• GESLOTEN, GESTOPT!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:49 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Naam: Brianna Taylors
    Bijnaam: Bree
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Brianna is een opvliegende, koppige maar grappige meid. Ze staat open voor nieuwe dingen en is altijd geneigd om alles meteen te zeggen wat ze denkt. Alles wat niet mag vindt ze leuk en vindt het absoluut niet erg om in de problemen te komen. Haar liefde voor zang is erg groot en ze zingt echt overal waar ze komt, gelukkig voor haar, heeft ze ook daadwerkelijk een prachtstem.
    Wat is die gene/gave: Kan de gevoelens van anderen manipuleren en kan er voor zorgen dat men waanbeelden ziet.
    Uiterlijk:

    Bree is 1m68 en erg slank gebouwd. Ze heeft rosse krullen en abnormaal felblauwe ogen. Haar lichte huid doet haar donkere lippen goed uitkomen en daardoor zie je ook de sproeten op haar gezicht.
    Door: Leannan

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:00 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik een meisje & jongen reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Leannan en TheRumIsGone : is goed.


    I'm a fighter, let me go.

    Naam: Dawn Mary Claire
    Bijnaam: Dawn
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk

    Innerlijk:Dawn is lief in het begin is ze verlegen tegen mensen maar daarna niet meer zodra ze hun beter kent wordt ze openlijker. Af en toe is ze speels en kan ook weleens kinderachtig overkomen maar als het nodig is kan ze heel serieus zijn en bezorgd. Ze kan koppig worden en wilt weleens gelijk krijgen. Ze is betrouwbaar en ze is slim. Ze is ook onzeker omdat ze op vorige scholen werd gepest omdat ze anders was dan anderen.

    Wat is die gene/gave:
    Haar gave is: Muziek/zingen. Muziek is haar leven net zoals zingen. Muziek kan ze niet meer zonder en daardoor werd het ook haar gave. Zoals: Iemand verleiden met zingen, muziek beschermschild activeren om haar zelf te beschermen en eventueel anderen en als laatste kan ze iemand neerhalen met hoge klanken die men dan hoort.

    Uiterlijk: Dawn heeft zwart kort krullend haar, bruine ogen, lange volle wimpers en lichte sproetjes. Qua kleding is het netjes. Meestal draagt ze jurkjes of rokjes met een leuk shirtje.




    Extra: Heeft geen ouders meer en heeft geen broers of zussen. Ze heeft altijd haar Ipod bij haar.
    Door: XChobitsX

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:13 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik reseveer een meisje ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Georgina Kathwryn Midsomer.
    Bijnaam: George, Georgie.
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Georgie is een heel inrovert meisje en praat met niet zo heel erg veel mensen. Als ze de personen eenmaal kent, is ze echter heel open en kan ze heerlijk kletsen.
    Wat is die gene/gave: Georgie is een heks.
    Uiterlijk: Dit is Georgina, ze heeft donkerrood haar en hazelbruine ogen.
    Door: Leela.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:34 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naam: Katrina Amelia King
    Bijnaam: Katty
    Leeftijd: 16 jaar
    Geslacht: Vrouwlijk
    Innerlijk: Katrina is erg op haar zelf gesteld en heeft daardoor weinig vrienden. Sommige voelen zich daar door vaak alleen en proberen dan iets te wezen wat ze niet zijn, zo is zij niet. Ze vindt de eenzaamheid fijn. Niet dat ze echt alleen is, want ze heeft de dieren, de planten, alles wat met natuur te maken heeft om haar heen. De wereld bestaat één en al uit natuur. De vriendinnen die ze wel heeft vertrouwen haar compleet; Katrina zou haar vriendinnen nooit in de steek laten of verraden. Verder houdt ze wel van een avontuur, maar wanneer er geweld aan te pas gaat komen, of ze is zover in iets verstrikt geraakt dat ze moet gaan liegen, zal ze er alles aan doen om deze "onzin" te beëindigen. Daarmee bedoelt ze niet weg rennen, maar de situatie onder controle brengen. Misschien wel door een strenge preek te verkondigen? Katrina is heel beschaafd en als er iets aan de hand is kan je er op vertrouwen dat Katrina er voor zorgt dat alles goed komt. Ze is heel behulpzaam.
    Wat is die gene/gave: Katrina voelt zich één met de natuur. Alles wat daar mee heeft te maken is verbonden met haar. Dieren, planten, bomen... En geloof het of niet, ook mensen. Maar omdat Katrina erg op haar zelf is, blijft ze het liefst bij de mensen uit de buurt en vind rust in het bos.
    Haar speciale kracht is dat ze bloemen en planten kan laten groeien en kunt communiceren met de dieren. Natuurlijk praten de dieren niet echt terug, maar ze begrijpt hun houding, hun doen en laten. Het is een soort van gedachten lezen.
    Uiterlijk:


    Aangezien Katrina verbonden is met de natuur, draagt ze graag natuur-kleuren. Je zult haar nooit in iets dat te veel kleur heeft, of veel te donker is zien. Verder heeft ze lange benen, is ze niet te grof met veel vrouwelijke figuren, en heeft ze prachtige lange blonde haren dat ze graag in vlecht draagt.
    Door: Jolene, 'Stackhouse

    Ik moet wel even zeggen dat dit de eerste keer is dat ik mee doe aan een RPG, maar ik geloof niet dat het zo super moeilijk is? :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:31 ]


    Believe in yourself.

    Ik reserveer een meisje, ik vul hem vanavond in.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Oke ik voel me stom, Maar wat bedeol je met 1 daags RPG

    BrainWashing schreef:
    Oke ik voel me stom, Maar wat bedeol je met 1 daags RPG


    Dat je ophoud na een dag, en niet reageerd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Naam: Samantha Lauren Billington
    Bijnaam: Sam
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Samantha kan arrogant overkomen, en laat haar gevoelens niet snel zien. Zodra je haar kent, zul je merken dat ze gevoelig en snel gekwetst is; en diep ongelukkig is over haar ware aard. Maar ze weet dat mensen snel met andermans gevoelens spelen, daarom dat ze soms zo bot en aggresief uit de hoek kan komen.
    Wat is die gene/gave: Ze is een vampier, en heeft de gave om mensen lichamelijke of emotionele pijn te geven, en soms zelfs kan doden.
    Uiterlijk:



    Door: Rooba.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik reserveer een meisje, ik vul hem nu voor je in.


    Miep

    Mag je ook nog een tweede personage? (:


    Believe in yourself.

    Inure schreef:
    ik reserveer een meisje, ik vul hem nu voor je in.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stackhouse schreef:
    Mag je ook nog een tweede personage? (:


    Ja dat mag

    VOOR ALLE ANDEREN: jullie staan er allemaal bij, gelieve lijstje in vullen en klaar.


    I'm a fighter, let me go.