• GESLOTEN, GESTOPT!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:49 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Invullen voor je rol:
    Naam: Elizabeth Desiree Brooks
    Bijnaam: Ze wordt altijd Liz genoemd door iedereen.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar
    Geslacht: vrouwelijk
    Innerlijk: Liz is een enorme flapuit en is dan ook behoorlijk brutaal en populair. Ze maakt altijd scherpe en gevatte opmerkingen. Liz lijkt altijd diegene die mentaal het meeste aankan, wat ook wel waar is, maar daardoor vertrouwen mensen haar makkelijker en vertellen al hun problemen aan haar. Liz is een lief iemand die geheimen goed kan bewaren en is ook heel eigenwijs en koppig. Ze is altijd eerlijk en heeft haar hart op de juiste plaats. Ze zegt altijd wat ze denkt en is dan ook altijd eerlijk. Waar ze wel mee moet oppassen is dat ze mensen heel snel kwetst, omdat ze zo enorm eerlijk is zegt ze soms dingen die ze beter niet had kunnen zeggen. Liz is net een hete pan gevult met water. Het gaat goed tot ze echt aan de kook komt. Liz is niet veel boos maar als ze wel boos is, of gekwetst wordt door iemand, kan ze het diegene heel moeilijk vergeven. Ze had dit met haar vader. haar vader is vreemd gegaan en sindsdien heeft ze geen contact meer met hem. Ze woont nu alleen bij haar moeder, maar ze wilde al heel lang naar deze school.
    Wat is die gene/gave: Liz heeft meerdere gaves. Ten eerste kan ze de elementen naar haar hand zetten. Ze kan rivieren laten overstromen, een tornado laten komen en het weer veranderen. Zo kan ze nog veel meer. Ook kan Liz zichzelf naar gelieven veranderen. Ze zou zich kunnen vermommen als alles en iedereen, een levend of een niet levend wezen en ze kan dan ook iedere stem die ze ooit gehoord heeft nadoen. Hierdoor kan ze complete rollen overnemen. Ze heeft 1 echt uiterlijk maar kan deze naar believen veranderen. Ze hoeft dan ook nooit haar haar of make-up te doen. Ook heeft ze bijna geen kleding omdat ze ook haar kleding aan kan passen. Zodat, als ze in een man veranderd, niet rond hoeft te lopen in een rokje met hakken. Ook heeft ze een fotografisch geheugen en een IQ van boven de 110. Ze onthoudt alles wat ze heeft gezien, waardoor ze bijna niet hoeft te leren en van iedereen die ze ontmoet, alles nog van weet.
    Uiterlijk: Liz is een knap meisje. Ze heeft een lengte van 1 meter 65, wat niet heel groot is. Ze heeft lang donker haar dat in krullen over haar rug valt maar wat ook makkelijk op te steken is. haar ogen zijn lichtgroen/ blauw van kleur en omlijst met donkere lange wimpers. Ze heeft een ietwat grote neus, typisch Russisch, omdat haar oma Russisch is. Verder heeft ze volle lippen en rechte tanden. Liz houdt veel van kleding. Het liefst draagt ze strakke broeken met luchtige topjes en vrouwelijke hakken. maar ook rokjes, jurkjes en sandalen behoren tot haar favo's.
    Natuurlijk is dit Liz eigen uiterlijk. Maar Liz kan haar uiterlijk naar wat ze zelf wilt veranderen.



    Lyndsy Fonsesca

    Door: Inure


    Miep

    is die te groot? ^^


    Miep

    kan ik nog een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Hunter Hollow
    Bijnaam: Shadow
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Hunter is een echte mooiboy, en zo gedraagt hij zich ook. Hij weet dat meisjes hem aantrekkelijk vinden, waardoor hij zich heel zeker over zichzelf voelt. Soms iets té zeker want Hunter staat bekent als een eerste klas hartenbreker. Hij kan soms heel vervelend zijn en houdt er van om de clown te spelen, hij is soms wat te grof in de mond, maar zijn vrienden weten dat Hunter eigenlijk heel emotioneel is. Sommige van zijn vrienden zitten daar niet mee, maar een aantal van hen vind het "gay", iets dat hem emotioneel maakt maar in de praktijk lacht hij alleen maar mee.
    Wat is die gene/gave: Hunter is, zoals zijn vrienden hem graag noemen, praktisch gezien: de nacht. Een kamer vol met ligt kan hij in één knip met zijn vingers, donker maken. Hij kan het licht absorberen, waardoor hij ook enige kracht bezit over het licht, maar die kracht is maar minimum. Verder is het mogelijk voor hem om te verdwijnen in de schaduwen; zo kan hij zich ook verplaatsen naar alle donkere stukken die in de buurt zijn zonder dat iemand hem ook maar opmerkt.
    Uiterlijk:


    Hunter heeft heel donker haar, een bleke albino huid en groene ogen. Hij heeft lange benen maar toch is hij niet zo heel lang. Verder draagt hij graag nette, moderne kleding, zolang het maar niet te kleurrijk is.
    Door: Jolene, 'Stackhouse


    Believe in yourself.

