• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik knikte en ging achter een muurtje staan. Ik trok mijn shirt uit en broek en schoenen en trok mijn zwembroek over mijn boxer. Je wist maar nooit dat ze mijn broek aftrok ofzo. Ik kwam vanachter het muurtje vandaan en grijnsde. Heel onschuldig zette ik mijn zonnebril op alsof de zon vollop scheen, maar eigenlijk zag ik zogoed al niets.

    [ik ook niet.]


    Remember to be ridiculous.

    [Tja ik moet nu wel weg hoor -- Ik zit er eigenlijk al veel te lang op dusja. Ik kom nog wel terug maar ik weet niet hoelaat, alsins deze avond nog]

    [@ Squib; we need dramaaaaa! *denkt*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [inderdaad, als we weten waar Sven is kunnen Jason en Marylinn voor zijn gezicht staan zoenen maar das ook weer zo overdreven.]


    Remember to be ridiculous.

    Jacky Deanna Roberts.

    Liam loopt weg en gaat achter een muurtje staan. Ik zie enkel zijn handen er even bovenuit komen. Al gauw komt hij achter het muurtje vandaan, in zijn zwembroek. Hij zet zijn zonnebril op en grijnst.
    "Dat ga ik je niet nadoen, geef mij maar een wc, waar ik me kan omkleden," Zegt ik tegen hem, buk even en begin in mijn koffer te zoeken naar m'n bikini.

    [ mijn inspiratie laat me in de steek]

    James

    'Dat weet ik inderdad,' fluisterde ze. 'En ik hou ook ontzettend veel van jou, meer als ik ooit van iemand gehouden heb.' zei ze erna
    "Zoals ik al eerder heb gezegd je bent het beste dat me ooit is overkomen" fluisterde ik terwijl ik een arm om haar heen sloeg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LEADERLOUIS schreef:
    [Tja ik moet nu wel weg hoor -- Ik zit er eigenlijk al veel te lang op dusja. Ik kom nog wel terug maar ik weet niet hoelaat, alsins deze avond nog]


    [Awwwwwwh! Jammer! ):]

    Eliza
    'Waarom klinkt dit allemaal zo cliché?' Zucht ik geërgerd. 'Je zou toch denken dat we iets meet inspiratie hebben?'
    Hij maakt een verontwaardigd geluidje en ik grinnik. 'Je weet wat ik bedoel, het is zo filmscene-achtig.'


    Remember to be ridiculous.

    [Haha idd, maar Sven is offline :c.
    Eh, damn.. Ik weeeeet niks x_x.
    Lemme think.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    "Ik weet wat je bedoel" zei ik glimlachend. "En het klinkt misschien cliché maar het is de waarheid" zei ik. "Trouwens mijn inspiratie laat me in de steek om wat nieuws te bedenken" gaf ik toen eerlijk toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    'Waarom zijn cliché's altijd zo waar?' Zucht ik. 'Ik haat cliché's. Al is dit best een cliché, een meisje en jongen zijn al jaren beste vrienden, ontdekken dat ze verliefd op elkaar zijn maar durven het niet toe te geven omdat ze bang zijn dat hun vriendschap verpest.'


    Remember to be ridiculous.

    Jamed

    "Omdat cliché's gewoon zijn gebaseerd op de waarheid" zei ik lachend want een andere optie wist ik gewoon niet.
    "En ik houd mijn mond nu anders zeg ik nog meer dingen die cliché zijn" zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha, Jamed :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliza
    'Ik weet wel iets wat we kunnen doen in plaats van praten.'
    Ik til mijn hoofd een stukje op en druk mijn lippen op ze zijne. Hij kust me gewillig terug en ik haar mijn handen in zijn haar terwijl ik zachtjes in zijn onderlip bijt.


    Remember to be ridiculous.