• http://www.quizlet.nl/stories/82944/the-anime-world/

    Verhaal nog NIET afglopen (pas 1 hoofdstuk van 700 woorden ofzo...)


    Genre: Fantasy,avondtuur en een beetje Romantiek

    het verhaal gaat over:

    Elk jaar komen de werelden vol met anime personen en diertjes samen voor een bijeenkomst,daar vertellen ze hoe het gaat en vieren ze feest dat ze nog bestaan. Want ze hebben allemaal vijanden die hun natuurlijk uit de weg willen ruimen. (die natuurlijkt niet uitgenodigd zijn op de bijeenkomst) De anime personen en dieren zijn allemaal geariveert en dan gebeurt er iets verschrikkelijks.

    verhaal is in de ik-vorm geschreven (er zijn twee hoofdpersonen dus dan zet ik er bij om wie het gaat)

    hoofdpersonen:

    naam: Rosalie Rose

    uiterlijk:



    specaliteit: Ze gebruikt een amulet,diamant of een kristal om haar kracht te vergroten,maar ze kan het ook gewoon los gebruiken als een wapen. Ze heeft ook natuur krachten zoals bloemen laten groeien enz. Ze heeft ook nog een pijl en een boog waarmee ze dan haar magie kan laten 'afvuren'

    overige: Ze heeft geen familie meer maar wel haar beste vriendin Raven. Raven is meestal verlegen

    verhaal: Rosalie is uitgenodigd voor de bijeenkomst van allelei leuke,belangrijke anime personen en dieren. Het is haar eerste keer en ze vind het wel een beetje eng,omdat ze heeft gehoort dat er altijd wel iets slechts gebeurt,maar gelukkig is ze met haar vriendin Raven.


    naam: Raven Sky
    uiterlijk:



    specaliteit: Ze gebruikt lucht magie en heeft een zwaard,met haar zwaard kan ze krachten combineren. Ze kan ook vliegen met haar vleugels die ze dan tovererd ook kan ze iemand vleugels geven met haar magie. Vaak combineren Rosalie en Raven hun krachten en dan zijn ze heel erg sterk.

    overige: Raven heeft geen ouders meer,maar ze heeft wel een broer genaamd Dark omdat hij vaak in het donker te vinden is en ziet er soms eng uit. Maar als je hem kent is hij best aardig. Raven is ook meestal de minst verlegen en de vrolijke.

    Verhaal: Dit is de tweede keer voor Raven dat ze is uitgenodigd dus ze gaat samen met Rosalie naar de bijeenkomst.

    Ik hoop dat jullie het verhaal gaan lezen
    xx xfoxvosx

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:01 ]