik een nog niet bezet bed nam en hem erop legde. Hij moest maar eens wakker zien te worden.

    Jacky Deanna Roberts.

    "Ik zie geen enkele wolk, dus ik denk wel dat het goed weer blijft," Zegt hij dan. "Als jij je bikini neemt dan sta ik hier binnen vijfentwintig seconden terug met een zwembroek," Ondertussen is hij al halverwege en nadat hij klaar is met praten sprint hij weg en komt even snel weer terug. "Terug," Zegt hij zonder te hijgen. Jezus, hij heeft echte een ongelofelijke conditie!
    "Is hier ergens een wc? Dan trek ik alvast mijn bikini aan en kunnen we direct door naar het strand," Waar ik mijn koffer neer ga zetten weet ik niet.. Dat die ik wel.

    Eliza
    Ik druk mijn lippen kort op de zijne. 'Dat weet ik inderdad,' fluister ik. 'En ik hou ook ontzettend veel van jou, meer als ik ooit van iemand gehouden heb.'
    Ik leg mijn hoofd op zijn borst en luister naar zijn hart.


    Remember to be ridiculous.

    [Zach is out, and Ben is the only one who cares :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Tsja, het is niet echt op gehoorafstand van Mary en/of Jason.

    Ik heb trouwens geen inspiratie voor Marylinn D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''