    Sorry, maar ik besef me net dat ik het nogal druk heb volgende week en dat ik eigenlijk al aan te veel rps's meedoe. Dus mijn reservering mag we hoor..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

          Oeps, sorry, ik had gezegd dat ik net zo invullen, maar ik doe het morgen, sorry. (:. Én ik sta er niet eens bij.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:52 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Inure--> Porthos


    Miep

    Naam: Damen Eduward Night
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Hij is misterieus en praat ook niet veel, hij accepteerd het fijt dat hij een weerwolf is maar zou nooit iemand zomaar pijn wilen doen.
    Wat is die gene/gave: Hij is een weerwolf, als hij niet veranderd zijn al zijn zintuigen verscherpt en is hij onmenselijk sterk, eens in de 2 maanden veranderd hij in een weerwolf, hij is toen hij 4 jaar oud was gebeten door een weerwolf toen hij met zijn ouders aan het camperen was, sinsdien is het iets geworden waar hij mee moest leren leven.
    Uiterlijk:



    Op zijn linkerboven arm heeft hij een Tattoo in de vorm van een weerwolf, om zichzelf eraan te herinneren wat hij is en dat hij niemand pijn wil doen.
    Door: TheRumIsGone

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    De vrouwen zijn vol.


    I'm a fighter, let me go.

    Maar ik had gevraad op ik een jongen en een meisje mocht reserveren maar ik dta er niet bij :(


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Naam: Hillary Scarlett Johnson.
    Bijnaam: Hilly is haar bijnaam. Eigenlijk word ze zo ook meer geroepen.
    Leeftijd: 14.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Hilly wordt gezien als een erg aardig meisje. Ze kan erg goede foto’s maken, ze is erg fotogeniek dus. Ze is ook een echte dierenvriend. Ze heeft thuis zelfs een uil, Myrthe, maar die heeft ze meegenomen naar de school. Hilly is soms ook erg onschuldig, maar kan best eens een grapje uithalen met iemand. Ze vindt lezen soms ook erg leuk en schrijven ook. Hilly heeft een hekel aan leren. Toch doet ze dat wel eens. Ze houdt ook heel veel van tekenen, zij heeft het uiltje op de tekening getekend.
    Wat is die gene/gave: Hilly weet nog niet precies wat haar gave is. Ze heeft wel een ideetje, want dat gebeurd nog wel eens bij haar thuis. Ze denkt namelijk dat ze water kan beïnvloeden. Stomend maken, ijskoud maken, met het water in haar handen spelen; alles. Ze kan hiermee vaak mensen irriteren maar is er wel blij mee. Haar vrienden vinden het nooit erg, ze willen juist vaak met haar een watergevecht doen.
    Uiterlijk:


    Hilly ziet er onschuldig uit. Wat vooral opvalt zijn haar helderblauwe ogen. Ze hebben er ook een kleine groene tint doorheen, maar dat is juist mooier. Ze heeft zulke donkerbruine haren dat ze bijna zwart lijken. Hilly heeft een mooie, blanke huid. Ze werd vroeger als een vampier gezien, daar werd ze toen ook mee gepest. Later was ze juist hun ‘oogpunt’. Ze vonden haar toen heel mooi. Nu zijn ze allemaal een eigen weg op gegaan.
    Hannah Hindi. Hier heb ik toestemming voor.
    Door: Romy || Aldwyn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    FingerNiall schreef:
    Maar ik had gevraad op ik een jongen en een meisje mocht reserveren maar ik dta er niet bij :(


          Eigenlijk kan jij er nog bij want Space ging weg. #Boven jouw eerste reactie hier.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb trouwens een vraagje. Blijven de personage's daar op school dus gaan ze daar wonen of niet? Oja, ik heb mijn rol al ingevuld op de eerste pagina, dus je kan bij mijn username de naam van mijn rol plaatsen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

          Hoe zit het hiermee? Gaat deze nog door? Aldwyn is btw. Mo0nlight geworden.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.